Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één
Ik heb net ook antwoord gekregen, maar ik word er niet veel wijzer van. Het enige wat ze zeggen is dat je huidige abonnement automatisch wordt omgezet.
Dus dan zul je er goed op moeten letten dat hetgeen je dubbel betaald je ook weer terug krijgt
Als je je belgacom lijn opzegt, moet je dan nog iets speciaals zeggen?
Dus dan zul je er goed op moeten letten dat hetgeen je dubbel betaald je ook weer terug krijgt
Als je je belgacom lijn opzegt, moet je dan nog iets speciaals zeggen?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Blijkbaar hebben ze bij Dommel enkele technische problemen waardoor ze nog niemand kunnen activeren.
Geheimzinnig of vaag heb ik hen echter totnogtoe niet weten doen - over de aard van hun technisch probleem weiden ze natuurlijk niet uit.
Van zodra mijn activatie rond is, laat ik het weten. Ik wacht al sinds 6/5 en toen ging het 10 werkdagen duren. Vorige week vrijdag (30/5) zeiden ze dat het toch nog anderhalve week zou duren. Ik verwacht dus tegen midden volgende week wat nieuws. En anders bellen we nog maar eens
Geheimzinnig of vaag heb ik hen echter totnogtoe niet weten doen - over de aard van hun technisch probleem weiden ze natuurlijk niet uit.
Van zodra mijn activatie rond is, laat ik het weten. Ik wacht al sinds 6/5 en toen ging het 10 werkdagen duren. Vorige week vrijdag (30/5) zeiden ze dat het toch nog anderhalve week zou duren. Ik verwacht dus tegen midden volgende week wat nieuws. En anders bellen we nog maar eens
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Waarschijnlijk zeer veel belangstelling voor het nieuwe abbo van Dommel,messchien zitten ze daar zo een beetje'overspoeld'???
Ikzelf ben bij Scarlet,het heeft bij mij meer dan 2 maanden geduurd,het waren ook de eerste'one 6' abbo's.De technieker wist mij te vertellen,dat hij bijna zot werd van het werk.
Ikzelf ben bij Scarlet,het heeft bij mij meer dan 2 maanden geduurd,het waren ook de eerste'one 6' abbo's.De technieker wist mij te vertellen,dat hij bijna zot werd van het werk.
-
- Pro Member
- Bedankt: 1 keer
Het daarnet nog een belleke gedaan naar de activatiedienst van dommel ( 0800 ), en die wist me te vertellen dat alle activaties in de loop van volgende week in orde zou moeten zijn. Het blijft dus afwachten . We zouden een mail en/of brief krijgen.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Het contract wordt hernieuwd voor terug 1 jaar, je mag dus tussentijds niet opzeggen als je al klant was.
Met dat ik nog content ben zal ik maar mijn contract tekenen éh
Met dat ik nog content ben zal ik maar mijn contract tekenen éh
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
ok, waarvoor ik vreesde is gebeurd, telenet heeft de stekker uitgetrokken! Was natuurlijk zo stom om na het opsturen van mijn contract naar dommel mijn telenet abbo op te zeggen.... Ik heb ondertussen nog niets van dommel gehoord! Heb dus geen internet meer, en ik heb zo het gevoel dat dit nog lang zal duren .... Heb mijn iphone gelukkig nog om toch een beetje te kunnen surfen... Maar ik ga mijn mailbox ook niet meer kunnen openen als dommel mij men login gegevens stuurt! Ik hoop da ze ook een brief sturen, ik zal best maar eens bellen... Pfff komaan dommel doe jullie best... Ik heb het net nodig voor mijn werk!!!
- Ken
- Elite Poster
Nooit opzeggen vooraleer je verbinding bij de nieuwe provider actief is! Veel waarschuwen maar luisteren? Volgende keer beter éh!
Je belt hen best, maar kan je bij je buren of kenissen niet aan je mails?
Je belt hen best, maar kan je bij je buren of kenissen niet aan je mails?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
TV = FTA IPTV + Netflix
-
- Plus Member
Mijn email adres bestaat zelfs niet meer! Die mannen van telenet zijn wel stipt... Wireless genoeg in de buurt, maar ofwel beveiligd of wel te ver.... Nu ja, eigen schuld dikken bult he nu maar hopen op dommel he. Heb daarnet nog gebeld, normaal gezien sturen ze volgende week de brieven rond, maar belgacom moet ook nog altijd zijn ding doen, zou me verbazen dat die twee tegelijk in orde komen... We zien wel
Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.Lord Utopia schreef:Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Dit zal denk ik moeilijk gaan, aangezien de cd, die meegeleverd is, waarschijnlijk ook in het Nederlands gaat zijn. (Correct me if i'm wrong)verb schreef:Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.
- Ken
- Elite Poster
Klopt, al dacht ik de mogelijkheid gezien te hebben om ook in het Frans de installatie te doen... Heb nu geen zin om die cd uit de zolder te gaan halendean3009 schreef:Dit zal denk ik moeilijk gaan, aangezien de cd, die meegeleverd is, waarschijnlijk ook in het Nederlands gaat zijn. (Correct me if i'm wrong)verb schreef:Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.
TV = FTA IPTV + Netflix
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Als Dommel een vertaling ervan wil, ze kunnen me PM'en. Ik zal het voor een mooi prijsje doen .
