Goendi schreef:Het gerucht doet idd de ronde dat Scarlet niet al te veel investeringen meer doet.
De gieren cirkelen al ondertussen.
deej schreef:Goendi schreef:Het gerucht doet idd de ronde dat Scarlet niet al te veel investeringen meer doet.
De gieren cirkelen al ondertussen.
Rudi.$ schreef:Afscheid van Stug en Tikfrom Tik vzw - Telecom & Internet Klantenvereniging by Andromeda
Beste vrienden Stugleden
Er is veel voorafgegaan vooraleer ik de stap heb gezet, en het is
geenszins mijn bedoeling om de mensen van Tik
of Stug tekort te doen of om na te trappen.
Niet over 1 nacht ijs gegaan, al is er dan nog weinig onderlinge
solidariteit tussen klanten, maar ook zij verdienen
het beste al was het alleen al om te beseffen dat zij het zijn die de
isp waar ze bij zijn groot houden en maken,
en op zijn minst recht hebben op wat hun beloofd is.
Gevoel mag er ook niet meer bij zijn, maar kille soupspelletjes en
spionnen die je overal tegenkomt.
Wel daar pas ik voor, men zit niet meer te wachten op mijn
sentimentaliteit en mijn bevlogenheid, men wacht niet meer op wat
menselijke omgang, wel op geschoolde shit die uiteindelijk niks oplevert
lees verder
Mr.T schreef:
Een wijze beslissing. Alleen spijtig dat het al van de tik site verwijderd is
tooslow schreef:Ik weet het niet zeker, maar ik vrees dat als je naar "scarlet" belt dat je eigenlijk bij een callcenter terechtkomt dat ook BGC en Telenet en andere doet en die mensen hebben dus zo goed als 0 kennis in vele gevallen zeker als het wat specifiek met je ISP te maken heeft.
Als het niet in hun standaardboekje met antwoorden staat kunnen ze je vaak niet helpen.
Dus als het niet eenvoudig op te lossen is, wordt je vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is volgens mij het grote nadeel aan callcenters.
Inderdaad wat baat kaars en bril als ...
En wat baat het steeds te klagen op deze site?
We weten nu allemaal dat we van Scarlet niets moeten verwachten en dat ze misschien wel nog redelijke krampen hebben van het grijnzen en lachen met deze topics.
Dus we moeten veranderen van provider tot dat ze lachen dat ze groen zien.
Ik stap over naar Dommel, aangevraagd voor 15/03.
Ziezo ze kunnen ze kussen.
Maar ik leef zeker mee met de mensen die nog vastzitten aan die provider met de schilpaddengang.
Was hun leuze ook niet ... Sprinten over het internet..
Laat je zeker niet doen.. Klant is koning.
Van de hel naar het vagevuur :-S. Of omgekeerd zelfs als je wil .Tinneke schreef:Hoi,
Na ongeveer 6 maanden een surfsnelheid van 1 mbps te mogen genieten van onze vrienden van Scarlet ben ik overgestapt naar Telenet Turbo.
Dus mensen blijf niet sukkelen met die slakkengang van Scarlet en stap overnaar een andere provider, een hemel op aarde wat betreft de snelheid.
Tinneke schreef:Hoi,
Na ongeveer 6 maanden een surfsnelheid van 1 mbps te mogen genieten van onze vrienden van Scarlet ben ik overgestapt naar Telenet Turbo.
Dus mensen blijf niet sukkelen met die slakkengang van Scarlet en stap overnaar een andere provider, een hemel op aarde wat betreft de snelheid.
Na ongeveer 6 maanden een surfsnelheid van 1 mbps te mogen genieten van onze vrienden van Scarlet ben ik overgestapt naar Telenet Turbo.
Dus mensen blijf niet sukkelen met die slakkengang van Scarlet en stap over naar een andere provider, een hemel op aarde wat betreft de snelheid.
Van de hel naar het vagevuur :-S. Of omgekeerd zelfs als je wil
jjvk schreef:Hoi,
Ik heb zopas mijn abonnement bij Scarlet afgezegd.
Morgen vertrekt mijn aangetekend schrijven. Voor hun maakt een klant minder niet veel uit, maar voor mij is het inderdaad een hele stap vooruit.
lithion schreef:jjvk schreef:Hoi,
Ik heb zopas mijn abonnement bij Scarlet afgezegd.
Morgen vertrekt mijn aangetekend schrijven. Voor hun maakt een klant minder niet veel uit, maar voor mij is het inderdaad een hele stap vooruit.
Misschien weet je het niet, maar je kan ook gewoon in mijn.scarlet.be je abonnement opzeggen