******,
Ben sinds gisteren overgeschakeld van Skynet ADSL Go naar Dommel NetConnect, alhoewel ik nu nog steeds minder betaal voor meer (ik heb vooral extra limiet nodig ipv snelheid), vind ik dit toch wel BALEN!
Ik las hier voor 95% goeie dingen over Dommel en dit forum heeft me over de streep getrokken, maar dit vind ik dus echt belachelijk! 
Zambo schreef:Het doet er misschien niet zoveel toe, maar vorige week heb ik een E-mail met enkele vragen naar Dommel gestuurd.  Als (toen) potentiële klant wou ik wat meer informatie.  Tot nu toe (bijna een week verder) heb ik nog altijd geen antwoord gekregen op mijn mail van Dommel.  Hmmm, dat Dommel zo goed werkt lijkt mij nu dus ook niet, er is daar duidelijk iets aan de hand.
Zambo: Ik stuurde als nieuwe klant vrijdagnamiddag ook een mail via de klanten login. Een simpele vraag wat de DNS servers waren van Dommel. Toen kreeg ik een uur later een antwoord dat ik maar eens tijdens de kantooruren moest bellen, ze zouden me dan beter kunnen helpen?  

En natuurlijk was het toen reeds 6u: customer support is echt beneden alle niveau volgens mij en dit is pas mijn eerste ervaring...