teveel betaald word overschakelingskost

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Daar er er ambetante vraag gesteld werd,hebben ze weer hard moeten werken maar ze hebben de oplossing gevonden.
Proficiat !
Mensen die het starterpakket kopen,betalen een in het pakket inbegrepen eerste maand.
Als ze het pakket opstarten,hebben ze echter al betaald voor de maand die ze nog moeten krijgen via hun lopend abonnement,
en ze betaalden die maand ook in het starterspakket,resultaat ,een dubbel betaalde maand.
Toen er een stommerik belde en vroeg naar een eventuele kredietnota ,zaten ze met een probleem en beloofde de klant terug te bellen.
Dat deden ze en zegden dat het teveelbetaalde ging omgezet worden naar een overschakelingskost.
En het probleem van het dubbel betaalde maand abonnementsgeld is opgelost a la DommeL
( Kwatongen beweren dat hun facturatieautomaat geen kredietnota's kan maken omdat men van plan was,
nooit iets terug te betalen aan de klant :oops: )
En als toemaatje krijgen de klanten ook nog eens heel snel een nieuwe factuur.

Weer een mooie Tip voor de Hoewordiksnelrijkkrant
Laatst gewijzigd door margaaas op 10 jul 2008, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Een verhaaltje voor het slapen gaan?
Ik zie hier weinig concreet geval in eigenlijk. Over wie gaat het? Of iets dat je ergens opgepikt hebt?
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

De slachtoffers zullen wel reageren :angel:
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Hier een gratis maand gekregen hoor. En ben smooth overgeschakeld van Netconnect naar Homeconnect zonder problemen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Ken schreef:Hier een gratis maand gekregen hoor. En ben smooth overgeschakeld van Netconnect naar Homeconnect zonder problemen.
Slimmerik

Hoe kan jij nu komen vertellen ,dat ge uw gratis maand al hebt gekregen als die gratis maand ,
ten vroegste op 1/7/2008 gestart is ?????????????
En ik weet dat je via uw vorig abonnement een groot deel van de maand juli betaald hebt.
Binnen 3 maand ga je misschien kunnen vertellen dat je uw gratis maand gehregen hebt .
Maar nu vind ik het wat vroeg om u te geloven.
En m'n excuses als ik ongelijk zou hebben
Laatst gewijzigd door margaaas op 10 jul 2008, 23:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

margaaas schreef:
Ken schreef:Hier een gratis maand gekregen hoor. En ben smooth overgeschakeld van Netconnect naar Homeconnect zonder problemen.
Slimmerik

Hoe kan jij nu komen vertellen ,dat ge uw gratis maand al hebt gekregen als die gratis maand ,
ten vroegste op 1/7/2008 gestart is ?????????????
En ik weet dat je via uw vorig abonnement een groot deel van de maand juli betaald hebt.
Omdat hij blijkbaar 1/7 - 31/7 niet moet betalen.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

margaaas schreef:
Ken schreef:Hier een gratis maand gekregen hoor. En ben smooth overgeschakeld van Netconnect naar Homeconnect zonder problemen.
Slimmerik

Hoe kan jij nu komen vertellen ,dat ge uw gratis maand al hebt gekregen als die gratis maand ,
ten vroegste op 1/7/2008 gestart is ?????????????
En ik weet dat je via uw vorig abonnement een groot deel van de maand juli betaald hebt.
Binnen 3 maand ga je misschien kunnen vertellen dat je uw gratis maand gekregen hebt .
Maar nu vind ik het wat vroeg om u te geloven.
En m'n excuses als ik ongelijk zou hebben.


Lord Utopia schreef:Omdat hij blijkbaar 1/7 - 31/7 niet moet betalen.

Daar heeft hij al een deel van betaald.
Wedden ? ?
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Margaas, ik dacht je dat je al overgeschakeld was naar een andere provider? en hier weer een vuurtje komen aanwakkeren? Lijkt er meer op dat je een 'doempersoon' bent die het succes van Dommel niet gunt! Aan de anderen... vergeet margaas en zijn andere aliasen... 't is een persoon zonder verstand. Als je overgeschakeld bent op een andere provider dan is het logischer dat je het reilen en zeilen niet weet van een andere provider. Alstublief bespaar ons van zulke personen.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Een vuurtje kan je maar aanwakkeren als het er is.

