Ken schreef:]Er is geen facturatiedienst. Alles verloopt automatisch.
Dat is zowat het enigste nadeel.
Fijn, dan kunnen ze daar al geen personeelstekort hebben.
Ken schreef:Voorlopig hebben ze dus te weinig mensen om dit allemaal op te volgen en te behandelen.
Dat maakt het nog erger voor mij. BEWUST een product verkopen waarvoor geen support is? Das geen manier om vrienden te maken lijkt mij.
Ken schreef:Tegen dat ze verhuist zijn van locatie naar een groter gebouw veronderstel ik dat het wel beter zal lukken en dat ze meer aandacht kunnen geven aan de mierenneuker klanten die problemen hebben met si en la.
2 weken geen internet noem ik niet direct miereneuken.
De helpdeskers die ik gesproken heb zijn zeker capabel. Het probleem is dat ze niets kunnen doen, of niet zeggen wanneer er is kan gebeuren.
Ik zou niet in die mensen hun plaats willen zijn, begrijpelijk dat ze personeelsproblemen hebben.
Dat dommel afhankelijk is van belgacom, is een feit. Maar ik moet het onderlinge ISP pesten niet accepteren. Dommel moet maar voldoende drukkingsmiddelen ontwikkelen op belgacom zodat ze support kunnen leveren.