Dommel=amateuristisch
Dommel.....
reeds 2 weken geen ADSL op mijn lijn, (probleem in een belgacom centrale volgens hun).
Blijkbaar hebben ze als kleine speler geen gewicht op een reus om de voldoende support te leveren. De last mile blijft tenslotte bij belgacom.
Bijgevolg zit ik hier al een hele tijd zonder internet, en de helpdesk heeft niets beters te zeggen dan: ze zijn er mee bezig….belgacom dus, en die gaan zich nu echt niet haasten voor een concurrent.
groot nadeel voor dommel.
IK HEB SPIJT VAN MIJN OVERSTAP VAN TELENET NAAR DOMMEL
reeds 2 weken geen ADSL op mijn lijn, (probleem in een belgacom centrale volgens hun).
Blijkbaar hebben ze als kleine speler geen gewicht op een reus om de voldoende support te leveren. De last mile blijft tenslotte bij belgacom.
Bijgevolg zit ik hier al een hele tijd zonder internet, en de helpdesk heeft niets beters te zeggen dan: ze zijn er mee bezig….belgacom dus, en die gaan zich nu echt niet haasten voor een concurrent.
groot nadeel voor dommel.
IK HEB SPIJT VAN MIJN OVERSTAP VAN TELENET NAAR DOMMEL
Laatst gewijzigd door Ylon 29 jun 2008, 00:31, in totaal 1 gewijzigd.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Welkom op de aardbol en in het mensdom.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Wow, impressive 1st post
Erm, ik zou toch eens kijken bij de FAQ van homeconnect, en in het vervolg eventjes lezen. Je bent niet de enige.
Zo'n opmerkingen hoeven niet gemaakt te worden, ik kan verstaan dat je gefrustreerd bent, maar werk dat dan niet hier uit aub. En maak hierover zeker geen nieuw topic
Erm, ik zou toch eens kijken bij de FAQ van homeconnect, en in het vervolg eventjes lezen. Je bent niet de enige.
Zo'n opmerkingen hoeven niet gemaakt te worden, ik kan verstaan dat je gefrustreerd bent, maar werk dat dan niet hier uit aub. En maak hierover zeker geen nieuw topic
Idd. gefrustreerde dommel betaler hier.
Cityconnect (ADSL2+) is blijkbaar niet heiligmakend
de helpdesk is in in ieder geval niet onder de indruk van mijn vragen naar een beetje support. ( @ 18 euro/ half uur wachtmuziekjes) . Gewoon een probleem status kan je nergens opvragen. "Ze zijn ermee bezig" lijkt wel een ctrl v
Ja impressive first post, ja ik voel mij bij mijn kloten genomen door dommel, want hun facturatiedienst stuurt wel alvast de factuur voor de volgende maand, zonder dat ik ook al maar 1 SECONDE van hun diensten kunnen genieten heb in de huidige maand.
[/code]
Cityconnect (ADSL2+) is blijkbaar niet heiligmakend
de helpdesk is in in ieder geval niet onder de indruk van mijn vragen naar een beetje support. ( @ 18 euro/ half uur wachtmuziekjes) . Gewoon een probleem status kan je nergens opvragen. "Ze zijn ermee bezig" lijkt wel een ctrl v
Ja impressive first post, ja ik voel mij bij mijn kloten genomen door dommel, want hun facturatiedienst stuurt wel alvast de factuur voor de volgende maand, zonder dat ik ook al maar 1 SECONDE van hun diensten kunnen genieten heb in de huidige maand.
[/code]
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Of een Belgacom ADSL aansluiting bestellen en binnen de 14 dagen opzeggen achter dat de Belgacom technieker gekomen is
Dan ben je zeker dat alles in orde is
Ja, je mag binnen de 14 dagen opzeggen bij het telefonisch bestellen van een nieuw abonnement (en nieuwe klant zijnde).
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar kom... Ik denk wel dat het mogelijk is al is het niet heel leuk voor Belgacom natuurlijk.
En je krijgt er een gratis modem bij dacht ik?! Promotie!
Binnen de 14 dagen moet het gebeuren éh!
Dan ben je zeker dat alles in orde is
Ja, je mag binnen de 14 dagen opzeggen bij het telefonisch bestellen van een nieuw abonnement (en nieuwe klant zijnde).
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar kom... Ik denk wel dat het mogelijk is al is het niet heel leuk voor Belgacom natuurlijk.
En je krijgt er een gratis modem bij dacht ik?! Promotie!
Binnen de 14 dagen moet het gebeuren éh!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Plus Member
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
- Contacteer:
surf hierna en bekijk je status
https://crm.schedom-europe.net/
log in
klik op my packages
klik op i
en bekijk je status
https://crm.schedom-europe.net/
log in
klik op my packages
klik op i
en bekijk je status
omdat ik een contract heb met dommel (raw copper line).liger schreef:en waarom is dat dan schuld van dommel als belgacom ermee bezig is?
en dommel verkoopt die duur genoeg (al dan niet met winst)
Ik heb speciaal een raw copper line genomen omdat ik niet tussen 2 partijen in wou zitten. Dus moet dommel met belgacom communiceren, maar daar wringt het schoentje blijkbaar. Geen support.
bijgevolg blijft de eindklant zonder internet (maar wel abonnement betalen, ah ja)
tarzan: My status is active volgens dommel.tarzan1990 schreef:surf hierna en bekijk je status
https://crm.schedom-europe.net/
log in
klik op my packages
klik op i
en bekijk je status
zeer leuk, maar ze kunnen evenzeer geen connectie krijgen met mijn modem.
facturatiedienst heeft daar evenzeer geen problemen mee.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Over de prijs van raw copper moet je bij BGC zeuren, zij bepalen immers die prijs. Ik denk niet dat Dommel daar winst op maakt. BGC heeft verplichtingen naar Dommel toe wat betreft de termijnen op problemen op te lossen en moet zich daaraan houden. Het is echter meestal eerst een grote discussie waar het probleem ergens ligt : beide partijen wijzen vaak naar elkaar. Dat zal altijd het geval zijn, tenzij je ADSL bij Belgacom neemt.
Ken schreef:Of een Belgacom ADSL aansluiting bestellen en binnen de 14 dagen opzeggen achter dat de Belgacom technieker gekomen is
Dan ben je zeker dat alles in orde is
Ja, je mag binnen de 14 dagen opzeggen bij het telefonisch bestellen van een nieuw abonnement (en nieuwe klant zijnde).
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar kom... Ik denk wel dat het mogelijk is al is het niet heel leuk voor Belgacom natuurlijk.
En je krijgt er een gratis modem bij dacht ik?! Promotie!
Binnen de 14 dagen moet het gebeuren éh!
KEN, dank je voor de suggestie. Ik was ondertussen ook in die richting aan het denken. Maar ik vind het zo zakkig om providers te belazeren.
Ik wil gewoon een normaal product met een normale support.
Maar sinds de providers er evenmin mee inzitten om de klant te belazeren.... I hear ya
Laatst gewijzigd door Ylon 28 jun 2008, 00:02, in totaal 1 gewijzigd.
Uzzi: vind je dat normaal dan? Dat je als klant van een alternatieve? provider maar een tweederangsburger moet zijn en in de gratie van de anderen (belgacom) moet leven. Klinkt rauw I know, maar zo lijkt het wel te zijn.Uzzi schreef:Over de prijs van raw copper moet je bij BGC zeuren, zij bepalen immers die prijs. Ik denk niet dat Dommel daar winst op maakt. BGC heeft verplichtingen naar Dommel toe wat betreft de termijnen op problemen op te lossen en moet zich daaraan houden. Het is echter meestal eerst een grote discussie waar het probleem ergens ligt : beide partijen wijzen vaak naar elkaar. Dat zal altijd het geval zijn, tenzij je ADSL bij Belgacom neemt.
Maar ik blijf erbij dat dommel.nv zijn eigen gevecht moet uitvoeren met Belgacom en dat de klant hiervan niet de dupe mag zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik vind dat absoluut niet normaal, maar daar kan Dommel maar weinig aan doen. Dommel heeft evenveel invloed/impact op BGC dan een glas water op het niveau van de Noordzee.
Das nu spijtig genoeg de realiteit in ons internetlandje. Er beweegt niets op ADSL vlak zolang BGC daar op de één of andere manier zijn zege niet over geeft.
Normaal is dat niet nee. Daarom ben ik absolute voorstander om het fysische netwerk onder te brengen bij een onafhankelijke organisatie die instaat voor onderhoud en de verdere uitbouw hiervan. Maar eer dat realiteit zal zijn, zal er nog veel water naar de Noordzee vloeien
Das nu spijtig genoeg de realiteit in ons internetlandje. Er beweegt niets op ADSL vlak zolang BGC daar op de één of andere manier zijn zege niet over geeft.
Normaal is dat niet nee. Daarom ben ik absolute voorstander om het fysische netwerk onder te brengen bij een onafhankelijke organisatie die instaat voor onderhoud en de verdere uitbouw hiervan. Maar eer dat realiteit zal zijn, zal er nog veel water naar de Noordzee vloeien
Dank je voor je eerlijk antwoord. Zeldzaam op forums.Uzzi schreef:Ik vind dat absoluut niet normaal, maar daar kan Dommel maar weinig aan doen. Dommel heeft evenveel invloed/impact op BGC dan een glas water op het niveau van de Noordzee.
Das nu spijtig genoeg de realiteit in ons internetlandje. Er beweegt niets op ADSL vlak zolang BGC daar op de één of andere manier zijn zege niet over geeft.
Normaal is dat niet nee. Daarom ben ik absolute voorstander om het fysische netwerk onder te brengen bij een onafhankelijke organisatie die instaat voor onderhoud en de verdere uitbouw hiervan. Maar eer dat realiteit zal zijn, zal er nog veel water naar de Noordzee vloeien
idd echte vrije markt...maar niet voor vandaag, en niet bij dommel blijkbaar
Ik wil gerust 3 maanden geen internet hebben als ik weet dat ik daarna Dommel Cityconnect zou hebben Twee weken is twee keer niks in België (Belgacom krijgt immers 10 werkdagen om een lijn in orde te zetten) - ik heb ooit een maand geen internet gehad bij Belgacom zelf (door fouten van hun helpdesk).
-
- Premium Member
- Berichten: 670
- Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
- Locatie: leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 16 keer
Voor dit heb ik geen woorden . Is het dan eindelijk zover gekomen bij sommige?nogChoco schreef:Ik wil gerust 3 maanden geen internet hebben als ik weet dat ik daarna Dommel Cityconnect zou hebben
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik zou echt op dit ogenblik geen contact opnemen met andere providers! BGC zou wel eens kunnen alle inspanningen voor Dommel stoppen, aangezien je dan toch "bij hen" bent.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ken schreef:Of een Belgacom ADSL aansluiting bestellen en binnen de 14 dagen opzeggen achter dat de Belgacom technieker gekomen is
Dan ben je zeker dat alles in orde is
Ja, je mag binnen de 14 dagen opzeggen bij het telefonisch bestellen van een nieuw abonnement (en nieuwe klant zijnde).
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar kom... Ik denk wel dat het mogelijk is al is het niet heel leuk voor Belgacom natuurlijk.
En je krijgt er een gratis modem bij dacht ik?! Promotie!
Binnen de 14 dagen moet het gebeuren éh!
Dat lukt nooit, er is deze maand geen promotie voor een gratis modem en trouwens, je kunt je contract verbreken binnen 14 dagen maar je hebt altijd annulatiekosten. 39 euro minimum.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Er is geen facturatiedienst. Alles verloopt automatisch.Ylon schreef:facturatiedienst heeft daar evenzeer geen problemen mee.
Dat is zowat het enigste nadeel.
Voorlopig hebben ze dus te weinig mensen om dit allemaal op te volgen en te behandelen.
Voor hen is het een serieuse groeiphase. En zonder nieuwe goeie werknemers lukt dat niet veronderstel ik.
Tegen dat ze verhuist zijn van locatie naar een groter gebouw veronderstel ik dat het wel beter zal lukken en dat ze meer aandacht kunnen geven aan de mierenneuker klanten die problemen hebben met si en la.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ik dacht dat een belangrijk aspect van een bedrijf met goed management is te anticiperen op groeifasen.
