Als ik wil inloggen op de nieuwsgroepen zegt het programma steeds "authentication failed". Ik heb al zeker het wachtwoord en gebruikersnaam van het papier 15 keer ingetypt .
Nu wil ik die gegevens opnieuw laten versturen maar in de crm van dommel blijkt dat ik daar geen R functie heb bij "mijn pakketten" enkel een I functie "view general info".
Naar de helpdesk gebeld maar niemand die daar opneemt.
Iemand die weet hoe dit kan ?:s
Verder is de status van dommel ook actief.
Met vriendelijk groeten
crm dommel geen R en andere functies beschikbaar
was je daarvoor ook al bij dommel, anders kan je voorlopig die account nog gebruiken (want daar zul je waarschijnlijk ook nog voor betalen)
edit: ik kan trouwens nog altijd niet inloggen op crm van homeconnect
(of heb je een ander abonnement genomen bij dommel?)
anders kan je op het gratis nummer bellen van de homeconnect support, maar waarschijnlijk moet je daar ook lang wachten vooraleer je binnen geraakt (veel geduld!)
edit: ik kan trouwens nog altijd niet inloggen op crm van homeconnect
(of heb je een ander abonnement genomen bij dommel?)
anders kan je op het gratis nummer bellen van de homeconnect support, maar waarschijnlijk moet je daar ook lang wachten vooraleer je binnen geraakt (veel geduld!)
Laatst gewijzigd door BBB 10 jul 2008, 16:04, in totaal 1 gewijzigd.
best bellen op de gratis nummer dan ... ik ben dezemorgen binnengeraakt rond 10u15 (en ben om 9u begonnen om proberen binnen te raken met 2 telefoons, via homeconnect 7777 en via het gratis nummer)kristoff schreef:nee ik heb nu homeconnect sinds een week. Daarvoor altijd belgacom gehad .
voor de rest kan ik niet zeggen wat je anders zou kunnen doen
dat ben ik ook al beu gehoord en dan de melding dat het gevormde nummer niet antwoordtkristoff schreef:uhuh ik zal nog maar is proberen op 7777.
ik kan het liedje van evanesence ook al nimeer horen eigelijk. Elke keer opnieuw trug.
in alle geval veel succes om binnen te geraken
jaaa !! en binnegeraakt na 2 minuten zelfs al
persoon van de helpdesk wist het zelf ook niet helemaal. Hij zei dat hij de papieren ging doormailen. Uiteindelijk bleek dat hij dat ook niet meer kon dus heeft hij maar de wachtwoorden en gegevens via de telefoon gezegd.
persoon van de helpdesk wist het zelf ook niet helemaal. Hij zei dat hij de papieren ging doormailen. Uiteindelijk bleek dat hij dat ook niet meer kon dus heeft hij maar de wachtwoorden en gegevens via de telefoon gezegd.
Amai en ik heb al elke keer meer dan een uur moeten proberen, pff volgende keer mag jij in mijn plaats bellenkristoff schreef:jaaa !! en binnegeraakt na 2 minuten zelfs al
en nu werkt het met deze gegevens? (fout in de brief ofzo?)
Daar ken ik zelf niet veel van, maar ik vermoed wel dat er nog zijn die dit lezen en hierop zullen reageren.kristoff schreef: BBB ken je mss ook iets van sip accounts bij dommel? dit hoort wel helemaal niet bij het topic of moet ik daarvoor een nieuw topic aanmaken?
Ik kan wel met mijn computer bellen (en ik zie het ook op mijn computer als ik opgebeld wordt)
Dat kan ik wel uitleggen (maar dat is denk ik in het sticky topic van homeconnect ergens uitgelegd)
Wat wil je misschien doen?
kristoff schreef:Het is eigelijk dat wat ik moet hebben. via homeconnect buiten de 2 telefoons ook via de pc kunnen bellen en zien wie er gebeld heeft.
X-Lite downloaden en dan de instellingen van hierboven toepassen.Bij User Details:
* Display name: *3
* User name: *3
* Password: *3
* Domain: 192.168.2.1
Bij Domain Proxy:
* Register with domain and receive incoming calls: AAN
* Send Outbound via: PROXY: 192.168.2.1
Dialling plan: Ongewijzigd laten (default = #1\a\a.T;match=1;prestrip=2Wink
Bij software die een Realm-instelling vraagt, laat je die LEEG.
Deze instellingen exact overnemen, anders werkt het niet.
Eigenlijk moet je niet mij bedanken maar iemand anders (weet niet juist meer wie)
bedankt!!
ik heb net ook nog een versie voor apple gevonden op de apple site zelf.
http://www.apple.com/downloads/macosx/e ... phone.html
ik zal is kijken welke de beste is en welke werkt
ik heb net ook nog een versie voor apple gevonden op de apple site zelf.
http://www.apple.com/downloads/macosx/e ... phone.html
ik zal is kijken welke de beste is en welke werkt
dat is wel raar, bij mij werkte dat direct (met die instellingen)kristoff schreef:x-lite is geinstalleerd en geconfigureerd maar ik krijg ialtijd een bezet toon
je hebt toch ook het wachtwoord e.d. ingevuld ( en ' * ' niet vergeten?)
Meer weet ik ook niet, hopelijk is er iemand anders die u kan helpen met dit probleem ...kristoff schreef:Het voip lichtje begint ook niet te flikkeren zoals wanneer je met de gewone telefoon belt. Wel brandt nu het 'line' lichtje wat niet brand als je met de telefoon belt
rare dings zijn het
bij mij staat dit nog op vaste lijn ... en ik kon toch al zien als iemand naar mij belde (maar ik kon zelf niet bellen blijkbaar, ik had dit nog niet getest) nu welkristoff schreef:Ok.. gevonden! alles werkt
Iets klein over het hoofd gezien. Op de router zelf moet je telefoon *3 nog op sip zetten, standaard staat dit op "vaste lijn" vandaar ook dat "line" ging branden.
toch bedankt.