Ik ben nog altijd in de greep van Dommel(Zolang ik het zelf wil)

Maar U bent één van de vélen die de waarheid niet kunnen(willen of mogen, ) inzien .

En jullie hebben recht op uw eigen mening,die ik moet respecteren. :|

Maar de toekomst zal aantonen wie er gelijk heeft gehad. :thumbs:
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

"Ik ben nog altijd in de greep van Dommel(Zolang ik het zelf wil) "

om gebruik te maken van hun diensten of om zever en ambras te kunnen verkopen ter eer en glorie van uw eigenste ego?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Euh, ik zie Dommel hiertoe weldegelijk in staat. Ik zou het alvast als een tip zien naar toekomstige overschakelaars (probleem doet zich enkel voor als je van netconnect naar homeconnect stapt): duidelijk, op papier (lees: e-mail) vragen of er omschakelkosten zijn!
ooh. shiny.
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Ik zie het toch ook als een mogelijkheid hoor.
Om nu per direct Margaas weer te gaan veroordelen tot überdwaas vooraleer er duidelijkheid is, vind ik niet correct.
(Hij heeft natuurlijk in t verleden al op heel wat mensen hun zenuwen gewerkt en zal dat niet snel goed kunnen maken).
We zullen zien zei de blinde, en hij liep tegen de tafel.

Afwachten dus, maar kzie de facturatie van Dommel, die tot de meest onduidelijke structuur hoort die ik ooit van een professioneel bedrijf heb gezien, wel toe in staat zijn om problemen te geven bij de verrekening van dubbele maanden wanneer je omschakelt.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Yep. Ik ga overschakelen en ik ga dit doen net voor de betaalde maand op is zodat ik niet met dit zever gekampt geraak. Ik snap niet hoe een isp zo'n slechte overal systeem heeft. Dit zou toch simpel opgelost worden door wat degelijke automatische software te gebruiken.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Beter laat dan nooit, zal ik er maar een tekeninkske bij maken en neem mijn factuur als voorbeeld.

gecreëerd op 14/6/2008, vervaldatum 05/7/2008 ,
dekt de periode van 12/7/2008 tot 12/8/2008
op 14/7/2008 valt het in juni besteld starterspakket in de brievenbus en met wat geluk werkt het nieuw abonnement enkele dagen later.
De in het starterspakket inbegrepen en betaalde gratis maand begint en enkele dagen later krijg je uw factuur om de 2e periode te betalen.
En het teveel betaalde van de laatste maand op m'n oude abonnement (+/- 25 dagen)word vriendelijk omgezet naar een overschakelingskost want hun automaat weet niet wat een kredietnota is en alles voor iedere klant appart gaan uitrekenen is ook wat,hé ? :roll:

Heb je geluk,dan betaal je maar met enkele dagen.
Heb je pech,dan kan die overschakelingskost een volledige maand zijn
en de mensen die betalen via domicilieering moeten het zich niet aantrekken want het gaat allemaal automatisch.

TIP VANAF,: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 542#237542 8) :beerchug: :angel:
Laatst gewijzigd door margaaas op 11 jul 2008, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

margaaas schreef:En het teveel betaalde van de laatste maand op m'n oude abonnement (+/- 25 dagen)word vriendelijk omgezet naar een overschakelingskost want hun automaat weet niet wat een kredietnota is en alles voor iedere klant appart gaan uitrekenen is ook wat,hé ? :roll:

Het is nog niet zeker of Dommel de niet-gebruikte dagen terugbetaalt of niet.
Als professioneel bedrijf zouden ze dat, net zoals Belgacom bvb, beter wel doen. Indien ze dat als een 'overschakelingskost' gebruiken, kunnen ze bij Dommel problemen verwachten, aangezien dat op voorhand nergens werd vermeld.

