A2F 1Mbps Down

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

The Oddity schreef:...(vermoedelijk Limburg die 200Kbps)...

Dus niet... :wink:

18/11/2003 0:00:00 Compensation Form will be Posted

Gisteren stond daar nog 17/11
Morgen zal er wel 19/11 staan zeker? :|
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Nob,

Da's waar .. maar daar word die 6% load niet op berekend ... want dan zouden ze met enkele honderden Megabits net toekomen.

Dit word eerder berekend op het aantal connecties dacht ik ... kan me vergissen, maar denk nu ook weer niet dat A2F hun lijnen zou berekenen op het huidige verkeer :)

Grtz Siske
Gast

Ik heb opnieuw geconnect rond 16:00, en ik zit nu gemiddeld op 600 kbits/sec. Dat was 160 kbits/sec. Plaats : Retie, tegen de grens van de provincies Antwerpen en Limburg.

Goed we zijn er nog niet, maar het gaat in de goede richting! Ik hoop dat anderen na een reconnectie hetzelfde mogen ervaren! :-D
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Anonymous schreef:Ik heb opnieuw geconnect rond 16:00, en ik zit nu gemiddeld op 600 kbits/sec. Dat was 160 kbits/sec. Plaats : Retie, tegen de grens van de provincies Antwerpen en Limburg.

Goed we zijn er nog niet, maar het gaat in de goede richting! Ik hoop dat anderen na een reconnectie hetzelfde mogen ervaren! :-D
Hier is het nog altijd van hetzelfde liedje :evil: downloaden tegen 30kb/sec,ik heb juist een lastige mail na scarlet gestuurd dat het niet meer zo langer kan.Twee maanden op een soort smalband en daar moet ik geld voor betalen, daarom heb ik mijn rekeningen niet meer betaald :wink: .
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Euh, Siske, ik heb het een tijdje geleden van A2F ook zo begrepen hoor( like Nob)....ze maken gebruik van het scarlet netwerk, maar eens bij A2F binnegekomen dan gaan ze via de backbone van A2F en dus via alle optic & leased lines die daar toekomen in het datacenter. Alle lijnen komen daar toe op een device en dat device is aangesloten op de rest.

Maw die 40% was volgens mij wel op alles.. zo heb ik het toch ook willen verstaan ;-).

Probleem is.. als er een netwerkprobleem is bij Scarlet waardoor er data verloren gaat.. dat men dus niks heeft aan die ettelijke 100en Mbps die bij A2F klaarzitten want de data gaat gewoon verloren onderweg op het netwerk van Scarlet....

Wat betreft die datum van opschuiven van het compensatieformulier, daar hebben we geen info over. Als we iets weten zullen we iets laten weten. Waarom die datum van die 100Mbps opgeschoven is.. weet ik ook niet..

Voorlopig vrij weinig info..sorry

Wat betreft dat mailen en opnieuw mailen.. ik versta je wel.. maar het hééft echt wel weinig zin hoor :). Ze weten ook wel dat het zo niet kan eh ;)
I love it when a plan comes together!
Brusselaar

Hier in brussel is er ook stijging, je kan nu downloaden aan 70 KB/s

het is wel zo dat je MOET reconnecten, want ik had een connectie die 12 dagen duurde. hierjuist deed men lijn raar, dus heb rap is deconnect/reconnect gedaan, en nu speedtest van games.telenet.be, ik heb MP2 demo aan 70kb/s gedownload
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

mensen,

let er ne keer op daje kB en kb nie door elkaar gebruikt hé!
tis een verschil van factor 8!
zippy

Hier in Leuven haal ik nu ook +/- 70 KB/s

Wel pas na herinloggen, dus moest je nog steeds aan die zielige 25 KB zitten log ne keer opnieuw in.

Laat ons hopen op nog meer beterschap de komende dagen.

