is het normaal dat bij dommel da activatie van de adsl lijn zolang duurt? ik heb reeds 13/9 mijn invoice betaald en contract opgestuurd (fax) en als ik ga zien op de website staat bij contract nog altijd dat ze dit niet ontvangen hebben (mijn betaling hebben ze vaneigens al wel ontvangen
 ). Ik heb al een ticket geopend om te vragen of ze mijn contract niet ontvangen hebben of dat er een ander probleem is maar hierop krijg ik ook geen antwoord en proberen te bellen heeft mij 5€ gekost om naar een geluidsbandje te luisteren (ik heb ingelegd na drie liedjes).
 ). Ik heb al een ticket geopend om te vragen of ze mijn contract niet ontvangen hebben of dat er een ander probleem is maar hierop krijg ik ook geen antwoord en proberen te bellen heeft mij 5€ gekost om naar een geluidsbandje te luisteren (ik heb ingelegd na drie liedjes). Ik snap wel dat ze niet aan het faxtoestel zitten te wachten op contracten die binnenkomen maar 5 werkdagen verder en nog steeds geen verandering begint toch wat zuur te worden... temeer omdat hierna het ook nog eens 10 dagen kan duren voor ze effectief geactiveerd is. Allesinds een slechte eerste ervaring voor mij en ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn overstap want ik heb geen zin om een jaar vast te zitten aan een krakkemikkige internetverbinding bij een bedrijf met een rotservice

 
					 
  
 

















 
     dan weet je wel zeker dat het contract goed is aangekomen
 dan weet je wel zeker dat het contract goed is aangekomen 

 
  

