hey, ik heb een nieuwe pc ,en ik ben daar mijn nieuwe outlook aan het proberen te installeren ,
maar bij mij vraagt hij steeds een wachtwoord en daarna krijg ik een foutmelding (zie foto)
mijn gebruikers naam is toch me e mail adres of niet ???
wat doe ik fout
thx
outlook 2007
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Maak een grotere screenshot. Zodat wij iets kunnen zien.
Uw gebruikersnaam is juist hetzelfde als u e-mail adres: "@dommel.be" ik denk wel dat je dat gedaan hebt.
Nu, komen er e-mails binnen als je het dan terug ingeeft of vraagt die dan terug naar je paswoord?
Indien dat die terug opnieuw naar een paswoord vraagt is je paswoord fout.
Uw gebruikersnaam is juist hetzelfde als u e-mail adres: "@dommel.be" ik denk wel dat je dat gedaan hebt.
Nu, komen er e-mails binnen als je het dan terug ingeeft of vraagt die dan terug naar je paswoord?
Indien dat die terug opnieuw naar een paswoord vraagt is je paswoord fout.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Tip: Neem een Gmail/hotmail ipv een e-mail adres van je provider.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Outlook 2007 om uw dommel mail te lezen is net gelijk een bazooka gebruiken om een vervelende mug door te schieten ...
Gebruiik een meer huis/tuin en keuken mailclient .. Windows Mail, Thunderbird, of één of andere gratisch gmail of hotmail ...
Gebruiik een meer huis/tuin en keuken mailclient .. Windows Mail, Thunderbird, of één of andere gratisch gmail of hotmail ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Plus Member
Ik gebruik ook outlook 2007 en heb er geen enkel probleem mee gehad om mijn e-mails in te stellen.selder schreef:Outlook 2007 om uw dommel mail te lezen is net gelijk een bazooka gebruiken om een vervelende mug door te schieten ...
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Lijkt me toch gewoon een kwestie van verkeerde gebruiker en/of wachtwoord. Kan je met deze gegevens inloggen op de dommel webmail ?
Grtz,
Sasuke
PS: Indien je zoiets belachelijks als Norton Internet Security gebruikt kan het ook daaraan liggen, die gebruiken namelijk een POP filter ...
Grtz,
Sasuke
PS: Indien je zoiets belachelijks als Norton Internet Security gebruikt kan het ook daaraan liggen, die gebruiken namelijk een POP filter ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Welke versie was dat dan?noob schreef:het was Norton Internet Security ,ik heb meteen maar een andere erop gezet
nu gaat alles
thx voor alles
De laatste versie's laten outlook toe als vertrouwd programma. Vind het raar dat daar de oorzaak zat.
-
- Member
- Contacteer:
NIS is een brol pakket... beter Zone Alarm gebruiken in combinatie met AVG antivirus of AVAST AV...
-
- Member
- Bedankt: 1 keer
mijn gedachtunexpected schreef:NIS is een brol pakket... beter Zone Alarm gebruiken in combinatie met AVG antivirus of AVAST AV...
en als je dan toch wilt betalan voor een pakket
is er altijd nog eset of kaspersky
- Devilzown
- Elite Poster
- Bedankt: 59 keer
Van mijn tijd als helpdesker, als iemand belde met een emailprobleemSven.VdS schreef:Ik heb precies de indruk dat Norton evenveel legitieme zaken tegen houdt als echte beestjes
Vraag 1: Kan u surfen?
Vraag 2: hebt u Norton ingeinstalleerd staan?
etc..
-
- Elite Poster
Ik heb norton van dit jaar vaarwel gezegd maar wel om andere redenen.
En ik moet zeggen dat norton vroeger problemen gaf met mail en internet. Maar dit is al een klein drie jaar niet meer. Ik heb nooit een besmetting* opgelopen sinds ik norton gebruikte.
De reden waarom ik norton heb vaarwel gezegd is dat het soms problemen gaf met activatie. Ik hield perfect bij op welke pc's/laptops ik een bepaalde licentie had gezet maar toch. En dan moest ik bellen of chatten om het geactiveerd te krijgen. Het klinkt als microsoft en ik had er mijne buik van vol.