Fingers crossed!
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Ik heb Scarlet als provider.Als ik rond een uur of half zeven s'morgens iets download heb ik een normale snelheid zo rond de 350kilobyte/s en door de dag rond de +-50kilobyte/s,daarom vrees ik ervoor dat mijn probleem niet gaat opgelost zijn.Scarlet zegt alleen dat in mijn regio 011 die problemen zijn en dat ze eraan het werken zijn. :-( :cry: Ik ben al die leugens stilaan kotsmoe
Cyrus23

Ik weet het nt meer. Ik heb eigenlijk nog geen reden tot klagen omdat ik nu sinds begin november ben aangesloten bij adsl2fit. Toch stoord het me enorm dat ze zich nt aan de beloftes kunne houden. Erger nog ze blijven maar uitstellen. Mijn begrip voor alle klanten van adsl2fit die al meer als een maand aant wachten zijn. Wat mij dan nog het meest stoord is dat niemand nooit opneemt. Noemen ze dat dan een helpdesk. Uehhh ik denk het nt. Schandaliger word het nog als je weet dat het nog geld kost. Wanneer komt er een eind aan dit lijden want ik ben het al beu.
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Ze hebben nog 1 dag.
En dan zijn hun 2 weken voorbij... :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mensen,

die deadline is maar voorbij morgen avond.. waarom al die heissa weer opnieuw?

Ik versta dat jullie al lang op 'smallband' zitten.. erger nog.. gewoon een slechte verbinding.. maar daar hebben we het al over gehad.

Morgenavond is de deadline.. dus kzou zeggen nog even geduld en nog niet stijgeren....trouwens eerst afwachten wat het nieuws is, indien het niet opgelost is...zonder reden stijgeren is ook maar niks eh...
(wil er gewoon op duiden.. dat overmacht altijd kan.. maar laat ons daar nog niet aan denken).

Cyrus, beloftes, check dan alle details van beloftes.. (maw lees alle posts erover). Wat betreft die helpdesk, nuja, ik kan verstaan dat ze geen zin hebben om alle calls ivm die slechte verbinding te beantwoorden.. want ik wed er nu op dat 8/10 calls zuiver met dat te zien hebben. Maw: wat heb je liever? Dat ze steeds zeggen, we zijn er mee bezig, ma dat ze eigenlijk continu jullie calls beantwoorden, of heb je liever dat ze even niet opnemen en dan bezig zijn in functie van het probleem?
Das ook de reden waarom dat het een betaalnummer is geworden.. anders belt iedereen voor een appel en een ei, of voor iets dat al 100x gezegd is steeds naar dat nummer...en dat kost hen geld want ze kunnen ni verder doen. Maw: op deze manier wordt er gefilterd en nemen ze toch calls, dan kost het hen niks.. maar u wel..

Danzka, wat betreft Scarlet abo's zelf, kans bestaat dat die mensen op de support line niet altijd de correcte info hebben omtrent het probleem...
Ik zie niet in waar gelogen is.. dusja. Kan ook gewoon zijn dat ze bij Scarlet zelf evenvéél van die calls krijgen en dat ze die afschepen met een uitlegje :). Ik weet het niet eh.. is guessing.. en dat doen we allemaal beter niet. Ik toon het nu aan.. dat er meerdere redenen kunnen zijn.

Laat ons nog afwachten tot morgen avond, of tot wanneer dat we meer info van A2F ontvangen hebben.
Algemene trend volgens onze dbase voor A2F is alle tests: +- 500-600Kbps (hier en daar een uitschieter van +2000Kbps)
I love it when a plan comes together!
Gast

Kan er iemand verklaren waarom als ik de test doe ik uitschieters zie van 3000kbps down en zelfs 2700kbps up :eek: . Ligt dit aan die java-applet ?

Greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Kan verscheidene zaken zijn:

Gewoon zéér onstabiele lijn... waardoor af en toe een pakketje er wel snel doorkomt... gemiddelde zal enkel nog even bedroevend zijn...

Anderzijds kan dat ook te maken hebben met evt nen firewall.. of gebruik van nen proxy.. maar volgens mij is het gewoon uiterst onstabiele lijn...
I love it when a plan comes together!
Gast

Ik vind toch dat ze mij beliegen als ze drie verschillende verhalen vertellen en dat ze het probleem kennen.En drie maal beloven dat het dezelfde week nog in orde komt .Ik heb ongeveer 1 keer per week met de helpdesk gebeld.Zal dan maar nog afwachten als het volgende week niet is opgelost dan ga ik nog maar is bellen :?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Liegen... hmm met korreltje zout nemen ;-).

Kan gewoon zijn dat mensen niet bekwaam zijn die achter de telefoon zitten en dus niet weten over wat ze het hebben.. dat gebeurd af en toe eens...

Kan ook zijn dat er geen info over wordt vrij gegeven.. en dus niet alle personeel weet hoe en wat...en dus andere dingen zoekt...
In dit geval kan je 100en uitleggen krijgen want men gaat zoeken achter iets dat het zeker niet is.. :)

Kortom.. nog even geduld.. :)
I love it when a plan comes together!
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Ik zal eens zeggen wat de persoon aan de helpdesk heeft gezegd want ik heb het gesprek opgenomen :-) --->Sorry voor het wachten maar ik heb eventjes aan mijn collega gaan vragen hoe het zit en aan mijn verantwoordelijke van de de support dienst. Ze hadden dit al door gegeven aan hen. Ze waren al op de hoogte van dit probleem,nu omdat dit zolang blijf bleef aanslepen en omdat er ook mensen problemen hebben in uw buurt hebben ze nu gezegd we gaan een paar techniekers van belgacom en een paar techniekers van ons samen zetten en die mogen niet buiten komen voordat dit probleem is opgelost,dat wil dus zeggen dat zei achter een oplossing gaan zoeken en zien wat het probleem is en dat ook in 1 keer oplossen ,nu als alles goed gaat zal het op het einde van de week in orde moeten komen, ten vroegste morgen,maar ze gaan nu echt alles er aan doen om dit in orde te brengen,ervoor was het altijd een ping pong tussen belgacom en ons, zei zeiden dat het aan ons configuratie lag en wij zeiden dat het aan hun configuratie lag.Ik zou zeggen het nog effe geduld en het komt wel in orde. Dit gesprek is van vorige week woensdag 12/11. Sorry als het onduidelijk is :lol: ben niet zo goed in leestekens :-)

Telefoontje was naar scarlet helpdesk ter informatie.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

The Oddity schreef:wat heb je liever? Dat ze steeds zeggen, we zijn er mee bezig, ma dat ze eigenlijk continu jullie calls beantwoorden, of heb je liever dat ze even niet opnemen en dan bezig zijn in functie van het probleem?


Alsof iemand van de A2F helpdesk in staat zou zijn de huidige problemen op te lossen :lol:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

r2504,

Ik heb niet gezegd het huidige probleem oplossen, maar wel gezegd "bezig zijn in functie van het probleem". Dit is niet hetzelfde als het probleem oplossen. Je moet lezen wat ik schrijf eh.
1. A2F kan het zelf niet oplossen want het ligt niet aan hun netwerk.. want ze hebben geen, ligt aan netwerk van Scarlet..maw: ze kunnen het zelf niet fysiek oplossen.

