En wat alst er u iemand een vraag stelt over de nieuwe versie van Office 2007, wat is uw antwoord dan? Ik maak daar nog geen gebruik van, ik werk nog steeds met 2003..
Dit ruikt naar de "COOL" factor, let op , ik kan dat begrijpen hoor  

Mijn kleinzonen en kleindochter brengen dat argument ook altijd naar voren als ze iets willen hebben dat trendy is en iedereen op school "al" heeft en zij nog niet.
En wij, ouders en grootouders hebben de verplichting om daar in "zekere mate" aan tegemoet te komen.
Maar het gaat hier over het feit of Office 2007 hier voor de gebruiker echt een meerwaarde biedt buiten een fancy skin.
Ik gebruik Office al sinds de tijd toen Microsoft produkten nog ergens in een achterkamertje ontwikkeld werden en heb altijd geaprecieerd dat bij iedere nieuwe versie dezelfde vertrouwde layout gebruikt werd.
Voor ons was "fancy looking" van geen betekenis.
Wij verlangden enkel naar een upgrade wanneer de capaciteit  begon achter te lopen op de noden van het bedrijf.
Maar vertel mij nu eens eerlijk wie van jullie, laten we zeggen sinds Windows 2000 en met een goede machine, al moeten zeggen heeft "Verdorie mijn versie van Office kan dat dat niet" 
En indien dit dan toch het geval moest zijn, zal een nieuwe look dat zeker niet oplossen.