Dommel gaat RealDSL achterna?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Moomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.

Moomin


Jij moet ook goed lezen :)

Code: Selecteer alles

En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.
Laatst gewijzigd door ljd 12 jul 2007, 12:19, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Zone 015 (Pasbrug - Sint Katelijne Waver)

Your DOWNLOAD Speed:
3411 kbps or 426 KB/sec

an efficiency of ~85%

up
Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec

Niks aan de hand dus...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Tijd voor een Dommel User Group?
Face-to-face overleg met het bedrijf?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

Moomin schreef:Voor alle andere posters: bedankt om jullie snelheid te posten, maar het is wel degelijk een lokaal probleem (regio 011 Hasselt, ik heb een pm van iemand met hetzelfde probleem uit Diepenbeek). Waarschijnlijk BGC die de mist ingegaan is, maar dan nog moet ik via Dommel er iets aan doen, ik kan niet zelf met BGC hierover contact nemen.

Dus hopen maar dat Dommel zich herpakt en fatsoenlijke helpdesksupport gaat geven.

Moomin


Dan moet het wel een héél lokaal probleem zijn, want ik zit nu al een jaar bij Dommel zonder problemen, zone 011 (samen met zo'n 10tal familieleden/vrienden).

Your DOWNLOAD Speed:
3432 kbps or 429 KB/sec

an efficiency of ~86%

up
Your UPLOAD Speed:
325 kbps or 41 KB/sec

Speed op de newsserver deze week tijdens de voormiddag: minstens 350 kb/s. Wat dus een opmerkelijke verbetering is tov enkele weken geleden, toen ik in de voormiddag soms maar ~150 kb/s haalde.
Ik zie alleen maar vooruitgang.

Hebben ze uw lijn al uitgemeten? En wat is nu de oorzaak van je 2 Mbit profiel?
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

localhost schreef:Tijd voor een Dommel User Group?
Face-to-face overleg met het bedrijf?



Meer tijd om pub en stug op te heffen, Tik overkoepelend orgaan te maken dat puur door massa wel gehoord moet worden.
Ik denk nu puur aan die post op tik.be dat scarlet niet naar stug wil luisteren.
Wat misnoegde belgacom klanten kan het leden aantal sterk doen stijgen.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Heb je nog eens gebeld ? we zijn ondertussen een dag verder.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Xi schreef:
localhost schreef:Tijd voor een Dommel User Group?
Face-to-face overleg met het bedrijf?



Meer tijd om pub en stug op te heffen, Tik overkoepelend orgaan te maken dat puur door massa wel gehoord moet worden.
Ik denk nu puur aan die post op tik.be dat scarlet niet naar stug wil luisteren.
Wat misnoegde belgacom klanten kan het leden aantal sterk doen stijgen.

Userbase zal binnenkort een VZW worden en zal zo goed als zeker een relatie aangaan met Tik. Het is namelijk zo dat Userbase meer in de breedte werkt en Tik meer in de lengte, hiermee wil ik zeggen, userbase probeert de gebruikers samen te brengen (van heel wat providers = breed) terwijl Tik op dit ogenblik voornamelijk de brug probeert te maken tussen gebruikers en providers.
In dat opzicht kan een samenwerking tussen Tik en Userbase wel voor wat meer slagkracht zorgen, Tik wordt dan immers in zekere zin vertegenwoordiger van de Userbase users bij de providers, terwijl Userbase zijn werk van vandaag gewoon blijft voortzetten (alleen nog wat breder en met Tik als link naar de providers).
Maw. Lengte x Breedte = oppervlakte, ofte Tik x Userbase = grote dekking in de ISP wereld. Dit opent mogelijkheden.
Nu, dit is mijn visie, er zijn al gesprekken geweest met Tik en ik denk dat zo'n samenwerking (en dus een solide en sterke gebruikersgroep met een slagader richting de ISP's) wel in de pijplijn zit.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

ljd schreef:
Moomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.

Moomin


Jij moet ook goed lezen :)

Code: Selecteer alles

En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.


Het gaat erover dat er abnormale lage snelheden worden gehaald, waar vroeger wel de normale hogere snelheden prima werkten. Jij zegt dat er overal wel mensen zijn die lage snelheid halen, en suggereert daarmee dat het om een normaal fenomeen, bijvoorbeeld lange afstand tot centrale, gaat.