Wat ik bedoel met 'bezig zijn in functie van het probleem':
- communicatie onderhouden, zoeken, teweegbrengen met Scarlet ...
- Scarlet pushen voor snelle oplossing ...
- Compensatie uitwerken voor de geleden ongemakken...
- ...

danzka, blijkbaar weten ze bij Scarlet zelf ook niet allemaal hoe het in elkaar zit.. das ergens doodnormaal.. niet alle helpdeskers kunnen weten hoe en wat. Nu, de info klopt ongeveer alleen dat het er een week ongeveer naast zit.. de info die wij hebben spreekt over nu morgen...
Nu, het gesprek dat jij verteld, doet me enigszinds wel denken aan het volgens ons correcte verhaal.. maar zo verteld met een air van "klant te vreden stellen". Maw niet volledig correct.. al ben je maar op dat moment tevreden gesteld....

Volgens onze info is het pas twee weken geleden ongeveer wanneer er gezegd geweest is, dat het nog 2weken ging duren dat alle partijen voor het eerst op hoog niveau rond de tafel hebben gezeten.

Maw: info klopt.. maar ook niet 100%....

Nuja, afwachten wat morgen geeft.. ik kijk met evenveel spanning als de A2F gebruikers naar de speedtestresults :)
I love it when a plan comes together!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

The Oddity schreef:Wat ik bedoel met 'bezig zijn in functie van het probleem':
- communicatie onderhouden, zoeken, teweegbrengen met Scarlet ...
- Scarlet pushen voor snelle oplossing ...
- Compensatie uitwerken voor de geleden ongemakken...
- ...


Denk je dat nu echt... in 90% van de gevallen zit op de helpdesk een bende schoolverlaters tegen een goedkoop loontje voorgekauwde antwoorden af te rammelen voor de klant.

De personen op de helpdesk (iemand trouwens een idee hoe groot/klein die helpdesk wel is) van A2F hebben zeker niet de authoriteit om dergelijke onderhandelingen te voeren met Scarlet.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

r2504 en ik ben er 100% zeker van dat de mensen op de helpdesk bij A2F wel die authoriteit hebben.

wie zei er ook weer zo snel:
Eerst nadenken, dan commentaar geven.

Probeer positieve commentaar te geven aub. En probeer niet over te komen dat je alles het beste weet en dat enkel anderen fout kunnen zijn, want zo kom je wel een beetje over vind ik (ook al bedoel je dat misschien niet zo).

greetz,

Nob
sparkiii
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:22

r2504 schreef:
The Oddity schreef:Wat ik bedoel met 'bezig zijn in functie van het probleem':
- communicatie onderhouden, zoeken, teweegbrengen met Scarlet ...
- Scarlet pushen voor snelle oplossing ...
- Compensatie uitwerken voor de geleden ongemakken...
- ...


Denk je dat nu echt... in 90% van de gevallen zit op de helpdesk een bende schoolverlaters tegen een goedkoop loontje voorgekauwde antwoorden af te rammelen voor de klant.

De personen op de helpdesk (iemand trouwens een idee hoe groot/klein die helpdesk wel is) van A2F hebben zeker niet de authoriteit om dergelijke onderhandelingen te voeren met Scarlet.


Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van helpdesken in het algemeen. Je vergeet waarschijnlijk ook dat de HELLdesk vaak alle calls krijgt over vanalles en nog wat. Een helpdesk zoekt naar een oplossing of een antwoord op de vragen die gesteld worden, maar hebben soms ook niet alle informatie ter beschikking. De uitspraken die jij nu doet zijn als shooting on the pianist... Hoe groot of klein dat de helpdesk van adsl2fit is doet er niet toe in dit geval. Als het probleem of de oorzaak niet bij hun ligt mogen daar nog 1000 man zitten. Een antwoord of oplossing kunnen ze je zelfs dan nog niet geven. Ik kan enkel zeggen: Stel je eens in die mensen hun plaats en vraag je af hoe leuk het is om dagelijks tot 200x hetzelfde keer op keer te moeten horen/zeggen of nog erger keer op keer met woeste, niet begrijpende klanten aan de lijn te hangen...

sparkiii

I would give you 2 EURO but i think 50 cents is enough...
vscompany1

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Nov 21 2003 om 12:09:35 UTC+0100)

Download : 120.1 KByte/sec
Upload : 7.9 KByte/sec
Connection : 253.0 Conn/min

Ik haal dus op speedtest.nl al 120.1 kbs! Enkel men upload is nu nogwat laag door een fout van Belgacom.


