Dus niet...The Oddity schreef:...(vermoedelijk Limburg die 200Kbps)...

Gisteren stond daar nog 17/1118/11/2003 0:00:00 Compensation Form will be Posted
Morgen zal er wel 19/11 staan zeker?

Hier is het nog altijd van hetzelfde liedjeAnonymous schreef:Ik heb opnieuw geconnect rond 16:00, en ik zit nu gemiddeld op 600 kbits/sec. Dat was 160 kbits/sec. Plaats : Retie, tegen de grens van de provincies Antwerpen en Limburg.
Goed we zijn er nog niet, maar het gaat in de goede richting! Ik hoop dat anderen na een reconnectie hetzelfde mogen ervaren!
Alsof iemand van de A2F helpdesk in staat zou zijn de huidige problemen op te lossenThe Oddity schreef:wat heb je liever? Dat ze steeds zeggen, we zijn er mee bezig, ma dat ze eigenlijk continu jullie calls beantwoorden, of heb je liever dat ze even niet opnemen en dan bezig zijn in functie van het probleem?
Denk je dat nu echt... in 90% van de gevallen zit op de helpdesk een bende schoolverlaters tegen een goedkoop loontje voorgekauwde antwoorden af te rammelen voor de klant.The Oddity schreef:Wat ik bedoel met 'bezig zijn in functie van het probleem':
- communicatie onderhouden, zoeken, teweegbrengen met Scarlet ...
- Scarlet pushen voor snelle oplossing ...
- Compensatie uitwerken voor de geleden ongemakken...
- ...
Probeer positieve commentaar te geven aub. En probeer niet over te komen dat je alles het beste weet en dat enkel anderen fout kunnen zijn, want zo kom je wel een beetje over vind ik (ook al bedoel je dat misschien niet zo).Eerst nadenken, dan commentaar geven.
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van helpdesken in het algemeen. Je vergeet waarschijnlijk ook dat de HELLdesk vaak alle calls krijgt over vanalles en nog wat. Een helpdesk zoekt naar een oplossing of een antwoord op de vragen die gesteld worden, maar hebben soms ook niet alle informatie ter beschikking. De uitspraken die jij nu doet zijn als shooting on the pianist... Hoe groot of klein dat de helpdesk van adsl2fit is doet er niet toe in dit geval. Als het probleem of de oorzaak niet bij hun ligt mogen daar nog 1000 man zitten. Een antwoord of oplossing kunnen ze je zelfs dan nog niet geven. Ik kan enkel zeggen: Stel je eens in die mensen hun plaats en vraag je af hoe leuk het is om dagelijks tot 200x hetzelfde keer op keer te moeten horen/zeggen of nog erger keer op keer met woeste, niet begrijpende klanten aan de lijn te hangen...r2504 schreef:Denk je dat nu echt... in 90% van de gevallen zit op de helpdesk een bende schoolverlaters tegen een goedkoop loontje voorgekauwde antwoorden af te rammelen voor de klant.The Oddity schreef:Wat ik bedoel met 'bezig zijn in functie van het probleem':
- communicatie onderhouden, zoeken, teweegbrengen met Scarlet ...
- Scarlet pushen voor snelle oplossing ...
- Compensatie uitwerken voor de geleden ongemakken...
- ...
De personen op de helpdesk (iemand trouwens een idee hoe groot/klein die helpdesk wel is) van A2F hebben zeker niet de authoriteit om dergelijke onderhandelingen te voeren met Scarlet.
Als IT'er kom ik op vele bedrijven, en tevens in contact met vele Helpdesks... ik weet heus wel hoe het er daar aan toe gaat. Ik doe zelf ook second/third line support voor sommige bedrijven... maar firstline is in de meeste gevallen echt goedkoop kannonnen-vlees !sparkiii schreef:Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van helpdesken in het algemeen. Je vergeet waarschijnlijk ook dat de HELLdesk vaak alle calls krijgt over vanalles en nog wat.
Dit is een probleem van het bedrijf... als het niet of slecht wil communiceren met zijn klanten moet het de gevolgen dragen. Als firstline contact krijg je dan inderdaad alle shit over je heen. Als de helpdesk manager dan nog niet het nodige wil of kan doen is er duidelijk iets fout met het bedrijf !sparkiii schreef:Stel je eens in die mensen hun plaats en vraag je af hoe leuk het is om dagelijks tot 200x hetzelfde keer op keer te moeten horen/zeggen of nog erger keer op keer met woeste, niet begrijpende klanten aan de lijn te hangen...
Volgens mij heeft er gewoon mee te maken dat ze bij speedtest.nl maar een 512kbyte grote file gebruiken en wij hier een 5Mbyte file waardoor ons resultaat iets meer en beter uitgemiddeld wordt denk ik.vscompstijn schreef:Weet je wat me wel opvalt, is dat ik een hoger result haal op www.speedtest.nl dan hier