maar bij mij vraagt hij steeds een wachtwoord en daarna krijg ik een foutmelding (zie foto)
mijn gebruikers naam is toch me e mail adres of niet ???
wat doe ik fout

thx

Ik gebruik ook outlook 2007 en heb er geen enkel probleem mee gehad om mijn e-mails in te stellen.selder schreef:Outlook 2007 om uw dommel mail te lezen is net gelijk een bazooka gebruiken om een vervelende mug door te schieten ...
Gebruiik een meer huis/tuin en keuken mailclient .. Windows Mail, Thunderbird, of één of andere gratisch gmail of hotmail ...
Welke versie was dat dan?noob schreef:het was Norton Internet Security ,ik heb meteen maar een andere erop gezet
nu gaat alles
thx voor alles
mijn gedachtunexpected schreef:NIS is een brol pakket... beter Zone Alarm gebruiken in combinatie met AVG antivirus of AVAST AV...
Van mijn tijd als helpdesker, als iemand belde met een emailprobleemSven.VdS schreef:Ik heb precies de indruk dat Norton evenveel legitieme zaken tegen houdt als echte beestjes
Nonkie dit is perfect weg te krijgen zonder herinstal hoor.nonkie schreef:Het gaat over antivirus xp 2008. Een herinstal was de enige oplossing. Dat is nog niet zolang geleden en dit deed de deur dicht voor mij. Voor zo een duur pakket verwacht je wel wat garantie.
Oke, dan weet ik dat als ik nog eens in aanvaring kom met dat mormel.ketter schreef:nonkie ik heb op iemand anders zijn computer die rommel weggedaan en alles was weer terug in zijn plooi gekomen zoals voorheen.