hallo,
is het normaal dat bij dommel da activatie van de adsl lijn zolang duurt? ik heb reeds 13/9 mijn invoice betaald en contract opgestuurd (fax) en als ik ga zien op de website staat bij contract nog altijd dat ze dit niet ontvangen hebben (mijn betaling hebben ze vaneigens al wel ontvangen ). Ik heb al een ticket geopend om te vragen of ze mijn contract niet ontvangen hebben of dat er een ander probleem is maar hierop krijg ik ook geen antwoord en proberen te bellen heeft mij 5€ gekost om naar een geluidsbandje te luisteren (ik heb ingelegd na drie liedjes).
Ik snap wel dat ze niet aan het faxtoestel zitten te wachten op contracten die binnenkomen maar 5 werkdagen verder en nog steeds geen verandering begint toch wat zuur te worden... temeer omdat hierna het ook nog eens 10 dagen kan duren voor ze effectief geactiveerd is. Allesinds een slechte eerste ervaring voor mij en ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn overstap want ik heb geen zin om een jaar vast te zitten aan een krakkemikkige internetverbinding bij een bedrijf met een rotservice
slechte service?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bij mij zaten er ook 7 dagen tussen sturen van het contract en update status CRM. ik heb uiteindelijk ook gebeld om te vragen of ze het ontvangen hadden, gelukkig had ik snel iemand aan de lijn. toen ik belde hebben ze me verzekerd dat ze het contract ontvangen hadden en dat het dezelfde dag nog zou verwerkt worden:
MAANDAG 06/08: besteld bij DOMMEL, contract opgestuurd en betaald
MAANDAG 13/08: gebeld naar DOMMEL om te vragen of ze contract al ontvangen hebben (j)
13/08: update status CRM: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
ik zou zeggen, wacht geduldig, dit is tenslotte een éénmalige wachttijd. ik denk dat eens ze dat contract ontvangen ze dan alles administratief in orde brenge
en op uw vraag te antwoorden: ja, da's blijkbaar normaal
trouwens tussen het aanvragen van de activatie en de effectieve activatie zitten er nog eens 7 a 10 dagen.
veel sterkte nog en tot dommels
MAANDAG 06/08: besteld bij DOMMEL, contract opgestuurd en betaald
MAANDAG 13/08: gebeld naar DOMMEL om te vragen of ze contract al ontvangen hebben (j)
13/08: update status CRM: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
ik zou zeggen, wacht geduldig, dit is tenslotte een éénmalige wachttijd. ik denk dat eens ze dat contract ontvangen ze dan alles administratief in orde brenge
en op uw vraag te antwoorden: ja, da's blijkbaar normaal
trouwens tussen het aanvragen van de activatie en de effectieve activatie zitten er nog eens 7 a 10 dagen.
veel sterkte nog en tot dommels
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat je 3 weken geen internet zal hebben is waarschijnlijk jouw eigen schuld. ik vind het te vroeg om te spreken van een slechte service. bij elke provider bestaat er een wel wachttijd tussen het bestellen en de activatie. 't is misschien wel zo dat helpdesk van dommel niet de snelste is, maar in normale gevallen heb je die weinig of niet nodig daar alles goed werkt. wat mij betreft is van een krakkemikkige internetverbinding alvast geen sprake.nessaja schreef:k bedankt, ik vind het niet echt een manier van werken maar allez, uiteindelijk zit ik dus ~3 weken zonder internet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Had je dan je vorige provider al opgezegd?? In de documentatie bij Dommel staat toch dat je dit best pas doet wanneer je account bij hen actief is?nessaja schreef:k bedankt, ik vind het niet echt een manier van werken maar allez, uiteindelijk zit ik dus ~3 weken zonder internet
Ik heb 13/9 , tel + internet besteld bij Dommel
13/9 1ste betaling uitgevoerd: 14/9 ontvangen
18/9 betaling waarborg digitelbox uitgevoerd (gisteren dus pas)
19/9 (deze morgen) pas het contract kunnen doorfaxen via mijn werk hier want ik had vakantie
Ik wacht dus nog eventjes af. Mijn telenetverbinding loopt ondertussen gewoon door zonder opzeg. Zodra Dommel me opbelt om een afspraak te maken zeg ik telenet per aangetekend schrijven op!
Neen, ik ben verhuisd (10sept) en op het nieuwe adres was nog geen internet/actieve telefoonlijn, de belgacom activatie van de discovery lijn was op 12 sept dus het kon niet eerder want je moet een actieve lijn hebben voor je adsl kan aanvragen. Hoedanook is drie weken veel te lang, zeker als een fax verwerken al minstens (het staat ondertussen nog altijd als "not yet received") 5 WERKdagen duurt en dit dan ook nog eens het hele activatieproces vertraagt.
Op de website staat een termijn van 5-10 werkdagen tss activatie en ontvangen van gegevens, het gaat em dan ook niet over de effectieve activatie, maar de periode tss mijn aanvraag én die activatieperiode.
Ik ging er zowieso van uit dat ik tot vandaag of morgen zonder internet zou zitten, dus dat is niet echt het punt, maar met wat pech zit ik nog minstens 10 werkdagen zonder en dat was niet ingecalculeerd, ik krijg planningen etc van het werk door via mail dus dit komt mij echt héél slecht uit.
Op de website staat een termijn van 5-10 werkdagen tss activatie en ontvangen van gegevens, het gaat em dan ook niet over de effectieve activatie, maar de periode tss mijn aanvraag én die activatieperiode.
Ik ging er zowieso van uit dat ik tot vandaag of morgen zonder internet zou zitten, dus dat is niet echt het punt, maar met wat pech zit ik nog minstens 10 werkdagen zonder en dat was niet ingecalculeerd, ik krijg planningen etc van het werk door via mail dus dit komt mij echt héél slecht uit.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Je zal alvast moeten wachten tot BELGACOM je ADSL geactiveertd heeft.
Over de betaling moet je je geen zorgen maken, eens je online gaat met Dommel wordt alles mooi gesyncroniseerd. Je zal niets te veel betalen.
Over de betaling moet je je geen zorgen maken, eens je online gaat met Dommel wordt alles mooi gesyncroniseerd. Je zal niets te veel betalen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
ik weet het, maar belgacom kan niets activeren zolang mijn contract daar ergens stof ligt te verzamelen op een bureauke sinds ondertussen 5 volle werkdagen. Mijn ticket staat ook nog altijd open en er zelf naartoe bellen doe ik ook niet meer want 10 minuten naar hun muziekbandje luisteren en het prijsverschil met telenet/skynet/... is ook al opgesoupeerd.
Ik heb pas Telenet internet opgezegd nadat ik ook effectief Dommel internet had.
Dat ik een maand of 2 extra moet betalen aan Telenet is gewoon dat risico dat ik niet zonder internet kom te zitten. Er zitten tamelijk veel internetverslaafden bij mij thuis
Dat ik een maand of 2 extra moet betalen aan Telenet is gewoon dat risico dat ik niet zonder internet kom te zitten. Er zitten tamelijk veel internetverslaafden bij mij thuis
Zouden de Dommel groupies ertegen kunnen? Dat er slecht nieuws wordt geserveerd? Waarschijnlijk liggen ze nu allemaal aan een baxter om deze topic te verwerken.Kriep schreef:Oh-oooooh.... een "slecht-nieuws-topic" over Dommel... als dat maar goed komt
Nu ga je wel alle negationisten over u krijgen nessaja. Wat heb je toch gedaan?!
p.s. kon het efkes niet laten even cynisch te doen.
-
- Plus Member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 10 maa 2007, 18:51
ik zou toch nog eens proberen om te bellen hoor, als je het muziekje hoort, leg dan in en probeer nog eens, je hoeft heus geen 10 min aan de lijn te hangen naar een muziekje luisteren dan weet je wel zeker dat het contract goed is aangekomen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
welk liedje is het? ik heb de pech dat ik al 2x gebeld gehad heb naar dommel en meteen verbinding hadzippie666 schreef:Ik vind het nochtans een mooi lied, maar ik bel er liever niet naar
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
<a href="http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=14642">Volgens een ander topic hier</a> Hooverphonic - Eden.xenne schreef:welk liedje is het? ik heb de pech dat ik al 2x gebeld gehad heb naar dommel en meteen verbinding hadzippie666 schreef:Ik vind het nochtans een mooi lied, maar ik bel er liever niet naar
we zijn ondertussen vrijdag middag en nog altijd geen verandering in status, ze hebben zogezegd nog steeds geen contract ontvangen en ook op mijn mail nog altijd geen antwoord, ik vind dat het redelijk belachelijk aan het worden is, meer dan een week om een fax te verwerken...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
raar ... heb je wel naar het juiste # gefaxtnessaja schreef: ze hebben zogezegd nog steeds geen contract ontvangen
bedankt voor de info meon (re: liedje)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ja kheb juist een antwoord gekregen op mijn dinsdag gestuurde mail, dat het contract wel ontvangen is maar niet volledig is... moeten ze daar 4 dagen over doen gvd als ik dat onmiddelijk geweten had ipv vandaag zou mij al een pak frustratie bespaard hebben (vraag niet wrom het niet volledig is, op het fax report stond 7/7 verzonden)
-
- Plus Member
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 10 maa 2007, 18:51
kheb hetzelfde probleem gehad, ff bellen en ik wist het
als je het vandaag terug doorfaxt wordt het maandag verwerkt en dan gaat het vlug hoor doet wel geen afbreuk aan het feit dat ze de mail sneller mochten beantwoorden...
als je het vandaag terug doorfaxt wordt het maandag verwerkt en dan gaat het vlug hoor doet wel geen afbreuk aan het feit dat ze de mail sneller mochten beantwoorden...