The Oddity schreef:...(vermoedelijk Limburg die 200Kbps)...
Dus niet...
18/11/2003 0:00:00 Compensation Form will be Posted
Gisteren stond daar nog 17/11
Morgen zal er wel 19/11 staan zeker?
Hier is het nog altijd van hetzelfde liedje downloaden tegen 30kb/sec,ik heb juist een lastige mail na scarlet gestuurd dat het niet meer zo langer kan.Twee maanden op een soort smalband en daar moet ik geld voor betalen, daarom heb ik mijn rekeningen niet meer betaald .Anonymous schreef:Ik heb opnieuw geconnect rond 16:00, en ik zit nu gemiddeld op 600 kbits/sec. Dat was 160 kbits/sec. Plaats : Retie, tegen de grens van de provincies Antwerpen en Limburg.
Goed we zijn er nog niet, maar het gaat in de goede richting! Ik hoop dat anderen na een reconnectie hetzelfde mogen ervaren!
The Oddity schreef:wat heb je liever? Dat ze steeds zeggen, we zijn er mee bezig, ma dat ze eigenlijk continu jullie calls beantwoorden, of heb je liever dat ze even niet opnemen en dan bezig zijn in functie van het probleem?
The Oddity schreef:Wat ik bedoel met 'bezig zijn in functie van het probleem':
- communicatie onderhouden, zoeken, teweegbrengen met Scarlet ...
- Scarlet pushen voor snelle oplossing ...
- Compensatie uitwerken voor de geleden ongemakken...
- ...
Eerst nadenken, dan commentaar geven.
r2504 schreef:The Oddity schreef:Wat ik bedoel met 'bezig zijn in functie van het probleem':
- communicatie onderhouden, zoeken, teweegbrengen met Scarlet ...
- Scarlet pushen voor snelle oplossing ...
- Compensatie uitwerken voor de geleden ongemakken...
- ...
Denk je dat nu echt... in 90% van de gevallen zit op de helpdesk een bende schoolverlaters tegen een goedkoop loontje voorgekauwde antwoorden af te rammelen voor de klant.
De personen op de helpdesk (iemand trouwens een idee hoe groot/klein die helpdesk wel is) van A2F hebben zeker niet de authoriteit om dergelijke onderhandelingen te voeren met Scarlet.
sparkiii schreef:Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van helpdesken in het algemeen. Je vergeet waarschijnlijk ook dat de HELLdesk vaak alle calls krijgt over vanalles en nog wat.
sparkiii schreef:Stel je eens in die mensen hun plaats en vraag je af hoe leuk het is om dagelijks tot 200x hetzelfde keer op keer te moeten horen/zeggen of nog erger keer op keer met woeste, niet begrijpende klanten aan de lijn te hangen...
vscompstijn schreef:Weet je wat me wel opvalt, is dat ik een hoger result haal op www.speedtest.nl dan hier