Jij moet ook goed lezenMoomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.
Moomin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Code: Selecteer alles
En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.
Jij moet ook goed lezenMoomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.
Moomin
Code: Selecteer alles
En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.
Dan moet het wel een héél lokaal probleem zijn, want ik zit nu al een jaar bij Dommel zonder problemen, zone 011 (samen met zo'n 10tal familieleden/vrienden).Moomin schreef: Voor alle andere posters: bedankt om jullie snelheid te posten, maar het is wel degelijk een lokaal probleem (regio 011 Hasselt, ik heb een pm van iemand met hetzelfde probleem uit Diepenbeek). Waarschijnlijk BGC die de mist ingegaan is, maar dan nog moet ik via Dommel er iets aan doen, ik kan niet zelf met BGC hierover contact nemen.
Dus hopen maar dat Dommel zich herpakt en fatsoenlijke helpdesksupport gaat geven.
Moomin
localhost schreef:Tijd voor een Dommel User Group?
Face-to-face overleg met het bedrijf?
Userbase zal binnenkort een VZW worden en zal zo goed als zeker een relatie aangaan met Tik. Het is namelijk zo dat Userbase meer in de breedte werkt en Tik meer in de lengte, hiermee wil ik zeggen, userbase probeert de gebruikers samen te brengen (van heel wat providers = breed) terwijl Tik op dit ogenblik voornamelijk de brug probeert te maken tussen gebruikers en providers.Xi schreef:localhost schreef:Tijd voor een Dommel User Group?
Face-to-face overleg met het bedrijf?
Meer tijd om pub en stug op te heffen, Tik overkoepelend orgaan te maken dat puur door massa wel gehoord moet worden.
Ik denk nu puur aan die post op tik.be dat scarlet niet naar stug wil luisteren.
Wat misnoegde belgacom klanten kan het leden aantal sterk doen stijgen.
Het gaat erover dat er abnormale lage snelheden worden gehaald, waar vroeger wel de normale hogere snelheden prima werkten. Jij zegt dat er overal wel mensen zijn die lage snelheid halen, en suggereert daarmee dat het om een normaal fenomeen, bijvoorbeeld lange afstand tot centrale, gaat.ljd schreef:Jij moet ook goed lezenMoomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.
Moomin
Code: Selecteer alles
En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.
Bij jou ja... hier haal ik dat soort snelheden niet meer.malinwa001 schreef:Zone 015 (Pasbrug - Sint Katelijne Waver)
Your DOWNLOAD Speed:
3411 kbps or 426 KB/sec
an efficiency of ~85%
up
Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec
Niks aan de hand dus...
Nee, nog altijd niet binnengeraakt op helpdesk.Burny schreef: Hebben ze uw lijn al uitgemeten? En wat is nu de oorzaak van je 2 Mbit profiel?
Bel je wel naar de juiste nummer?Moomin schreef:Nee, nog altijd niet binnengeraakt op helpdesk.Burny schreef: Hebben ze uw lijn al uitgemeten? En wat is nu de oorzaak van je 2 Mbit profiel?![]()
Met het weekend dat eraan komt, zal het wel voor volgende week zijn.
Moomin
Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer nietljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?
Als je lijn toekomt aan Dommel HQ, dan is er niet iets mis met je lijn denk ik.Moomin schreef:Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer nietljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?![]()
Ik krijg te horen dat ik op het nummer van Dommel/Schedom ben, de taalkeuze en dan de keuze voor de verkoop of helpdesk. En verder: muziek voor een minuut of 6 waarna een stemmetje me meedeelt dat er niemand antwoord en dat ik het later nog maar es moet proberen. En dan wordt de verbinding verbroken.
Kost geld, dus ik blijf dat niet de hele dag proberen.
BTW, ze zijn hier een nieuwe gasleiding aan 't leggen... die zullen hopelijk toch niet aan de kabels van BGC hebben zitten morrelen...![]()
Moomin
Het kon altijd zijn dat je naar Telenet belde ofzoMoomin schreef:Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer nietljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?![]()
Moomin
Excuseer? Ik ben geen ambtenaar en al zeker niet vet betaald en toch krijg ik een dag congé.Moomin schreef:Op 11 juli werken alleen de vetbetaalde ambtenaren niet, alle andere Vlamingen hebben een gewone werkdag.TL@ schreef:Het is vandaag 11 juli (Vlaamse feestdag) dus kan het zijn dat de helpdesk een beetje onderbemand is.
Dan ben jij een van de weinige gelukkigen. Voorlopig is het geen officiele feestdag he, en de werkgevers staan er niet om te springen ons extra verlof te geven. Dat terwijl wij als Belgen in Europa qua verlofdagen sowieso al aan het laagste uiteinde bengelen, samen met onze noorderburen.lithion schreef:Excuseer? Ik ben geen ambtenaar en al zeker niet vet betaald en toch krijg ik een dag congé.