Laten we hopen dat het vanavond terug 300+ is!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

sparkiii schreef:Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van helpdesken in het algemeen. Je vergeet waarschijnlijk ook dat de HELLdesk vaak alle calls krijgt over vanalles en nog wat.


Als IT'er kom ik op vele bedrijven, en tevens in contact met vele Helpdesks... ik weet heus wel hoe het er daar aan toe gaat. Ik doe zelf ook second/third line support voor sommige bedrijven... maar firstline is in de meeste gevallen echt goedkoop kannonnen-vlees !

sparkiii schreef:Stel je eens in die mensen hun plaats en vraag je af hoe leuk het is om dagelijks tot 200x hetzelfde keer op keer te moeten horen/zeggen of nog erger keer op keer met woeste, niet begrijpende klanten aan de lijn te hangen...


Dit is een probleem van het bedrijf... als het niet of slecht wil communiceren met zijn klanten moet het de gevolgen dragen. Als firstline contact krijg je dan inderdaad alle shit over je heen. Als de helpdesk manager dan nog niet het nodige wil of kan doen is er duidelijk iets fout met het bedrijf !
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

r2504,

Ik zou adviseren, een beetjre rustiger te zijn, want geloof mij, A2F en LaTribu en xs4all hebben allemaal de authoritiet om rechtstreeks met Scarlet te communiceren. Zoals reeds gepost, hebben alle partijen op top-level bij elkaar gezeten om dit probleem op te lossen.

Wat betreft die heldpesks, in firstline zitten goede mensen en minder goede mensen, die vindt je op alle niveaus. Maar dit is niet de discussie.

r2504, ik zou zeggen laten we on-topic blijven, want we zijn weer aan het afdwalen. Verder off-topic zal gewist worden.

En wat betreft A2F en de mensen die de helpdesk doen, geloof mij vrij: die mensen hebben meer dan de nodige kwaliteiten.
I love it when a plan comes together!
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

er is vandaag weer wat bijgekomen maar het is nog altijd niet zoals het zou moeten zijn, zit nu net boven de snelheid die ik vroeger haalde met mijn 1.1 mbit van skynet (115KB/s)

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1028 kbit/s or 129 kbyte/s
- Upload speed : 357 kbit/s or 45 kbyte/s
Fri Nov 21 2003 at 15:18:09 UTC+0100

hopelijk komt er nog wat bij vandaag want de twee weken zijn dan voorbij en krijgt de geloofwaardigheid van A2F een deuk (mirc gisteren)

Ik denk niet dat deze snelheid als "normaal" kan worden bestempeld voor een 4 mbit lijn. Waarden in de grootheid van 250-300 KB wel.
vscompStijn

1305 Kbits down haal ik al :d Deze ochtend was dit slechts 600 :d
Ik heb er een goed gevoel bij dat de problemen deze avond nog zullen opgelost zijn!!


Mvg,

Stijn
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Algemene trend voor vandaag is idd een stijging van de snelheid van +- 700-1300.

De laatste info die we gehad hebben is dat het voorzien is voor vandaag dat het terug normaal zou moeten werken, maar dat het dus volledig afhangt van Scarlet en BGC.

Ik weet het niet..of je vanavond nog 3000+Kbps zal mogen verwachten... Ik vrees er een klein beetje voor, tenzij dat ze nu overal stuk na stuk iets in gang aant steken zijn....(maw: dat ze nu volop bezig zouden zijn..).
Indien niet vanavond, vrees ik dat ze met fases zullen werken om de snelheid op te krikken en dat het dus dan pas voor half volgende week zal zijn... nu let op: das mijn persoonlijke mening..

Het is nog even afwachten.

Nuja, idd de twee weken zijn dan om..geloofwaardigheid A2F, even relativeren eh! Het hangt volledig van Scarlet en BGC af.. als daar iets vertraging op gelopen heeft en die twee weken waren nipt berekend.. dan zit ge er snel over eh..
I love it when a plan comes together!
Vscompstijn

Met de 1305 die ik nu haal ben ik al heel erg tevreden, ik kan terug snel surfen, zeker als je al die weken (van begin oktober tot nu) op die andere snelheid zat is het een enorm verschil , je ziet duidelijk dat ze hun best hebben gedaan bij A2F.
blux
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 nov 2003, 12:28

Ik ben ook erg tevreden over de vooruitgang. Begin deze week naar 70 kB/s. Vanaf vandaag naar 120 kB/s. Ik ben allesins al een beetje gerust gesteld. 120 kB/s is een aangename snelheid toch verwacht ik om de 350 - 400 kB/s te halen. Maar zolang ik zie dat er vooruitgang wordt geboekt ben ik gerust in staat nog 2 weken te wachten.
Vscompstijn

Inderdaad, en voor de mensen die nog aan 30 kb surfen RECONNECTEN :d En het is een pak sneller ;).
Ik download al aan 186 kbs!! Dit is wel een resultaat vanop www.speedtest.nl
VscompStijn

De magische kaap vaan 200 kbs down is BEREIKT :d nog 100 te gaan en de snelheid is weer zoals het hoort (alhoewel ik nu al erg blij ben) maar voor een 4 mbit mag 300 + er altijd zijn :d
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

blijven reconnecten :
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1502 kbit/s or 188 kbyte/s
- Upload speed : 415 kbit/s or 52 kbyte/s
Fri Nov 21 2003 at 16:33:01 UTC+0100

weeral 60 KB erbij !

GOGOGO !!!
vscompstijn

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Dec 21 2003 om 16:46:07 UTC+0100)

Download : 222.7 KByte/sec
Upload : 5.4 KByte/sec
Connection : 339.0 Conn/min

Dit gaat echt de goeie kant uit!!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mensen we gaan nu toch niet alle 200Kbit een post doen met ons snelheid eh :).

Als we de last results bekijken zien we dat ook.. dat het steeds betert. Is nu naar een max van 1600Kbit/s. Dus even die posts met alle speedtests opsparen.. kzou zeggen als er zijn die 2500+ hebben, dat is nieuws ;)
I love it when a plan comes together!
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Download : 99.2 KByte/sec
Upload: 14.8 KByte/sec
connectie: 468.0 Conn/min

Dit krijg ik mijn provider is ADS2fit is dit goed?
vscompstijn

Weet je wat me wel opvalt, is dat ik een hoger result haal op www.speedtest.nl dan hier :???:
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

vscompstijn schreef:Weet je wat me wel opvalt, is dat ik een hoger result haal op www.speedtest.nl dan hier :???:

Volgens mij heeft er gewoon mee te maken dat ze bij speedtest.nl maar een 512kbyte grote file gebruiken en wij hier een 5Mbyte file waardoor ons resultaat iets meer en beter uitgemiddeld wordt denk ik.
NuKeM
danzka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 nov 2003, 21:54
Locatie: Limburg

Download
14.4 KByte/sec
Upload
38.2 KByte/sec
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 217.0 Conn/min

Nog niet veel verbetering surfen gaat al wat sneller maar meer ook niet :cry:
Fr3aK
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 nov 2003, 19:09
Locatie: Rumst

Ik had daarstrax rond 18.00 gereconnect en nu down ik nog maar tegen 5kB/s met piekjes naar 15kB/s niet hoger en heb ik packetloss van ong. 5%, WTF iser mis ? waarom haalt iedereen mooi >1000kbits en ik maar amper 150kbps ?

Greetz :cry:
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”