hollebollegijs schreef:klantentevredenheid klopt ook. dit wordt gemeten door externe bureaus.
ook deze gegevens kan je perfect consulteren. je moet alleen weten waar natuurlijk. wie zoekt, die vindt.
Is dit een spelletje ofzo? Jij kan blijkbaar alles goed vinden, ik niet: gelieve dan ook zo vriendelijk te zijn uw bronnen even publiek te maken, dan hou ik vast op met zagen.
hollebollegijs schreef:EDPNET is inderdaad geen kleintje in België. En hun cijfers kan je perfect opvragen Zoals je weet, moet elke firma zijn gegevens vrijgeven. dus weer, wie zoekt die vindt.
De cijfers van EDPnet ken ik, vandaar ook mijn opmerking. EDPnet is héél klein in vergelijking met Belgacom.
hollebollegijs schreef:Opmerking van Goendi is terecht omtrent Electrabel. je moet alles in het juiste perspectief bekijken hé. Blijkbaar kan je dat niet.
Absoluut wel. Ik herhaal: ik heb het louter over de gemakzucht en onwetendheid van de consument. Ik vergelijk Belgacom als bedrijf, noch zijn dienstverlening niet met Electrabel, wél het gedrag van de consument op dit vlak.
hollebollegijs schreef:en goendi speelt niet op de man.
wat die opmerking van dat verstand betreft, kijk zelf eerst in de spiegel en tja, de vaststelling zal ook niet verbijsterend zijn als je kijkt naar je opmerkingen hier.
Een beetje fatsoen zou ook u best sieren, wat een kutopmerking. Ik kan mezelf perfect in de spiegel kijken zonder dat ik begin te balken, dank u.
hollebollegijs schreef:als je wil, kan je perfect een overzicht van alle providers opvragen en deze verschijnen regelmatig in verschillende dag- en weekbladen.
Allright, ik kan zelf 1 magazine bedenken dat gericht is op de "geïnteresseerde computerleek" en dat is Clickx. Noem mij er eens andere op, niet gericht aan de IT-professional.
Voor alle duidelijkheid: als ik het over "de onwetendheid van de klant" heb, dan heb ik het niet over de IT-professional of over gebruikers van dit forum, die weten nl. best beter. Neen, dan heb ik het over "Jan Modaal", iemand die zijn internet bij provider X gekozen heeft, doordat hij er reklame heeft over gezien, doordat hij reeds klant was en door een actie is gelokt, simpelweg: doordat hij niet beter weet.
hollebollegijs schreef:dus dommel en edpenet en soorten zullen wel bekend zijn met de meerderheid van het publiek, maar de meeste kiezen voor de goede service die belgacom verleent.
je moet niet vergeten dat service de dag van vandaag zeer belangrijk is en daarvoor wil de klant gerust meer betalen. En als men ergens content is, waarom zou men dan veranderen.
Ik maak zeker niet de rekening van iedereen, maar ik heb zo'n vermoeden dat een aanzienlijk percentage van het klantenbestand van bv. Belgacom zou overschakelen naar een goedkopere provider indien ze een half uurtje uitleg zouden krijgen over de voor- en nadelen ervan. Dat jij zo met "service" schermt kan natuurlijk niet verbazen, want zoals eerder gezegd is dat inderdaad het enige punt waar Belgacom de andere ISP's de loef mogelijks kan afsteken. Of dat hét doorslaggevende argument is van het Belgacom-klantenbestand, valt te betwijfelen.
hollebollegijs schreef:en om te eindigen : niet alleen de service is bij belgacom een groot voordeel. ook het netwerk dat van zeer hoge kwaliteit is en de jarenlange ervaring. dan blijken sommigen wel is te vergeten.
Nee hoor, alleen gebruiken de alternatieve ISP's datzelfde netwerk, dus daarvoor moet je het al niet doen.