M.a.w. niet meer hooi op de vork nemen dan u lief is ofwel net meer mensen aanwerven om degelijke services te bieden. Ik vind dat Dommel nu hoegenaamd geen blijk geeft van goed bestuur: Homeconnect die -we mogen het toch wel stellen- een beetje in de soep draait, belabberde feedback naar klanten toe, chronisch onderbemande helpdesk, gebrekkige hostingservices...
Zeggen dat Dommel nu gewoon een groeifase doormaakt en het simpelweg allemaal niet aankan, vind ik persoonlijk dan ook maar een flauw excuus. Je kan je daar mijns inziens goed tegen wapenen mits de juiste beslissingen worden gemaakt.
M.a.w. niet meer hooi op de vork nemen dan u lief is ofwel net meer mensen aanwerven om degelijke services te bieden. Ik vind dat Dommel nu hoegenaamd geen blijk geeft van goed bestuur: Homeconnect die -we mogen het toch wel stellen- een beetje in de soep draait, belabberde feedback naar klanten toe, chronisch onderbemande helpdesk, gebrekkige hostingservices...
Zeggen dat Dommel nu gewoon een groeifase doormaakt en het simpelweg allemaal niet aankan, vind ik persoonlijk dan ook maar een flauw excuus. Je kan je daar mijns inziens goed tegen wapenen mits de juiste beslissingen worden gemaakt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
dommel had niet verwacht dat ze zo sterk groeide..
& @topic starter.. mijn lijn is fysiek niet inorde aka moet ik ook nog een week of twee (a drie) wachten.. persoonlijk... vind ik dat niet erg want heb mijn telenet nog niet opgezegd. En ze waren vriendelijk en duidelijk & realistisch. En ze proberen je ook geen combipakketen aan te smeren (telenet anyone?).
't is inderdaad het probleem met belgacom.. belgacom geeft hun klanten voorrang op die van dommel of van wie dan ook...
& @topic starter.. mijn lijn is fysiek niet inorde aka moet ik ook nog een week of twee (a drie) wachten.. persoonlijk... vind ik dat niet erg want heb mijn telenet nog niet opgezegd. En ze waren vriendelijk en duidelijk & realistisch. En ze proberen je ook geen combipakketen aan te smeren (telenet anyone?).
't is inderdaad het probleem met belgacom.. belgacom geeft hun klanten voorrang op die van dommel of van wie dan ook...
Fijn, dan kunnen ze daar al geen personeelstekort hebben.Ken schreef:]Er is geen facturatiedienst. Alles verloopt automatisch.
Dat is zowat het enigste nadeel.
Dat maakt het nog erger voor mij. BEWUST een product verkopen waarvoor geen support is? Das geen manier om vrienden te maken lijkt mij.Ken schreef:Voorlopig hebben ze dus te weinig mensen om dit allemaal op te volgen en te behandelen.
2 weken geen internet noem ik niet direct miereneuken.Ken schreef:Tegen dat ze verhuist zijn van locatie naar een groter gebouw veronderstel ik dat het wel beter zal lukken en dat ze meer aandacht kunnen geven aan de mierenneuker klanten die problemen hebben met si en la.
De helpdeskers die ik gesproken heb zijn zeker capabel. Het probleem is dat ze niets kunnen doen, of niet zeggen wanneer er is kan gebeuren.
Ik zou niet in die mensen hun plaats willen zijn, begrijpelijk dat ze personeelsproblemen hebben.
Dat dommel afhankelijk is van belgacom, is een feit. Maar ik moet het onderlinge ISP pesten niet accepteren. Dommel moet maar voldoende drukkingsmiddelen ontwikkelen op belgacom zodat ze support kunnen leveren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
en welke drukkingsmiddels gaat dommel uitoefenen....?
dommel MOET kopen bij hun.. dommel MOET hun de kabeltjes laten insteken... dommel MOET hun telefooncentrales gebruiken voor hun DSLAMS....
't is niet zozeer dat de helpdesk u niet willen helpen .. maar 'tis van .. 't is aangevraagd nu moet belgacom de zet doen..
en dan kunnen ze moeilijk een tijdsduur opplakken..
dommel MOET kopen bij hun.. dommel MOET hun de kabeltjes laten insteken... dommel MOET hun telefooncentrales gebruiken voor hun DSLAMS....
