Ik ben van Telenet overgeschakeld naar Dommel, en ik heb op die Schedom nu gezien dat mijn lijn actief is. Ik heb een e-mailadres aan gemaakt en heb de gegevens doorgestuurd. Maar hoe kan ik nu in die mailbox van dommel geraken om mijn gegevens op te vragen?
Ik heb trouwens twee weken geleden Dommel aangevraagd en direct een factuur van 55 euro betaald, nu krijg ik hier al een tweede factuur van 35 euro
Door diezlfde settings in te geven in je e-mail programma natuurlijk
hoe maak ik mijn @dommel.be emailaccount aan?
- ga naar het plesk control panel voor uw hostingpakket; log in op https://crm.schedom-europe.net
- kies in het menu voor "my packages".
- klik op het "o" icoontje achter uw adsl pakket.
- klik op "add new mailbox".
- geef een naam en wachtwoord in en kies "add mailbox".
uw @dommel.be email account is nu aangemaakt.
geef in uw emailclient volgende gegevens in;
pop/imap server : pop.dommel.be
smtp server : relay.dommel.be
account name : uw volledig @dommel.be adres
password : het door u gekozen paswoord
En dat alles stond gewoon op de website van Dommel
Ja ok dit is één zaak. Maar hoe verklaar je dan dat ik 2 weken geleden 55 euro heb betaald (activatie + 1e maand), en dat ik amper 2 weken later alweer een factuur van 35 euro krijg?
Devilex schreef:Ja ok dit is één zaak. Maar hoe verklaar je dan dat ik 2 weken geleden 55 euro heb betaald (activatie + 1e maand), en dat ik amper 2 weken later alweer een factuur van 35 euro krijg?
Dit wordt besproken in zowat de helft van de topics hier op het Dommel subforum.
Devilex schreef:Ja ok dit is één zaak. Maar hoe verklaar je dan dat ik 2 weken geleden 55 euro heb betaald (activatie + 1e maand), en dat ik amper 2 weken later alweer een factuur van 35 euro krijg?
Ik stel voor dat je eens wat meer leest op het forum. Deze opmerking is hier al tientallen keren gemaakt. Je zal NIETS te veel betalen. Eens je op het dommel netwerk zit worden de reeds betaalde facturen verrekend. Eventueel mail je naar hen.
Dit forum heeft een goede zoekfunctie zodat je vooraleer te posten eens kan kijken of je vraag hier niet eerder gesteld was.
on4bam schreef:Dit forum heeft een goede zoekfunctie zodat je vooraleer te posten eens kan kijken of je vraag hier niet eerder gesteld was.
Dat klopt, soms is het gemakkelijk in de zoekfunctie enkel één of twee woord(en) in de vullen.
(in het zoekenveld) Zonder 'n Nickname of gebruikersnaam in te vullen,... in dat voorziene veld.
Bijvoorbeeld: e-mail + dommel
Devilex schreef:Ik heb nog steeds geen inbelgegevens ontvangen en wanneer ik ze probeer door te sturen via de crm wordt ik nog steeds geredirect naar de homepage.
dit is raar, maar je zal dommel moeten contacteren voor info denk ik. voor de rest ziet alles er normaal uit, morgen word je adsl blijkbaar geactiveerd, sobiezo zal je dan ook automatisch jouw login gegevens via de mail ontvangen. ik begrijp wel niet dat je blijkbaar al dommel email adressen kan aanmaken maar op die R klikken lukt niet?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
dat id (12345) en dat paswoord (abcDEFGh) kiest dommel zelf, dus als daar iets mee scheelt moet je dommel maar eens contacteren
Maar als ik op de R klik kom ik in plaats van op die pagina die mijn gegevens moet doormailen terug op mijn 'home'.
tsja, dat is normaal, maar normaal gezien zijn de login gegevens dan door gestuurd naar het email adres dat je opgaf bij inschrijven (het adres waarmee je ook inlogt op de crm site)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik heb in plaats van mijn gmail adres nu eens mijn telenet adres ingegeven en terug op de R gedrukt, nu ontvang ik wel alles. Aan mijn gmail kan het blijkbaar niet liggen want andere mails ontvang ik wel.
Devilex schreef:Ik heb in plaats van mijn gmail adres nu eens mijn telenet adres ingegeven en terug op de R gedrukt, nu ontvang ik wel alles. Aan mijn gmail kan het blijkbaar niet liggen want andere mails ontvang ik wel.
hmm... raar... misschien een fout gmail adres opgegeven?