Moomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.
Moomin
Jij moet ook goed lezen
Code: Selecteer alles
En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.
Moomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.
Moomin
Code: Selecteer alles
En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.
Moomin schreef:Voor alle andere posters: bedankt om jullie snelheid te posten, maar het is wel degelijk een lokaal probleem (regio 011 Hasselt, ik heb een pm van iemand met hetzelfde probleem uit Diepenbeek). Waarschijnlijk BGC die de mist ingegaan is, maar dan nog moet ik via Dommel er iets aan doen, ik kan niet zelf met BGC hierover contact nemen.
Dus hopen maar dat Dommel zich herpakt en fatsoenlijke helpdesksupport gaat geven.
Moomin
localhost schreef:Tijd voor een Dommel User Group?
Face-to-face overleg met het bedrijf?
Xi schreef:localhost schreef:Tijd voor een Dommel User Group?
Face-to-face overleg met het bedrijf?
Meer tijd om pub en stug op te heffen, Tik overkoepelend orgaan te maken dat puur door massa wel gehoord moet worden.
Ik denk nu puur aan die post op tik.be dat scarlet niet naar stug wil luisteren.
Wat misnoegde belgacom klanten kan het leden aantal sterk doen stijgen.
ljd schreef:Moomin schreef:nee, het is niet enkel de nieuwsserver, lees de thread nog eens goed.
Moomin
Jij moet ook goed lezenCode: Selecteer alles
En hier en daar iemand die trage snelheden haalt, dat je heb ook bij tele2, skynet, telenet.
malinwa001 schreef:Zone 015 (Pasbrug - Sint Katelijne Waver)
Your DOWNLOAD Speed:
3411 kbps or 426 KB/sec
an efficiency of ~85%
up
Your UPLOAD Speed:
405 kbps or 51 KB/sec
Niks aan de hand dus...
Burny schreef:Hebben ze uw lijn al uitgemeten? En wat is nu de oorzaak van je 2 Mbit profiel?
Moomin schreef:Burny schreef:Hebben ze uw lijn al uitgemeten? En wat is nu de oorzaak van je 2 Mbit profiel?
Nee, nog altijd niet binnengeraakt op helpdesk.
Met het weekend dat eraan komt, zal het wel voor volgende week zijn.
Moomin
ljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?
Als je lijn toekomt aan Dommel HQ, dan is er niet iets mis met je lijn denk ik.Moomin schreef:ljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?
Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer niet
Ik krijg te horen dat ik op het nummer van Dommel/Schedom ben, de taalkeuze en dan de keuze voor de verkoop of helpdesk. En verder: muziek voor een minuut of 6 waarna een stemmetje me meedeelt dat er niemand antwoord en dat ik het later nog maar es moet proberen. En dan wordt de verbinding verbroken.
Kost geld, dus ik blijf dat niet de hele dag proberen.
BTW, ze zijn hier een nieuwe gasleiding aan 't leggen... die zullen hopelijk toch niet aan de kabels van BGC hebben zitten morrelen...
Moomin
Moomin schreef:ljd schreef:Bel je wel naar de juiste nummer?
Zo incompetent als jij denkt ben ik nu ook weer niet
Moomin
Excuseer? Ik ben geen ambtenaar en al zeker niet vet betaald en toch krijg ik een dag congé.Moomin schreef:TL@ schreef:Het is vandaag 11 juli (Vlaamse feestdag) dus kan het zijn dat de helpdesk een beetje onderbemand is.
Op 11 juli werken alleen de vetbetaalde ambtenaren niet, alle andere Vlamingen hebben een gewone werkdag.
lithion schreef:Excuseer? Ik ben geen ambtenaar en al zeker niet vet betaald en toch krijg ik een dag congé.