't is niet zozeer dat de helpdesk u niet willen helpen .. maar 'tis van .. 't is aangevraagd nu moet belgacom de zet doen..
en dan kunnen ze moeilijk een tijdsduur opplakken..
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 28 jun 2008, 11:12, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik denk dat Dommel zowat overspoeld is met aanvragen,en dit niet goed zal ingeschat hebben.met de prijsverhoging van de Disco. lijn van Belgacom,zal daar nog een golf bijkomen.
Ik weet,uit ervaring (ben bij Scarlet) dat de tijd tussen aanvraag,en de effectieve internetlijn,plus telefoon bij mij meer dan 2 maanden geduurd heeft,ook veel meer aanvragen dan ze aankonden.
Het is dus zo dat je uw oude internet niet te vlug mag opzeggen,en daar heeft Dommel volgens mij veel te weinig info over gegeven.
Ze zouden daar beter de toekomstige klant een brief sturen als ze hun oud internet mogen afsluiten,zodoende te vermijden dat mensen zonder internet komen te zitten.
Ik weet,uit ervaring (ben bij Scarlet) dat de tijd tussen aanvraag,en de effectieve internetlijn,plus telefoon bij mij meer dan 2 maanden geduurd heeft,ook veel meer aanvragen dan ze aankonden.
Het is dus zo dat je uw oude internet niet te vlug mag opzeggen,en daar heeft Dommel volgens mij veel te weinig info over gegeven.
Ze zouden daar beter de toekomstige klant een brief sturen als ze hun oud internet mogen afsluiten,zodoende te vermijden dat mensen zonder internet komen te zitten.
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 18 jun 2008, 09:07
Kvind ook wel dat de topicstarter een beetje te hard reageert.. Dommel levert een dienst waar ze moeilijk kunnen zeggen dat ze het niet verkopen. Het is idd aan Schedom zelf nu om personeel te zoeken en op te leiden, maar dat gaat niet met een vingerknip..
Ik vind het jammer dat je nu 2 weken zonder internet zit, eerlijk waar, maar je reacties zijn wel iets te hard.. Management en goed bestuur, s voorzien op eventuele vraagschokken.. Maar hoe groot deze zijn, kan men moeilijk inschatten. Dus stenen naar Dommel smijten lijkt mij hier niet nodig.. BGC heeft momenteel de taak om alle kabeltjes aan te sluiten..
En als Dommel drukkingsmiddelen wil toepassen, moeten ze wel opletten.. Ik wete niet welk aandeel van de omzet ze vertegenwoordigen bij BGC, maar als dat niet te groot is zouden ze het beter zo laten.. Anders komen er nog wel ies tegenmaatregelen van BGC uit, waar ze zeker toe in staat zijn..
Ik vind het jammer dat je nu 2 weken zonder internet zit, eerlijk waar, maar je reacties zijn wel iets te hard.. Management en goed bestuur, s voorzien op eventuele vraagschokken.. Maar hoe groot deze zijn, kan men moeilijk inschatten. Dus stenen naar Dommel smijten lijkt mij hier niet nodig.. BGC heeft momenteel de taak om alle kabeltjes aan te sluiten..
En als Dommel drukkingsmiddelen wil toepassen, moeten ze wel opletten.. Ik wete niet welk aandeel van de omzet ze vertegenwoordigen bij BGC, maar als dat niet te groot is zouden ze het beter zo laten.. Anders komen er nog wel ies tegenmaatregelen van BGC uit, waar ze zeker toe in staat zijn..
Kan gebeuren en heb ik ook respect voor, een bedrijf moet draaien.fluppie schreef:Ik denk dat Dommel zowat overspoeld is met aanvragen,en dit niet goed zal ingeschat hebben.
MAAR waarom werken ze dan niet met een WACHTLIJST systeem. Voor mijn electriciteit heb ik 6 maanden moeten wachten op ecopower. Als dat van in het begin duidelijk is, fijn dan.
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1558
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Als vlaming had je toch wel kunnen raden dat het niet altijd soepel verloopt, en je zeker moet zijn dat alles werkt vooralleer je alles opzegt bij je vorige isp.
Ik ben Dommel klant maar ben ook nog steeds bang dat er iets gaat mislopen als ik op het einde van het jaar, als cityconnect/adsl2+ beschikbaar is voor mij, om daarop over te schakelen.
