Ik ben van Telenet overgeschakeld naar Dommel, en ik heb op die Schedom nu gezien dat mijn lijn actief is. Ik heb een e-mailadres aan gemaakt en heb de gegevens doorgestuurd. Maar hoe kan ik nu in die mailbox van dommel geraken om mijn gegevens op te vragen?
Ik heb trouwens twee weken geleden Dommel aangevraagd en direct een factuur van 55 euro betaald, nu krijg ik hier al een tweede factuur van 35 euro
Mailbox
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Door diezlfde settings in te geven in je e-mail programma natuurlijk
En dat alles stond gewoon op de website van Dommelhoe maak ik mijn @dommel.be emailaccount aan?
- ga naar het plesk control panel voor uw hostingpakket; log in op https://crm.schedom-europe.net
- kies in het menu voor "my packages".
- klik op het "o" icoontje achter uw adsl pakket.
- klik op "add new mailbox".
- geef een naam en wachtwoord in en kies "add mailbox".
uw @dommel.be email account is nu aangemaakt.
geef in uw emailclient volgende gegevens in;
pop/imap server : pop.dommel.be
smtp server : relay.dommel.be
account name : uw volledig @dommel.be adres
password : het door u gekozen paswoord
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Dit wordt besproken in zowat de helft van de topics hier op het Dommel subforum.Devilex schreef:Ja ok dit is één zaak. Maar hoe verklaar je dan dat ik 2 weken geleden 55 euro heb betaald (activatie + 1e maand), en dat ik amper 2 weken later alweer een factuur van 35 euro krijg?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik stel voor dat je eens wat meer leest op het forum. Deze opmerking is hier al tientallen keren gemaakt. Je zal NIETS te veel betalen. Eens je op het dommel netwerk zit worden de reeds betaalde facturen verrekend. Eventueel mail je naar hen.Devilex schreef:Ja ok dit is één zaak. Maar hoe verklaar je dan dat ik 2 weken geleden 55 euro heb betaald (activatie + 1e maand), en dat ik amper 2 weken later alweer een factuur van 35 euro krijg?
Dit forum heeft een goede zoekfunctie zodat je vooraleer te posten eens kan kijken of je vraag hier niet eerder gesteld was.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Dat klopt, soms is het gemakkelijk in de zoekfunctie enkel één of twee woord(en) in de vullen.on4bam schreef:Dit forum heeft een goede zoekfunctie zodat je vooraleer te posten eens kan kijken of je vraag hier niet eerder gesteld was.
(in het zoekenveld)
Zonder 'n Nickname of gebruikersnaam in te vullen,... in dat voorziene veld.
Bijvoorbeeld: e-mail + dommel
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
links klikken op mijn pakketten (of my packages) , daarna op deDevilex schreef:Kheb daar enkel ne combobox met English/Dutch en een knopke submit.
Heb daar al meermaals op geklikt maar krijg geen mail.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
log eens volledig uit door op het te klikken en herhaal de procedureDevilex schreef:Dan kom ik gewoon terecht in [my home]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
idd... maar afgaande op z'n eerste post heeft hij al email adressen kunnen aanmaken, dus dan lijkt hij toch al geactiveerd?Burny schreef:Hier werkt het goed, dus ofwel doe je iets fout, ofwel moeten ze een deel nog activeren oid.Devilex schreef:Dan kom ik gewoon terecht in [my home]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
expected activation date : 27/12/2007
(14.00u - 18.00u)
Dit staat er,
maar dan in het begin van die crm staat:
my status: active
Ik heb nog steeds geen inbelgegevens ontvangen en wanneer ik ze probeer door te sturen via de crm wordt ik nog steeds geredirect naar de homepage.
Mijn contracten zijn reeds 2 weken geleden opgestuurd dus normaal zouden ze die moeten gekregen hebben.
(14.00u - 18.00u)
Dit staat er,
maar dan in het begin van die crm staat:
my status: active
Ik heb nog steeds geen inbelgegevens ontvangen en wanneer ik ze probeer door te sturen via de crm wordt ik nog steeds geredirect naar de homepage.
Mijn contracten zijn reeds 2 weken geleden opgestuurd dus normaal zouden ze die moeten gekregen hebben.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dit is raar, maar je zal dommel moeten contacteren voor info denk ik. voor de rest ziet alles er normaal uit, morgen word je adsl blijkbaar geactiveerd, sobiezo zal je dan ook automatisch jouw login gegevens via de mail ontvangen. ik begrijp wel niet dat je blijkbaar al dommel email adressen kan aanmaken maar op die R klikken lukt niet?Devilex schreef:Ik heb nog steeds geen inbelgegevens ontvangen en wanneer ik ze probeer door te sturen via de crm wordt ik nog steeds geredirect naar de homepage.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Die R moet me normaal doorverwijzen naar deze pagina:
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... s.php?id=3...
Maar als ik op de R klik kom ik in plaats van op die pagina die mijn gegevens moet doormailen terug op mijn 'home'.
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... s.php?id=3...
Maar als ik op de R klik kom ik in plaats van op die pagina die mijn gegevens moet doormailen terug op mijn 'home'.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
link van die R pagina is =
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... d=abcDEFGh
dat id (12345) en dat paswoord (abcDEFGh) kiest dommel zelf, dus als daar iets mee scheelt moet je dommel maar eens contacteren
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... d=abcDEFGh
dat id (12345) en dat paswoord (abcDEFGh) kiest dommel zelf, dus als daar iets mee scheelt moet je dommel maar eens contacteren
tsja, dat is normaal, maar normaal gezien zijn de login gegevens dan door gestuurd naar het email adres dat je opgaf bij inschrijven (het adres waarmee je ook inlogt op de crm site)Maar als ik op de R klik kom ik in plaats van op die pagina die mijn gegevens moet doormailen terug op mijn 'home'.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hmm... raar... misschien een fout gmail adres opgegeven?Devilex schreef:Ik heb in plaats van mijn gmail adres nu eens mijn telenet adres ingegeven en terug op de R gedrukt, nu ontvang ik wel alles. Aan mijn gmail kan het blijkbaar niet liggen want andere mails ontvang ik wel.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
raar... enige vraag die ik nog heb bij dit voorval, ligt het aan uw gmail adres of is er een algemeen probleem met gmail adressen?Devilex schreef:Nee dat is het ook niet, want de mails ivm facturen etc ontving ik wel...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect