Laks in het beantwoorden van vragen :

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Marauder
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 11 jun 2007, 22:04

xenne schreef:
meon schreef:
jjvk schreef:Maar... neem aan als je bij Dommel eens bent, en je hebt de helpdesk nodig..is het dan ook zo triestig?
Maken ze dan ook zo onbeantwoord Ticket?
Blij dat ik het weet op voorhand.
Jup.
Ben denk ik al 6 jaar of langer klant, heb hulpverlening enkel bergaf zien gaan.
waarschijnlijk zijn er laatste maanden veel klanten bijgekomen en is de helpdesk niet uitgebreid. voor mij is de helpdesk HET zwakke punt van dommel, maar zoals hier ook al gezegd, normaal gezien heb je ze niet nodig. btw, bij mijn laatste mail naar dommel werd er NOOIT een ticket aangemaakt, ik kreeg een 5tal dagen (op een zondag) wel een reactie, helaas was het om te zeggen dat ik moest bellen :roll: ivm afstand tot de centrale, ik mailde naar E-leven en kreeg binnen het half uur reactie :wink:


Voor mij is security en privacy een even zwak punt. Gaande van paswoorden tot facturen.... op vlak van security schort er iets. Paswoorden van je account en je webspace zijn zichtbaar voor iedereen die toegang heeft tot hun systeem alsook je emails en het ophalen van facturen werkt met een simpele link (zonder sessie) die bestaat uit hun URL + een kleine hash. Als ik er enkele dagen tijd in zou steken zou ik één: ontrafelen hoe je die hash ontcijfert en twee: iedereen zijn facturen naar hartelust kunnen ophalen en bekijken. Zelfs brute force zou mij al een groot aantal facturen opleveren. Niet dat ik ze ga betalen maar er staat toch wat vertrouwelijke informatie op.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Marauder schreef:Voor mij is security en privacy een even zwak punt. Gaande van paswoorden tot facturen....
zéker waar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

xenne schreef:ik dacht eigenlijk dat Luke nog steeds klant was van Dommel, maar enkel geen gebruik meer wou maken van die box.



Klopt idd, ben nog steeds klant voor internet, maar ik heb telefonie al maanden geleden opgezegd, en dan spreek ik van voor de zomer al, ik moest enkel de box nog terugbrengen.

Op mijn reply naar hen om te vragen wat ze met deze zin bedoelden krijg ik het volgende evenveel zeggende antwoord.

=================
Geachte,

Bedankt om nog even geduld uit te oefenen. De terugstorting zal zeker gebeuren als er een saldo in uw voordeel is bij de afsluiting van uw account.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
==================
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Luke schreef:
xenne schreef:ik dacht eigenlijk dat Luke nog steeds klant was van Dommel, maar enkel geen gebruik meer wou maken van die box.



Klopt idd, ben nog steeds klant voor internet, maar ik heb telefonie al maanden geleden opgezegd, en dan spreek ik van voor de zomer al, ik moest enkel de box nog terugbrengen.

Op mijn reply naar hen om te vragen wat ze met deze zin bedoelden krijg ik het volgende evenveel zeggende antwoord.

=================
Geachte,

Bedankt om nog even geduld uit te oefenen. De terugstorting zal zeker gebeuren als er een saldo in uw voordeel is bij de afsluiting van uw account.

met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,

dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
==================

ofwel bedoelt hij de folgende factuur
ofwel denken ze dat je alles opgezegd hebt en bedoelen ze dat je moet wachter op verrekening
kzou bellen en vragen :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

LoSeR schreef:ofwel denken ze dat je alles opgezegd hebt en bedoelen ze dat je moet wachter op verrekening
heb ook die indruk. kan je telefoon eigenlijk apart opzeggen? begrijp er niet veel van :oops:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

rsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?


Enige keer dat ik een ticket heb geopend was ook in het weekend en kreeg ook geen reply .