In hun contract (art 3.5) staat trouwens duidelijk de werkwijze wanneer je dubbel hebt betaald, je moet hen dan via email contacteren en ze regelen het dan via de volgende factuur. Wanneer je het teveel betaalde liever teruggestort krijgt, worden er 10 euro administratiekosten aangerekend.
Laatst gewijzigd door Perkele op 11 jul 2008, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

tsja, een overschakelingskost aanrekenen is voor hen het simpelste natuurlijk, maar lijkt me absoluut niet te verantwoorden. margaas heeft dus wel een punt met zijn post, if you like it or not.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Perkele schreef:Het is nog niet zeker of Dommel de niet-gebruikte dagen terugbetaalt of niet.
Als professioneel bedrijf zouden ze dat, net zoals Belgacom bvb, beter wel doen. Indien ze dat als een 'overschakelingskost' (woorden van een helpdeskmedewerker die dat mi zelf heeft verzonnen) gebruiken, kunnen ze bij Dommel problemen verwachten, aangezien dat op voorhand nergens werd vermeld.
Gooi er een paar euro's telefoonkosten tegenaan en ze zullen het u waarschijnlijk niet kunnen uitleggen :roll:
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

margaaas schreef:Gooi er een paar euro's telefoonkosten tegenaan en ze zullen het u waarschijnlijk niet kunnen uitleggen :roll:

Volgens mj is een 0800-nummer nog steeds gratis.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Alleen is dommel 070 ...
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

meon schreef:Alleen is dommel 070 ...

Waarom bel ik dan altijd naar een 0800-nummer?
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Perkele schreef:
margaaas schreef:Gooi er een paar euro's telefoonkosten tegenaan en ze zullen het u waarschijnlijk niet kunnen uitleggen :roll:

Volgens mj is een 0800-nummer nog steeds gratis.

Zeg tegen mj dat dommeL enkel een 070 en een 090X telefoonnummer heeft.
Op het door hem gemelde 0800 nummer,trekken ze zich niks aan van dommels manieren van zaken doen.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

margaaas schreef:Op het door hem gemelde 0800 nummer,trekken ze zich niks aan van dommels manieren van zaken doen.

Het is nochtans op dat 0800-nummer, dat speciaal voor Homeconnect klanten dient, dat ze het 'zogezegd' over die omschakelingskost hadden....
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

margaaas schreef:Zeg tegen mj dat dommeL enkel een 070 en een 090X telefoonnummer heeft.
Op het door hem gemelde 0800 nummer,trekken ze zich niks aan van dommels manieren van zaken doen.

Als ze hetzelfde doen op het 070 nummer als op hun 0800 nummer dan ben ik het geld dat ik zou moeten terugkrijgen kwijt aan telefoonkosten.
Als er de komende week geen oplossing komt dan doe ik een kameraad van mij een plezier met extra download volume.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Ik zie dat ze er nu over aan het vergaderen zijn en dat ze tegen maandag graag een zinnige uitleg willen klaar hebben.
Ik wens ze een wijs weekend toe :wave: :lol2:
Laatst gewijzigd door margaaas op 11 jul 2008, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Het is idd pure bullshit van dommel.

Als ik de laatse dag van de factuur overschakel betekent dat ik zo'n 1.2€ aan dommel "overschakelings kosten" heb betaald. Terwijl Jan Banaal op de eerste dag van zijn betaalde maand overschakelt en dus 34.8€ kwijt, is dat dan eerlijk is??? Bull-shit!. Ik ben zelf dommel klant en ik vind dit soort praktijken marginaal. Dat ze het "nog" niet weten tot daar toe maar er opeens variabele overschakellingskosten van maken is schandalig.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

broli schreef:Het is idd pure bullshit van dommel.

Als ik de laatse dag van de factuur overschakel betekent dat ik zo'n 1.2€ aan dommel "overschakelings kosten" heb betaald. Terwijl Jan Banaal op de eerste dag van zijn betaalde maand overschakelt en dus 34.8€ kwijt, is dat dan eerlijk is??? Bull-shit!. Ik ben zelf dommel klant en ik vind dit soort praktijken marginaal. Dat ze het "nog" niet weten tot daar toe maar er opeens variabele overschakellingskosten van maken is schandalig.

