Dus dan zul je er goed op moeten letten dat hetgeen je dubbel betaald je ook weer terug krijgt
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Als je je belgacom lijn opzegt, moet je dan nog iets speciaals zeggen?
Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.Lord Utopia schreef:Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Dit zal denk ik moeilijk gaan, aangezien de cd, die meegeleverd is, waarschijnlijk ook in het Nederlands gaat zijn. (Correct me if i'm wrong)verb schreef:Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.
Klopt, al dacht ik de mogelijkheid gezien te hebben om ook in het Frans de installatie te doen... Heb nu geen zin om die cd uit de zolder te gaan halendean3009 schreef:Dit zal denk ik moeilijk gaan, aangezien de cd, die meegeleverd is, waarschijnlijk ook in het Nederlands gaat zijn. (Correct me if i'm wrong)verb schreef:Hij woont in Wallonië en zijn Nederlands is niet geweldig, maar met Engels zou hij al tevreden zijn.
Ik doe het wel gratisGoztow schreef:Als Dommel een vertaling ervan wil, ze kunnen me PM'en. Ik zal het voor een mooi prijsje doen.
Referenties: ik heb www.xs.be vertaald.
Een Vlaming zou zijn plan wel trekken desnoods met een woordenboek bij de hand.Lord Utopia schreef:Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
Zambo schreef:Een Vlaming zou zijn plan wel trekken desnoods met een woordenboek bij de hand.Lord Utopia schreef:Kun je je baas dan niet assisteren? Of kan je baas geen nederlands leren?verb schreef:Mijn Franstalige baas wil graag Dommel Homeconnect nemen, maar bij het bestellen van Homeconnect wordt je altijd doorgestuurd naar de ééntalige site van een reseller. Kan je dat niet gewoon via de site van Dommel aanvragen?
De vraag zal dan zijn of alle problemen opgelost zijnYargo schreef:Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er deze week geactiveerd gaan worden. Volgens de helpdesk zou iedereen deze week actief moeten zijn. Laten we hopen.
Dat zijn geen dingen dat ze mogen . Dat is vernieling van eigendom , daarom dat ik alles van telenet al enkele jaren geleden heb buiten gesmeten .driesel schreef:'t Is wit & blauw...normaal gesproken.
Ik kom namelijk ook van Telenet en natuurlijk hebben de mannen hier ook de oorspronkelijke kabel naar de telefooncontactdozen doorgeknipt.
Hier ook nog niets... En het is idd wit en blauw....icekiller2k6 schreef:nog niemand een brief gehad? nog geen volt op mijn telefoonlijn..
het was trouwens wit & grijs 1ste lijn of vergis ik me?
als ik het zo zie zou het weleens oranje blauw of grijs wit kunnen zijn... Gewoon eens meten he voor je aansluit, normaal is de spanning ongeveer 50v, voor een analoge lijn. Als er enkel een adsl signaal opzit weet ik het eigenlijk niet... Mss kan je dit niet meten met een voltmeter? Iemand?Yargo schreef:Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
dacht 48 volt bij normaal, en 90 ofzo bij gebruik.. met een voltmeter DC @ 200 meten..glenner05 schreef:als ik het zo zie zou het weleens oranje blauw of grijs wit kunnen zijn... Gewoon eens meten he voor je aansluit, normaal is de spanning ongeveer 50v, voor een analoge lijn. Als er enkel een adsl signaal opzit weet ik het eigenlijk niet... Mss kan je dit niet meten met een voltmeter? Iemand?Yargo schreef:Aha, is het wit een blauw? Ik heb de volgende opstelling in de contactdoos is het huurhuis ( nog maar een jaar oud, nooit actief geweest ).
Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toeicekiller2k6 schreef:nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toeicekiller2k6 schreef:nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
Grapjas!Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe
FullHD schreef:Grapjas!Ken schreef:Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe![]()
Mijn contract is al 36 dagen (25 werkdagen) geleden doorgestuurd...
Edit: heb net even gebeld (rond de middag) en de brieven zijn nog niet verstuurd. Voor morgen zal het dus ook niet zijn.
Hij: "De eerste klanten zouden deze week moeten worden geactiveerd. De brieven worden vandaag of morgen verstuurd"
Ik: "Maar ze zijn nog niet verstuurd?"
Hij: "Neen"
Ik: "Het zal dus nijpen om het deze week nog in orde te laten komen"
Hij: "We kunnen dat niet beloven. We kunnen daar geen tijd op plakken. Nog even geduld en het zal wel in orde komen"