Dan zelfde ticket op weekdag gemaakt dan wel reply gekregen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

rsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?

hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktober :|
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

xenne schreef:
rsca schreef:Ik heb zondagavond een ticket geopend bij dommel.
Heb nog altijd geen reply gehad op mijn ticket.
Heeft iemand daar nog ervaringen mee?

hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktober :|


Maja xenne ze kunnen al je tickets niet opvolgen :lol: grapje :wink:

Maja tickets zijn blijkbaar wel een probleem bij dommel
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

yama schreef:
xenne schreef:hmm.... dat is nog maar amper 4 werkdagen. ik heb nog ticket open staan van eind oktober :|


Maja xenne ze kunnen al je tickets niet opvolgen :lol: grapje :wink:

Maja tickets zijn blijkbaar wel een probleem bij dommel
vandaag reactie gekregen, ticket is net geen maand oud geworden :wink: wie doet beter :lol:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Had een ticket open, vandaag nog is gecontroleerd en is blijkbaar afgesloten zonder commentaar. Ik kreeg daar nie eens een melding van.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Van mij aan sales, verzonden 20:44
Van sales aan mij, verzonden 20:47
wow.
Helaas met een half antwoord, waarvoor ik dezelfde vraag nog eens opnieuw terug stel. Ben benieuwd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Hier staan momenteel 3 tickets open voor al meer dan 4 dagen, krijg er geen antwoord op. Mijn eerste 2 tickets werd echter vrijwel onmiddllijk ( maar onvolledig, of een standaard antwoord naast de kwestie ) beantwoord.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:Hier staan momenteel 3 tickets open voor al meer dan 4 dagen, krijg er geen antwoord op. Mijn eerste 2 tickets werd echter vrijwel onmiddllijk ( maar onvolledig, of een standaard antwoord naast de kwestie ) beantwoord.


Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

fieldoxide schreef:Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .


Hier gaan ze ook over mijn cityconnect bestelling :)
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ditCh schreef:
fieldoxide schreef:Heb er nog 2 openstaan,heb gisteren antwoord gekregen op een ticket dat was aangemaakt op 18 november.De tickets die ik nu nog heb openstaan gaan over mijn cityconnect bestelling .


Hier gaan ze ook over mijn cityconnect bestelling :)


Eentje van de 2 is ondertussen al beantwoord,nog eentje te gaan.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Ze hebben daar dringend personeel nodig blijkbaar .... een secetareske die de mails sorteert, doorstuurt naar de betrokken dienst ... en direct beantwoord wat ze zelf al kan .... euh Dommel ... dringend vacatures uitschrijven aub
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Zambo schreef:euh Dommel ... dringend vacatures uitschrijven aub


http://www.dommel.com/nl/company/jobs.php?cust=home.
seppevs
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:21
Locatie: Mortsel

Voor mij is security en privacy een even zwak punt.

Idd, maar het is wel verbeterd. Ik herinner me dat je username en password als plaintext in de URL werd verstuurd als je inlogde in het control panel (dus een GET request ipv POST). Als er dan iemand meeluistert op uw netwerk (bv op een bedrijf) weet die ineens al je username en wachtwoord. Gelukkig is dit ondertussen wel aangepast.

Ivm de helpdesk: ik heb ook enkel nog maar die vrouw aan de telefoon gekregen (Sandra waarschijnlijk?). Ze was steeds hulpvaardig maar kwam zeer 'persoonlijk' over (bv 'gij' ipv 'u' enz ..). Mij persoonlijk stoort dit niet, maar ik kan me inbeelden dat sommige klanten dit minder apprecieren.

Ik ben nog steeds een zeer tevreden klant, ik hoop dat CityConnect weldra op meer plaatsen beschikbaar komt!
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Mijn eerste ervaringen aan de telefoon met Dommel,waren minuten muziek aan 0.175€ of 7Bfr/min.
Toen ik daar op reklameerde,kreeg ik al direct hun eerste leugen of onwetendheid te horen,:

Mijnheer,bellen naar ons 070 nummer kost maar zoveel als een zonaal gesprek.

Ik wacht op mijn tel. factuur en bekijk het dan wel verder.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ceurrrix schreef:Ik wacht op mijn tel. factuur en bekijk het dan wel verder.
die kan je online bekijken hoor via admit.belgacom.be
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”