Ik ben overgeschakeld op 30juni (homeconnect actief), mijn abonnement van juni liep tot 8 juli en ik heb 8 juli tot 8 augustus ook nog moeten betalen, dus het is meer dan 34,94€ voor mij
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Kan iemand mij het 0800 nummer geven voor homeconnect klanten. Het stond in de setup op de cdrom maar deze kan ik niet meer opstarten vanwege allerlei foutmeldingen.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

drernie schreef:Kan iemand mij het 0800 nummer geven voor homeconnect klanten. Het stond in de setup op de cdrom maar deze kan ik niet meer opstarten vanwege allerlei foutmeldingen.

De juiste woorden in google leveren u het nummer op.
En nee ik heb het nummer niet op internet liggen verspreiden.
drernie
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 nov 2007, 18:46

Het gratis nummer dus :0800-40527

Het irritante is dat na 45 sec de verbinding wordt verbroken.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

BBB schreef:
broli schreef:Het is idd pure bullshit van dommel.

Als ik de laatse dag van de factuur overschakel betekent dat ik zo'n 1.2€ aan dommel "overschakelings kosten" heb betaald. Terwijl Jan Banaal op de eerste dag van zijn betaalde maand overschakelt en dus 34.8€ kwijt, is dat dan eerlijk is??? Bull-shit!. Ik ben zelf dommel klant en ik vind dit soort praktijken marginaal. Dat ze het "nog" niet weten tot daar toe maar er opeens variabele overschakellingskosten van maken is schandalig.

Ik ben overgeschakeld op 30juni (homeconnect actief), mijn abonnement van juni liep tot 8 juli en ik heb 8 juli tot 8 augustus ook nog moeten betalen, dus het is meer dan 34,94€ voor mij


Wtf! Betaal je via domiciliering? Dommel heeft je goed afgeript als je voor een heel ongebruikte netconnect maand hebt betaald. Als ik jouw was zou ik al plannen hoe je dit kosteloos terug krijgt. Ombudsdienst+gratis nummer :wink: .
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

broli schreef:Wtf! Betaal je via domiciliering? Dommel heeft je goed afgeript als je voor een heel ongebruikte netconnect maand hebt betaald. Als ik jouw was zou ik al plannen hoe je dit kosteloos terug krijgt. Ombudsdienst+gratis nummer :wink: .

Ik had mijn domiciliëring juist te laat opgezegd (ze sturen de factuur meer dan 1 week voor het begin van de volgende maand aan de bank)
domiciliëring werd geannuleerd op 27 juni, tegen 1 juli moest de factuur betaald zijn (voor de maand 8 juli - 8 augustus) en ze hebben de factuur goed op tijd gestuurd blijkbaar want bij date paid staat 28 juni.
0800-nr helpt niet, "u dient deze factuur te betalen", de ene keer is het opzegvergoeding, als ik dan begin over het contract is het "ah maar het is geen opzegvergoeding, het is omschakelkost"
De persoon zelf kan mij niet helpen, als ik vraag naar iemand die het wel kan dan is die niet beschikbaar, als ik dan vraag wanneer wel dan weten ze het niet en terugbellen kunnen ze niet (ze hebben geen uitgaande lijnen, voor een ISP met VoIP en ze kunnen zelf niet bellen ???)
Klacht is al ingediend en ontvankelijk verklaard
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ze worden met de dag arroganter daar. Ik besef ten volle dat ze niet op een klant meer of minder kijken, maar dit gaat als een boomerang terug in hun gezicht komen hoor. Ooit. :roll:
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

cloink schreef:Ze worden met de dag arroganter daar. Ik besef ten volle dat ze niet op een klant meer of minder kijken, maar dit gaat als een boomerang terug in hun gezicht komen hoor. Ooit. :roll:


Ik ben blij dat er nu eens eindelijk meer en meer mensen het beginnen in te zien dat dommel het niet nauw neemt met regeltjes en service.
Als hier vroeger iets negatiefs werd gezegd van dommel kreeg je bijna heel het forum op je dak.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 mar 2007, 09:29

nonkie schreef:
cloink schreef:Ze worden met de dag arroganter daar. Ik besef ten volle dat ze niet op een klant meer of minder kijken, maar dit gaat als een boomerang terug in hun gezicht komen hoor. Ooit. :roll:


Ik ben blij dat er nu eens eindelijk meer en meer mensen het beginnen in te zien dat dommel het niet nauw neemt met regeltjes en service.
Als hier vroeger iets negatiefs werd gezegd van dommel kreeg je bijna heel het forum op je dak.


volgens mij is dit helemaal niet waar, al de problemen die hier op userbase worden gepost worden gewoon opgeblazen alsof dommel geen reet begaan is met de klanten en de lezers moeten die personen dan maar op hun woord geloven? om maar nog niet te spreken over deze topic waarvan de bron dubieus is en het verhaal totaal onbevestigd is.

ik ben nu al meer dan 1 jaar dommel, klant, NOG NOOIT PROBLEMEN GEHAD, en nog nooit last gehad met de klantendienst, mischien omdat ik meer geduld heb dan de zoveelste nieuwe poster op dit forum en dommel tijd geef om technische problemen etc op te lossen zonder de helpdesk plat te bellen met meer vragen van waarom ik de maximum snelheid niet haal.

PS. ik heb 1 keer met de helpdesk gebeld 1 week geleden en tegen mij waren ze HEEL vriendelijk
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Wat heeft vriendelijkheid te maken met verwaarlozing en afpersing. Ik kan je ook heel vriendelijk bestelen of heel vriendelijk neer schieten. Gewoon dat de isp markt in belgie een circus is betekent het niet dat dommel met de akte mee moet doen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wow, we nemen al Dommel, afpersing en verwaarlozing in één dezelfde zin.
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 mar 2007, 09:29

broli schreef:Wat heeft vriendelijkheid te maken met verwaarlozing en afpersing. Ik kan je ook heel vriendelijk bestelen of heel vriendelijk neer schieten. Gewoon dat de isp markt in belgie een circus is betekent het niet dat dommel met de akte mee moet doen.


bewijs het maar dat dommel u afperst, van al die zever die hier gezegd wordt geloof ik namelijk geen bal! De dagelijkse rant over "ik betaal een kost die niet vermeld is" is waarschijnlijk een zoveelste misverstand. Maar aangezien dommel te druk bezig is en ze u geen deftig antwoord geven aan de telefoon wordt dit opgeblazen tot afpersing? dat vind ik nogal straf.
Zolang ge maar een uitlaatklep hebt, ik lees in ieder geval uwen brol ni meer!
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Nikon schreef:volgens mij is dit helemaal niet waar, al de problemen die hier op userbase worden gepost worden gewoon opgeblazen alsof dommel geen reet begaan is met de klanten en de lezers moeten die personen dan maar op hun woord geloven? om maar nog niet te spreken over deze topic waarvan de bron dubieus is en het verhaal totaal onbevestigd is.

ik ben nu al meer dan 1 jaar dommel, klant, NOG NOOIT PROBLEMEN GEHAD, en nog nooit last gehad met de klantendienst, mischien omdat ik meer geduld heb dan de zoveelste nieuwe poster op dit forum en dommel tijd geef om technische problemen etc op te lossen zonder de helpdesk plat te bellen met meer vragen van waarom ik de maximum snelheid niet haal.

