Voor mij is security en privacy een even zwak punt. Gaande van paswoorden tot facturen.... op vlak van security schort er iets. Paswoorden van je account en je webspace zijn zichtbaar voor iedereen die toegang heeft tot hun systeem alsook je emails en het ophalen van facturen werkt met een simpele link (zonder sessie) die bestaat uit hun URL + een kleine hash. Als ik er enkele dagen tijd in zou steken zou ik één: ontrafelen hoe je die hash ontcijfert en twee: iedereen zijn facturen naar hartelust kunnen ophalen en bekijken. Zelfs brute force zou mij al een groot aantal facturen opleveren. Niet dat ik ze ga betalen maar er staat toch wat vertrouwelijke informatie op.xenne schreef:waarschijnlijk zijn er laatste maanden veel klanten bijgekomen en is de helpdesk niet uitgebreid. voor mij is de helpdesk HET zwakke punt van dommel, maar zoals hier ook al gezegd, normaal gezien heb je ze niet nodig. btw, bij mijn laatste mail naar dommel werd er NOOIT een ticket aangemaakt, ik kreeg een 5tal dagen (op een zondag) wel een reactie, helaas was het om te zeggen dat ik moest bellen ivm afstand tot de centrale, ik mailde naar E-leven en kreeg binnen het half uur reactiemeon schreef:Jup.jjvk schreef:Maar... neem aan als je bij Dommel eens bent, en je hebt de helpdesk nodig..is het dan ook zo triestig?
Maken ze dan ook zo onbeantwoord Ticket?
Blij dat ik het weet op voorhand.
Ben denk ik al 6 jaar of langer klant, heb hulpverlening enkel bergaf zien gaan.
Laks in het beantwoorden van vragen :
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
zéker waarMarauder schreef:Voor mij is security en privacy een even zwak punt. Gaande van paswoorden tot facturen....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 3 keer
xenne schreef:ik dacht eigenlijk dat Luke nog steeds klant was van Dommel, maar enkel geen gebruik meer wou maken van die box.
Klopt idd, ben nog steeds klant voor internet, maar ik heb telefonie al maanden geleden opgezegd, en dan spreek ik van voor de zomer al, ik moest enkel de box nog terugbrengen.
Op mijn reply naar hen om te vragen wat ze met deze zin bedoelden krijg ik het volgende evenveel zeggende antwoord.
=================
Geachte,
Bedankt om nog even geduld uit te oefenen. De terugstorting zal zeker gebeuren als er een saldo in uw voordeel is bij de afsluiting van uw account.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
==================
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ofwel bedoelt hij de folgende factuurLuke schreef:xenne schreef:ik dacht eigenlijk dat Luke nog steeds klant was van Dommel, maar enkel geen gebruik meer wou maken van die box.
Klopt idd, ben nog steeds klant voor internet, maar ik heb telefonie al maanden geleden opgezegd, en dan spreek ik van voor de zomer al, ik moest enkel de box nog terugbrengen.
Op mijn reply naar hen om te vragen wat ze met deze zin bedoelden krijg ik het volgende evenveel zeggende antwoord.
=================
Geachte,
Bedankt om nog even geduld uit te oefenen. De terugstorting zal zeker gebeuren als er een saldo in uw voordeel is bij de afsluiting van uw account.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
==================
ofwel denken ze dat je alles opgezegd hebt en bedoelen ze dat je moet wachter op verrekening
kzou bellen en vragen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
heb ook die indruk. kan je telefoon eigenlijk apart opzeggen? begrijp er niet veel vanLoSeR schreef: ofwel denken ze dat je alles opgezegd hebt en bedoelen ze dat je moet wachter op verrekening
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Enige keer dat ik een ticket heb geopend was ook in het weekend en kreeg ook geen reply .rsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
Dan zelfde ticket op weekdag gemaakt dan wel reply gekregen.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktoberrsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Maja xenne ze kunnen al je tickets niet opvolgen grapjexenne schreef:hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktoberrsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
Maja tickets zijn blijkbaar wel een probleem bij dommel
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
vandaag reactie gekregen, ticket is net geen maand oud geworden wie doet beteryama schreef:Maja xenne ze kunnen al je tickets niet opvolgen grapjexenne schreef: hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktober
Maja tickets zijn blijkbaar wel een probleem bij dommel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Van mij aan sales, verzonden 20:44
Van sales aan mij, verzonden 20:47
wow.
Helaas met een half antwoord, waarvoor ik dezelfde vraag nog eens opnieuw terug stel. Ben benieuwd.
Van sales aan mij, verzonden 20:47
wow.
Helaas met een half antwoord, waarvoor ik dezelfde vraag nog eens opnieuw terug stel. Ben benieuwd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Hier staan momenteel 3 tickets open voor al meer dan 4 dagen, krijg er geen antwoord op. Mijn eerste 2 tickets werd echter vrijwel onmiddllijk ( maar onvolledig, of een standaard antwoord naast de kwestie ) beantwoord.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .ditCh schreef:Hier staan momenteel 3 tickets open voor al meer dan 4 dagen, krijg er geen antwoord op. Mijn eerste 2 tickets werd echter vrijwel onmiddllijk ( maar onvolledig, of een standaard antwoord naast de kwestie ) beantwoord.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Hier gaan ze ook over mijn cityconnect bestellingfieldoxide schreef: Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .
- fieldoxide
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
- Locatie: Heverlee
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Eentje van de 2 is ondertussen al beantwoord,nog eentje te gaan.ditCh schreef:Hier gaan ze ook over mijn cityconnect bestellingfieldoxide schreef: Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .
Ze hebben daar dringend personeel nodig blijkbaar .... een secetareske die de mails sorteert, doorstuurt naar de betrokken dienst ... en direct beantwoord wat ze zelf al kan .... euh Dommel ... dringend vacatures uitschrijven aub
Idd, maar het is wel verbeterd. Ik herinner me dat je username en password als plaintext in de URL werd verstuurd als je inlogde in het control panel (dus een GET request ipv POST). Als er dan iemand meeluistert op uw netwerk (bv op een bedrijf) weet die ineens al je username en wachtwoord. Gelukkig is dit ondertussen wel aangepast.Voor mij is security en privacy een even zwak punt.
Ivm de helpdesk: ik heb ook enkel nog maar die vrouw aan de telefoon gekregen (Sandra waarschijnlijk?). Ze was steeds hulpvaardig maar kwam zeer 'persoonlijk' over (bv 'gij' ipv 'u' enz ..). Mij persoonlijk stoort dit niet, maar ik kan me inbeelden dat sommige klanten dit minder apprecieren.
Ik ben nog steeds een zeer tevreden klant, ik hoop dat CityConnect weldra op meer plaatsen beschikbaar komt!
Mijn eerste ervaringen aan de telefoon met Dommel,waren minuten muziek aan 0.175€ of 7Bfr/min.
Toen ik daar op reklameerde,kreeg ik al direct hun eerste leugen of onwetendheid te horen,:
Mijnheer,bellen naar ons 070 nummer kost maar zoveel als een zonaal gesprek.
Ik wacht op mijn tel. factuur en bekijk het dan wel verder.
Toen ik daar op reklameerde,kreeg ik al direct hun eerste leugen of onwetendheid te horen,:
Mijnheer,bellen naar ons 070 nummer kost maar zoveel als een zonaal gesprek.
Ik wacht op mijn tel. factuur en bekijk het dan wel verder.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
die kan je online bekijken hoor via admit.belgacom.beceurrrix schreef:Ik wacht op mijn tel. factuur en bekijk het dan wel verder.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect