xenne schreef:waarschijnlijk zijn er laatste maanden veel klanten bijgekomen en is de helpdesk niet uitgebreid. voor mij is de helpdesk HET zwakke punt van dommel, maar zoals hier ook al gezegd, normaal gezien heb je ze niet nodig. btw, bij mijn laatste mail naar dommel werd er NOOIT een ticket aangemaakt, ik kreeg een 5tal dagen (op een zondag) wel een reactie, helaas was het om te zeggen dat ik moest bellen ivm afstand tot de centrale, ik mailde naar E-leven en kreeg binnen het half uur reactiemeon schreef:Jup.jjvk schreef:Maar... neem aan als je bij Dommel eens bent, en je hebt de helpdesk nodig..is het dan ook zo triestig?
Maken ze dan ook zo onbeantwoord Ticket?
Blij dat ik het weet op voorhand.
Ben denk ik al 6 jaar of langer klant, heb hulpverlening enkel bergaf zien gaan.
Voor mij is security en privacy een even zwak punt. Gaande van paswoorden tot facturen.... op vlak van security schort er iets. Paswoorden van je account en je webspace zijn zichtbaar voor iedereen die toegang heeft tot hun systeem alsook je emails en het ophalen van facturen werkt met een simpele link (zonder sessie) die bestaat uit hun URL + een kleine hash. Als ik er enkele dagen tijd in zou steken zou ik één: ontrafelen hoe je die hash ontcijfert en twee: iedereen zijn facturen naar hartelust kunnen ophalen en bekijken. Zelfs brute force zou mij al een groot aantal facturen opleveren. Niet dat ik ze ga betalen maar er staat toch wat vertrouwelijke informatie op.