![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zij heeft een Nederlandse Office 2000 versie in haar bezit van haar vorige PC.
-Heeft er iemand ervaring met Office2000 onder Vista?
-Indien niet, vanaf welke versie kan Office onder Vista draaien?
Open office kan zelfs veel meer dan office2000.meon schreef:OpenOffice kan bijna net zo veel als Office 2000.
@ TanknaTMicrosoft Office 2000, Microsoft Office XP, Microsoft Office 2003, and the 2007 Microsoft Office suites are all supported on Windows Vista
Because Office 2000 and Office XP are in Extended Support, there have been no fixes for issues that occur when these products are run on Windows Vista
Office 2003 kan ook draaien op vista, want vriend van mij werkt met vista en 2003Mahimahi schreef:Ik ga bij mijn (mollige) buurvrouw de voorgeinstalleerde "Works" vervangen door Office.
Zij heeft een Nederlandse Office 2000 versie in haar bezit van haar vorige PC.
-Heeft er iemand ervaring met Office2000 onder Vista?
-Indien niet, vanaf welke versie kan Office onder Vista draaien?
Misschien raad ik haar best een upgrade naar 2003 aan, ik weet dat in dat opleidingscentrum de 2003-versie gebruikt wordt.Office 2003 kan ook draaien op vista, want vriend van mij werkt met vista en 2003
Voila, dus de zaak is opgelost.Ik zie haar nog niet werken met 2007 als ze de 2003 aangeleerd is. Die 2007 s**** big time.
Das gelijk nen ford kopen/gebruiken van de jaren 80... Na 3x iets gemaakt te hebben in Word 2007, snap je alles en zal je zien dat alles logisch in elkaar zit...Mahimahi schreef:Nooit ofte nooit zal ik upgraden naar Office 2007 !!!
Ik ben gaan kijken naar een PC waar 2007 op geinstalleerd is.
Dit is complete chaos!
Nog erger dan Vista, niets zit nog op zijn vertrouwde plaats.
Nee, het is net géén chaos! De dingen staan nu eindelijk min of meer ordelijk gegroepeerd per functie. Dat het niet op de vertrouwde plaats staat is normaal, aangezien het daarvoor complete chaos was waar je gewoon aan waart geworden.Mahimahi schreef:Dit is complete chaos!
Nog erger dan Vista, niets zit nog op zijn vertrouwde plaats.
Met alle respect voor Uw opinie, maar zo'n vernieuwingen kan ik echt missen.Maarja, als jij wilt blijven trappelen ter plekke en niet open staat voor vernieuwing is dat uw opinie.
ik treed je volledig bij betreft 2007,ik heb na een week testen alles eraf gedaan en terug de office 2003 geinstalleerd.Mahimahi schreef:Met alle respect voor Uw opinie, maar zo'n vernieuwingen kan ik echt missen.Maarja, als jij wilt blijven trappelen ter plekke en niet open staat voor vernieuwing is dat uw opinie.
Ik ben nooit gek op icoontjes geweest en nu zijn er zelfs geen menu's meer te zien.
Ik heb 5 minuten gezocht hoe ik een document kon openen in Word. Welke verstandige mens steekt nu een menu onder een versierd nietszeggend embleempje?
Dit is voor mij terug naar af, sorry.
(Mja 't is misschien de ouderdom die mij begint parten te spelen)
Dan moeten ze maar de vraag stellen aan iemand anders hé en dan zeg ik dat de 2007 bigs*** is ! dat de 2003 toch wel veeeeeeeel beter is.Snakehit schreef:En wat alst er u iemand een vraag stelt over de nieuwe versie van Office 2007, wat is uw antwoord dan? Ik maak daar nog geen gebruik van, ik werk nog steeds met 2003...
In mijn visie moet je mee zijn met uw tijd, zoals ik nu al 9 maanden vista gebruik... En qua memory gohja, we leven in 2007... 2GB ram is al een minimum aan het worden.
Dit ruikt naar de "COOL" factor, let op , ik kan dat begrijpen hoorEn wat alst er u iemand een vraag stelt over de nieuwe versie van Office 2007, wat is uw antwoord dan? Ik maak daar nog geen gebruik van, ik werk nog steeds met 2003..
Een afbeelding vrij draaien. Dat kan pas sinds office 2002 of misschien zelfs 2003. Buiten de nieuwe lay-out van office 2007 ben ik erg te spreken van Smart-Art. Enorm eenvoudig om indrukwekkende diagrammen mee te maken.Mahimahi schreef:Maar vertel mij nu eens eerlijk wie van jullie, laten we zeggen sinds Windows 2000 en met een goede machine, heeft al moeten zeggen heeft "Verdorie mijn versie van Office kan dat dat niet"
Meon dit zijn goede argumenten en ik ben zeker geen tegenstander van nieuwe mogelijkheden, maar was het nodig om gans de layout overhoop te gooien om deze functies toe te kunnen voegen?meon schreef:Een afbeelding vrij draaien. Dat kan pas sinds office 2002 of misschien zelfs 2003. Buiten de nieuwe lay-out van office 2007 ben ik erg te spreken van Smart-Art. Enorm eenvoudig om indrukwekkende diagrammen mee te maken.Mahimahi schreef:Maar vertel mij nu eens eerlijk wie van jullie, laten we zeggen sinds Windows 2000 en met een goede machine, heeft al moeten zeggen heeft "Verdorie mijn versie van Office kan dat dat niet"
De Ribbon is volgens mij trouwens simpelweg afgekeken van Dreamweaver, waarbij uw palette zich ook aanpast op basis van uw selectie.
OK, het euvel is geschied en als je in die branche werkt ben je wel verplicht de zaak te kennen.Welja, maar ik heb zo van die klanten waar ik dan moet langsgaan van hoe werkt dit en dat en als ik dan een deftige support kan geven komt dat veel beter over dan de opmerking moeten geven van ik gebruik nog 2003, dus zal ik ook nog eens moeten zoeken.
Snakehit schreef:En wat alst er u iemand een vraag stelt over de nieuwe versie van Office 2007, wat is uw antwoord dan? Ik maak daar nog geen gebruik van, ik werk nog steeds met 2003...
In mijn visie moet je mee zijn met uw tijd, zoals ik nu al 9 maanden vista gebruik... En qua memory gohja, we leven in 2007... 2GB ram is al een minimum aan het worden.
Ik heb er trouwens moeite mee om zomaar te aanvaarden dat OS'n en programmas omwille van bloated dingen en geschreven zonder rekening te houden met gebruik van CPU en memory resources mijn kostbaar werkgeheugen mogen opvreten. Sommige programmas hebben het echt wel nodig (Vb 3D bewerkingspakketten, fotobewerkingspakketten, ...). Maar iets dwaas zoals firefox die opeens +200MB, Skype +40MB, ... in mijn geheugen te laten innemen. Sorry, dat kan er echt niet door. Ik wil niet opdraaien voor slordig programmeerwerk van iemand anders.Snakehit schreef:In mijn visie moet je mee zijn met uw tijd, zoals ik nu al 9 maanden vista gebruik... En qua memory gohja, we leven in 2007... 2GB ram is al een minimum aan het worden.