PS. ik heb 1 keer met de helpdesk gebeld 1 week geleden en tegen mij waren ze HEEL vriendelijk

Het is helemaal niet waar volgens u?
Wil ik u mijn aavraagmail van 20/06/2008 forwarden en mijn facturen van netconnect doorsturen?
Als je mij wil afschilderen als leugenaar dan ben je niet goed bezig.
Op de factuur zelf staat op dat de periode van 08/07/08 tot 08/08/08 is. (en sinds 30 juni ben ik al op het homeconnect netwerk aangesloten, dus 30 juni tot 08 juli is ook nog is extra betaald !)
Ik heb een ticket geopend en naar de helpdesk gebeld (van dat laatste kan ik natuurlijk niets bewijzen, maar van dat ticket kan ik wel alles bewijzen)
En vriendelijk zijn daar heb ik niets op gezegd, maar het is natuurlijk HEEL VRIENDELIJK als ze u meer dan 35 euro aanrekenen als "omschakelingskost"
Als je zelf 35 euro niet veel vind dan zal ik u mijn rekeningnummer geven en dan stort je maar 35 euro, en dan zal ik niets slecht meer zeggen over de omshakelingskost, goed?
Ik heb in het gesprek 3 keer 10minuten moeten wachten omdat hij iets moest navragen en uiteindelijk was het "sorry ik heb hier geen inspraak in"
...
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 mar 2007, 09:29

BBB schreef:
Nikon schreef:volgens mij is dit helemaal niet waar, al de problemen die hier op userbase worden gepost worden gewoon opgeblazen alsof dommel geen reet begaan is met de klanten en de lezers moeten die personen dan maar op hun woord geloven? om maar nog niet te spreken over deze topic waarvan de bron dubieus is en het verhaal totaal onbevestigd is.

ik ben nu al meer dan 1 jaar dommel, klant, NOG NOOIT PROBLEMEN GEHAD, en nog nooit last gehad met de klantendienst, mischien omdat ik meer geduld heb dan de zoveelste nieuwe poster op dit forum en dommel tijd geef om technische problemen etc op te lossen zonder de helpdesk plat te bellen met meer vragen van waarom ik de maximum snelheid niet haal.

PS. ik heb 1 keer met de helpdesk gebeld 1 week geleden en tegen mij waren ze HEEL vriendelijk

Het is helemaal niet waar volgens u?
Wil ik u mijn aavraagmail van 20/06/2008 forwarden en mijn facturen van netconnect doorsturen?
Als je mij wil afschilderen als leugenaar dan ben je niet goed bezig.
Op de factuur zelf staat op dat de periode van 08/07/08 tot 08/08/08 is. (en sinds 30 juni ben ik al op het homeconnect netwerk aangesloten, dus 30 juni tot 08 juli is ook nog is extra betaald !)
Ik heb een ticket geopend en naar de helpdesk gebeld (van dat laatste kan ik natuurlijk niets bewijzen, maar van dat ticket kan ik wel alles bewijzen)
En vriendelijk zijn daar heb ik niets op gezegd, maar het is natuurlijk HEEL VRIENDELIJK als ze u meer dan 35 euro aanrekenen als "omschakelingskost"
Als je zelf 35 euro niet veel vind dan zal ik u mijn rekeningnummer geven en dan stort je maar 35 euro, en dan zal ik niets slecht meer zeggen over de omshakelingskost, goed?
Ik heb in het gesprek 3 keer 10minuten moeten wachten omdat hij iets moest navragen en uiteindelijk was het "sorry ik heb hier geen inspraak in"


Moest u verhaal nog waar zijn, is het dan niet overduidelijk een misverstand? Ge denkt toch zelf niet da ze opzettelijk hun klanten slecht gezind gaan maken door hier en daar wat kosten extra aan te rekenen. Omdat hun facturen niet duidelijk genoeg zijn en ze te weinig uitleg geven begint ge ze hier maar af te schilderen als oplichters. In een geval zoals dit schrijft ge nen aangetekende brief of stapt ge zelfs desnoods hun kantoor binne, maar om ze hier af te komen schilderen als oplichters omdat u gevalletje een beetje fout behandeld werd vin ik der wa over gaan.

Overigens wordt het hier elken dag meer en meer ne klaagmuur voor mensen die precies niets liever doen. (en daar mag wel is iets aan gedaan worden :| )
Laatst gewijzigd door Nikon op 11 jul 2008, 19:37, 3 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”