Als je wat anders bedoelde, zou ik voorstellen het wel duidelijker te beschrijven.

Moomin
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

malinwa001 schreef:Zone 015 (Pasbrug - Sint Katelijne Waver)

Your DOWNLOAD Speed:
3411 kbps or 426 KB/sec

an efficiency of ~85%

up
Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec

Niks aan de hand dus...


Bij jou ja... hier haal ik dat soort snelheden niet meer.

Moomin
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Burny schreef:Hebben ze uw lijn al uitgemeten? En wat is nu de oorzaak van je 2 Mbit profiel?


Nee, nog altijd niet binnengeraakt op helpdesk. :-(

Met het weekend dat eraan komt, zal het wel voor volgende week zijn.

Moomin
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Moomin schreef:
Burny schreef:Hebben ze uw lijn al uitgemeten? En wat is nu de oorzaak van je 2 Mbit profiel?


Nee, nog altijd niet binnengeraakt op helpdesk. :-(

Met het weekend dat eraan komt, zal het wel voor volgende week zijn.

Moomin


Bel je wel naar de juiste nummer?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Nikon schreef:Dikke problemen hier

kan niet op www.usr.com, shoutcast.com, en nog veel andere


Misschien een mtu probleem?
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

ljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?


Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer niet :P

Ik krijg te horen dat ik op het nummer van Dommel/Schedom ben, de taalkeuze en dan de keuze voor de verkoop of helpdesk. En verder: muziek voor een minuut of 6 waarna een stemmetje me meedeelt dat er niemand antwoord en dat ik het later nog maar es moet proberen. En dan wordt de verbinding verbroken.

Kost geld, dus ik blijf dat niet de hele dag proberen.

BTW, ze zijn hier een nieuwe gasleiding aan 't leggen... die zullen hopelijk toch niet aan de kabels van BGC hebben zitten morrelen... :?

Moomin
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Moomin schreef:
ljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?


Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer niet :P

Ik krijg te horen dat ik op het nummer van Dommel/Schedom ben, de taalkeuze en dan de keuze voor de verkoop of helpdesk. En verder: muziek voor een minuut of 6 waarna een stemmetje me meedeelt dat er niemand antwoord en dat ik het later nog maar es moet proberen. En dan wordt de verbinding verbroken.

Kost geld, dus ik blijf dat niet de hele dag proberen.

BTW, ze zijn hier een nieuwe gasleiding aan 't leggen... die zullen hopelijk toch niet aan de kabels van BGC hebben zitten morrelen... :?

Moomin
Als je lijn toekomt aan Dommel HQ, dan is er niet iets mis met je lijn denk ik.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Moomin schreef:
ljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?


Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer niet :P

Moomin


Het kon altijd zijn dat je naar Telenet belde ofzo :twisted: :twisted: :twisted:

Mja mss dan toch eens volgende week bellen zoals je al zegt. of eens naar belgacom om een lijn test te doen
0800 22 312 ofzo
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Moomin schreef:
TL@ schreef:Het is vandaag 11 juli (Vlaamse feestdag) dus kan het zijn dat de helpdesk een beetje onderbemand is.

Op 11 juli werken alleen de vetbetaalde ambtenaren niet, alle andere Vlamingen hebben een gewone werkdag.
Excuseer? Ik ben geen ambtenaar en al zeker niet vet betaald en toch krijg ik een dag congé. :P

En al terug proberen bellen ondertussen?
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

lithion schreef:Excuseer? Ik ben geen ambtenaar en al zeker niet vet betaald en toch krijg ik een dag congé. :P


Dan ben jij een van de weinige gelukkigen. Voorlopig is het geen officiele feestdag he, en de werkgevers staan er niet om te springen ons extra verlof te geven. Dat terwijl wij als Belgen in Europa qua verlofdagen sowieso al aan het laagste uiteinde bengelen, samen met onze noorderburen. :evil:

Moomin
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

ljd schreef:of eens naar belgacom om een lijn test te doen
0800 22 312 ofzo


Denk dat ik dat maar eens ga proberen. 't Zal voor morgen zijn, moet weer aan de slag.

Moomin
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”