Je zal willen zeggen van 3-08-2008 tot 3-09-2008 (maar ik begrijp wat je wil zeggen)Mr. Demmel schreef:Het komt erop neer :
- Ik moet Netconnect nog betalen voor 3-09-2008 tot 3-09-2008
- Ik moet Homeconnect betalen voor 28-08-2008 tot 28-09-2008
+ Ik kocht de router met 1 maand gratis
--> Voor september zal ik 49.95 + 49.95 + 35.95 betaald hebben? EN dit voor waarschijnlijk nog op Netconnect te zitten.
U kan gerust overstappen van netconnect. U had moeten vragen of u kon upgraden of overstappen zonder opzegvergoeding te moeten betalen (die vraag hebben mooi ontweken of heel letterlijk genomen in uw nadeel)Mr. Demmel schreef:Wat ik ga doen :
Morgen bellen en als ze even oppakken :
- Dreigen dat ik ze ga aanklagen voor bedrieglijke reclame ( ik kreeg mail met de vermelding 'U kan gerust overstappen van Netconnect naar Homeconnect)
In hun ogen heb je geen abonnementsgeld teveel betaald (voor de overschakeling)Mr. Demmel schreef:- Dreigen dat ik ze ga aanklagen voor het niet vergoeden van teveel ge-inde abonnementsgeld.
Ze hebben tegen mij zelfs gezegd dat ze "als gunst" u 6 weken gratis geven ipv 1 maand (om een eventueel te late activering op te vangen) als het echt te lang duurt zullen ze uw factuur opschuiven, als je hier voor belt en dat vraagt (niet dreigen, daar ga je niet ver met komen)
We houden het beschaafd, probeer dat zelf ook te doen als je belt (ik had het de 3de keer dat ze me probeerde af te schepen ook heel moeilijk, de 4de keer was het uiteindelijk in orde)Mr. Demmel schreef: - Driegen dat ze een mooi artikel krijgen in Test-Aankoop
- Zeggen dat de contracten niets van product vermelden, gwn algemene voorwaarden.
- ...
Graag reacties op dit. Hou het beschaafd...
En dreigen zou ik niet direct doen, vragen om uw contract op te schuiven zal gemakkelijker gedaan worden dan ingaan op uw dreigen.