Toen ik 7 jaar bij BGC zat heb ik nooit problemen gehad, op één maand na, en werd altijd zeer snel geholpen. Maar eenmaal je weg bent bij hen moet je op je hoede zijn. Dan kunnen de wachttijden zeer snel oplopen en is het meestal je eigen schuld, ook al heb je al jaren niets veranderd.
Ik ben Dommel klant maar ben ook nog steeds bang dat er iets gaat mislopen als ik op het einde van het jaar, als cityconnect/adsl2+ beschikbaar is voor mij, om daarop over te schakelen.
Toen ik 7 jaar bij BGC zat heb ik nooit problemen gehad, op één maand na, en werd altijd zeer snel geholpen. Maar eenmaal je weg bent bij hen moet je op je hoede zijn. Dan kunnen de wachttijden zeer snel oplopen en is het meestal je eigen schuld, ook al heb je al jaren niets veranderd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Met dit te lezen begrijp ik nu wel voor een stuk waarom Hollebolle over de uitmuntende service van BGC spreekt.
Het lijkt me dat Dommel echt niet voorzien is op de toestroom aan nieuwe klanten.Hopen dat de netwerkinfrastructuur die ze hiervoor gebruiken wel zal voldoen...
Het lijkt me dat Dommel echt niet voorzien is op de toestroom aan nieuwe klanten.Hopen dat de netwerkinfrastructuur die ze hiervoor gebruiken wel zal voldoen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
@TomG het probleem is niet dat ze niet voorbereid zijn op de nieuwe toestroom,.. Je moet misschien soms wat langer wachten @ de telefoon. Het probleem is dat Belgacom de klanten van Dommel geen prioriteit geeft.. maar hun eigen klanten.
't is zoals.. je hebt een autobedrijf maar je maakt ook banden,uw banden verkoop je ook aan andere bedrijven ..
stel nu dat bedrijf X het hoofd bedrijf is en bedrijf Z het andere (dommel) bedrijf.
Bedrijf X zal altijd voorkeur geven aan zijn klanten om de banden te vervangen en te herstellen etc..
Als bedrijf Z nu 100 banden (die slecht zijn whatever) opstuurt en vraagt voor nieuwe te sturen of te herstellen.
dan zegt Bedrijf X hé.. maar ik heb zelf ook nog X banden nodig dus ff geen tijd voor uw banden. Je moet wachten..
wat kan Bedrijf Z dan doen??
edit:
in deze vergelijking is bedrijf X monopolist van de banden.
't is zoals.. je hebt een autobedrijf maar je maakt ook banden,uw banden verkoop je ook aan andere bedrijven ..
stel nu dat bedrijf X het hoofd bedrijf is en bedrijf Z het andere (dommel) bedrijf.
Bedrijf X zal altijd voorkeur geven aan zijn klanten om de banden te vervangen en te herstellen etc..
Als bedrijf Z nu 100 banden (die slecht zijn whatever) opstuurt en vraagt voor nieuwe te sturen of te herstellen.
dan zegt Bedrijf X hé.. maar ik heb zelf ook nog X banden nodig dus ff geen tijd voor uw banden. Je moet wachten..
wat kan Bedrijf Z dan doen??
edit:
in deze vergelijking is bedrijf X monopolist van de banden.
-
- Pro Member
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Ylon, ik begrijp je frustratie maar door hier wat te komen roepen zal je probleem niet sneller opgelost raken...
Spijtig dat je niet eerder geregistreerd hebt want er is hier al een sticky aangemaakt hoe je van Telenet naar Dommel moet overstappen en daar staat in :
Sticky : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... sc&start=0
op de website van Dommel staat dit :
http://www.dommel.com/nl/support/faq.php?id=11596
misschien dat dit toch wat duidelijker mag...
Spijtig dat je niet eerder geregistreerd hebt want er is hier al een sticky aangemaakt hoe je van Telenet naar Dommel moet overstappen en daar staat in :
Telenet opzeggen
Hier zijn ook verschillende mogelijkheden.
1. Je zegt je Telenet direct op vanaf het moment dat je Dommel besteld hebt. Deze optie is gevaarlijk omdat de kans zich voordoet dat je zonder internet valt.