Referenties: ik heb www.xs.be vertaald .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Ken
- Elite Poster
Ik doe het wel gratisGoztow schreef:Als Dommel een vertaling ervan wil, ze kunnen me PM'en. Ik zal het voor een mooi prijsje doen .
Tweetalig éh.
TV = FTA IPTV + Netflix
Een Vlaming zou zijn plan wel trekken desnoods met een woordenboek bij de hand.Lord Utopia schreef:Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Zambo schreef:Een Vlaming zou zijn plan wel trekken desnoods met een woordenboek bij de hand.Lord Utopia schreef:Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
@ Zambo wat is dat voor een kleuter opmerking .....
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
De vraag zal dan zijn of alle problemen opgelost zijnYargo schreef:Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er deze week geactiveerd gaan worden. Volgens de helpdesk zou iedereen deze week actief moeten zijn. Laten we hopen.
Ik hoop het van hart en dan kan ik ook er aan denken om over te stappen
-
- Elite Poster
- Bedankt: 12 keer
nog niemand een brief gehad? nog geen volt op mijn telefoonlijn..
het was trouwens wit & grijs 1ste lijn of vergis ik me?
't Is wit & blauw...normaal gesproken.
Moeten we trouwens zelf aan dat ISRA-punt liggen prutsen of komt daar nog een technieker voor langs? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ik kom namelijk ook van Telenet en natuurlijk hebben de mannen hier ook de oorspronkelijke kabel naar de telefooncontactdozen doorgeknipt.
Moeten we trouwens zelf aan dat ISRA-punt liggen prutsen of komt daar nog een technieker voor langs? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ik kom namelijk ook van Telenet en natuurlijk hebben de mannen hier ook de oorspronkelijke kabel naar de telefooncontactdozen doorgeknipt.
- SniFManS
- Elite Poster
Dat zijn geen dingen dat ze mogen . Dat is vernieling van eigendom , daarom dat ik alles van telenet al enkele jaren geleden heb buiten gesmeten .driesel schreef:'t Is wit & blauw...normaal gesproken.
-
- Plus Member
Hier ook nog niets... En het is idd wit en blauw....icekiller2k6 schreef:nog niemand een brief gehad? nog geen volt op mijn telefoonlijn..
-
- Pro Member
Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
- Bijlagen
-
- vb.jpg
- (5.32 KiB) 217 keer gedownload
-
- Plus Member
als ik het zo zie zou het weleens oranje blauw of grijs wit kunnen zijn... Gewoon eens meten he voor je aansluit, normaal is de spanning ongeveer 50v, voor een analoge lijn. Als er enkel een adsl signaal opzit weet ik het eigenlijk niet... Mss kan je dit niet meten met een voltmeter? Iemand?Yargo schreef:Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
-
- Elite Poster
dacht 48 volt bij normaal, en 90 ofzo bij gebruik.. met een voltmeter DC @ 200 meten..glenner05 schreef:als ik het zo zie zou het weleens oranje blauw of grijs wit kunnen zijn... Gewoon eens meten he voor je aansluit, normaal is de spanning ongeveer 50v, voor een analoge lijn. Als er enkel een adsl signaal opzit weet ik het eigenlijk niet... Mss kan je dit niet meten met een voltmeter? Iemand?Yargo schreef:Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
-
- Pro Member
Zijn er eigenlijk al mensen die een homeconnect aansluiting hebben?
-
- Elite Poster
nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
- Ken
- Elite Poster
Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toeicekiller2k6 schreef:nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
TV = FTA IPTV + Netflix
-
- Elite Poster
Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toeicekiller2k6 schreef:nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
moeilijk doener.. 2dagen eer het daar is tem 10 werkdagen om het te verwerken...
-
- Pro Member
- Bedankt: 15 keer
Grapjas!Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe
Mijn contract is al 36 dagen (25 werkdagen) geleden doorgestuurd...
Edit: heb net even gebeld (rond de middag) en de brieven zijn nog niet verstuurd. Voor morgen zal het dus ook niet zijn.
Hij: "De eerste klanten zouden deze week moeten worden geactiveerd. De brieven worden vandaag of morgen verstuurd"
Ik: "Maar ze zijn nog niet verstuurd?"
Hij: "Neen"
Ik: "Het zal dus nijpen om het deze week nog in orde te laten komen"
Hij: "We kunnen dat niet beloven. We kunnen daar geen tijd op plakken. Nog even geduld en het zal wel in orde komen"
- SniFManS
- Elite Poster
FullHD schreef:Grapjas!Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe
Mijn contract is al 36 dagen (25 werkdagen) geleden doorgestuurd...
Edit: heb net even gebeld (rond de middag) en de brieven zijn nog niet verstuurd. Voor morgen zal het dus ook niet zijn.
Hij: "De eerste klanten zouden deze week moeten worden geactiveerd. De brieven worden vandaag of morgen verstuurd"
Ik: "Maar ze zijn nog niet verstuurd?"
Hij: "Neen"
Ik: "Het zal dus nijpen om het deze week nog in orde te laten komen"
Hij: "We kunnen dat niet beloven. We kunnen daar geen tijd op plakken. Nog even geduld en het zal wel in orde komen"
Dommel is wat te inpulsief geweest . Ze hadden beter eerst alles in orde gebracht voor ze die dingen gingen laten verkopen . Nu hebben ze enkel maar meer werk op hun dak gehaald door de onderbemande helpdesk nog meer te belasten met zaken die niet nodig waren geweest .