* 1 maal heb ik eens een malware programma geactiveerd (mijn eigen stomme fout) en norton kon het niet tegenhouden. Hij gaf wel meldingen maar dat was het. Heel die pc was aan het flippen. Het gaat over antivirus xp 2008. Een herinstal was de enige oplossing. Dat is nog niet zolang geleden en dit deed de deur dicht voor mij. Voor zo een duur pakket verwacht je wel wat garantie.
En ik moet zeggen dat norton vroeger problemen gaf met mail en internet. Maar dit is al een klein drie jaar niet meer. Ik heb nooit een besmetting* opgelopen sinds ik norton gebruikte.
De reden waarom ik norton heb vaarwel gezegd is dat het soms problemen gaf met activatie. Ik hield perfect bij op welke pc's/laptops ik een bepaalde licentie had gezet maar toch. En dan moest ik bellen of chatten om het geactiveerd te krijgen. Het klinkt als microsoft en ik had er mijne buik van vol.
* 1 maal heb ik eens een malware programma geactiveerd (mijn eigen stomme fout) en norton kon het niet tegenhouden. Hij gaf wel meldingen maar dat was het. Heel die pc was aan het flippen. Het gaat over antivirus xp 2008. Een herinstal was de enige oplossing. Dat is nog niet zolang geleden en dit deed de deur dicht voor mij. Voor zo een duur pakket verwacht je wel wat garantie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Nonkie dit is perfect weg te krijgen zonder herinstal hoor.nonkie schreef:Het gaat over antivirus xp 2008. Een herinstal was de enige oplossing. Dat is nog niet zolang geleden en dit deed de deur dicht voor mij. Voor zo een duur pakket verwacht je wel wat garantie.
"Malwarebytes' Anti-Malware" gebruiken en je bent er van verlost.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... ken bovenstaande pakket niet, maar die hele Vundo gebaseerde zooi inclu variaties met Antivirus 2007/2008/2009 is inderdaad vrij eenvoudig en perfect volledig uit een geinfecteerde machine weg te krijgen hoor. Doen ze bij ons dagelijks op routinebasis.
Er zijn infecties die erg moeilijk zijn.
Antivirus is dat niet, tenminste voorlopig niet. Norton (2007 allersinds, 08 weet ik niet) kan deze niet cleanen, dat klopt.
Nod32 doet dat met 1 vinger in de neus. Van de gratis antivirus programma's weet ik dat Avast! op zijn achterpoten gaat staan wanneer Antivirus probeert binnen te komen, de meeste andere virusscanners (betalende en gratis versies) reageren pas na infectie.
Er zijn infecties die erg moeilijk zijn.
Antivirus is dat niet, tenminste voorlopig niet. Norton (2007 allersinds, 08 weet ik niet) kan deze niet cleanen, dat klopt.
Nod32 doet dat met 1 vinger in de neus. Van de gratis antivirus programma's weet ik dat Avast! op zijn achterpoten gaat staan wanneer Antivirus probeert binnen te komen, de meeste andere virusscanners (betalende en gratis versies) reageren pas na infectie.
-
- Elite Poster
@ Ketter, Kaween,
Ik had gezien dat die malware (antivirus xp 2008) systeembestanden, registerinstellingen had beschadigd. Zoals eigenscappen voor beeldschermbeheer daar ontbraken een paar tabs. Als je dat virus verwijderd komt het dan terug op zijn plooi of moet je het terug herstellen met de windows cd rom.
Bedankt voor jullie respons.
Ik had gezien dat die malware (antivirus xp 2008) systeembestanden, registerinstellingen had beschadigd. Zoals eigenscappen voor beeldschermbeheer daar ontbraken een paar tabs. Als je dat virus verwijderd komt het dan terug op zijn plooi of moet je het terug herstellen met de windows cd rom.
Bedankt voor jullie respons.
-
- Elite Poster
Oke, dan weet ik dat als ik nog eens in aanvaring kom met dat mormel. Waarschijnlijk zal dat virus die bestanden blokkeren ofzo.ketter schreef:nonkie ik heb op iemand anders zijn computer die rommel weggedaan en alles was weer terug in zijn plooi gekomen zoals voorheen.
Thanks.