2. Je zegt Telenet op vanaf het moment dat je een espected installation Date hebt. Deze optie is minder gevaarlijk want je kan je opzegdatum plannen op basis van de Installation date.
3. Je zegt Telenet op vanaf het moment dat je effectief internet bij Dommel hebt. Geen gevaar want je hebt zeker al internet bij Dommel.
Sticky : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... sc&start=0
op de website van Dommel staat dit :
http://www.dommel.com/nl/support/faq.php?id=11596
misschien dat dit toch wat duidelijker mag...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Het is uiteraard logisch dat Belgacom z'n eigen klanten hogere prioriteiten geeft.
Ik ken geen enkel bedrijf die dat niet zou doen (tenzij inkomsten via reselling hoger zouden liggen dan hun eigen inkomsten).
Natuurlijk is het wel zo dat het probleem alsmaar meer escaleert naarmate te nieuwe klanten stroom groter wordt.
Ik ken geen enkel bedrijf die dat niet zou doen (tenzij inkomsten via reselling hoger zouden liggen dan hun eigen inkomsten).
Natuurlijk is het wel zo dat het probleem alsmaar meer escaleert naarmate te nieuwe klanten stroom groter wordt.
- Pi R²
- Elite Poster
- Berichten: 811
- Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
- Locatie: Sint-Niklaas
- Contacteer:
Awel, ik wil hier even volmondig mee akkoord gaan! Iedereen zit wel te zagen van belgacom si en la en we moeten weg voor die en die reden, maar de essentie is toch wel een internetaansluiting, en als ge die na een te lange tijd niet krijgt, moogt ge toch wel ies van uwe tak maken. Ge moogt zeggen wat ge wilt, ge betaalt aan dommel voor een dienst, desnoods moeten ze der zelf naar antartica omlopen, als ge iets verkoopt en ge kunt het niet leveren, dan moet ge het niet verkopen. Eenvoudig.Ylon schreef:2 weken geen internet noem ik niet direct miereneuken.
Het is ronduit schandalig om uitspraken te horen dat 2 weken of desnoods 3 maanden niet erg is! Dat al uw illegale downloads niet door uw lijn kunnen wegens datatransferlimieten etc... ohhhhh, dat is erg; dat ge iin het geheel geen internet krijgt, dat moet ge dan maar slikken. Nee, op Ylon zijn titel na van dommel=amateuristisch, is zijn topic niet meer dan terecht!
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
margaas.. jij had de verkeerde notatie bij de melding van uw overschrijving... is dat dommel zijn schuld?
Dat Dommel er niets aan kan doen dat die lijn nog niet opgeleverd is kan ik nog begrijpen. Maar dan mag dommel ook nog geen abo-kosten aanrekenen he? Ik moest bij mijn provider pas betalen vanaf het moment dat ik effectief via hun op het internet kon. Das pas eerlijk tegenover de klant!
Neen, en dat dommel schrijft,:icekiller2k6 schreef:margaas.. jij had de verkeerde notatie bij de melding van uw overschrijving... is dat dommel zijn schuld?
"Uw email werd goed door ons ontvangen en geprocessed.
We zullen deze binnen de komende 5 werkdagen beantwoorden."
En DommeL kijkt er 35 dagen niet naar,dan is dat ook de klant zijn schuld !
En dat was wel bij ceurrrix dat dat gebeurde en niet bij mij.
Mijn internet werd na 4 dagen activatie afgesloten en ceurrrix heeft het op 4 dagen in orde gekregen waarvoor mijn dank aan hem.
En ik heb nog nergens gelezen ,dat iemand het hem al heeft voor- of nagedaan
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Pro Member
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Hopla, hier gaan we weer
Ik stel voor dat de mods deze topic sluiten anders gaan we weer een 'Margaas VS de rest' topic krijgen of een 'Mijn mening over Dommel' topic... Ylon kan hier toch niet verder geholpen worden, dat is nu toch al wel duidelijk, niet?
Ik stel voor dat de mods deze topic sluiten anders gaan we weer een 'Margaas VS de rest' topic krijgen of een 'Mijn mening over Dommel' topic... Ylon kan hier toch niet verder geholpen worden, dat is nu toch al wel duidelijk, niet?