dietervanb schreef:Hier heeft het wat gewerkt, maar sinds enkele uren terug :
unable to connect to news.dommel.be:119
Hier van 't zelfde.
Blijkbaar is het zaakje (nog) niet stabiel.
dietervanb schreef:Hier heeft het wat gewerkt, maar sinds enkele uren terug :
Koelreuteria schreef:dietervanb schreef:Hier heeft het wat gewerkt, maar sinds enkele uren terug :
Hier van 't zelfde.
ljd schreef:Koelreuteria schreef:dietervanb schreef:Hier heeft het wat gewerkt, maar sinds enkele uren terug :
Hier van 't zelfde.
Daarnet had ik toch 6 lijntjes. Ik weet niet hoeveel connections jij probeert te maken?
Koelreuteria schreef:ljd schreef:Koelreuteria schreef:dietervanb schreef:Hier heeft het wat gewerkt, maar sinds enkele uren terug :
Hier van 't zelfde.
Daarnet had ik toch 6 lijntjes. Ik weet niet hoeveel connections jij probeert te maken?
Geen idee
'k Gebruik Free Agent en volg enkel tekst-only groepen.
Zojuist nogmaals een poging gedaan, en alles kwam vlot binnen.
Loester schreef:Heb gisteren een NZB van ongeveer 1 gig proberen te downloaden; toen in Grabit alle threads klaar waren ging ik in mijn download folder kijken, er er zat helemaal niets in.
Loester schreef:Heb gisteren een NZB van ongeveer 1 gig proberen te downloaden; toen in Grabit alle threads klaar waren ging ik in mijn download folder kijken, er er zat helemaal niets in.
kick schreef:Loester schreef:Heb gisteren een NZB van ongeveer 1 gig proberen te downloaden; toen in Grabit alle threads klaar waren ging ik in mijn download folder kijken, er er zat helemaal niets in.
Tip. zoek ook eens op 'Alt.binz' in google (een andere progje) [/size]
Koelreuteria schreef:Is het (weer) hommeless met de nieuwsserver?
Free Agent gooit al 2 dagen deze melding op het scherm:"Connection closed unexpectedly by server".
Of is dit gewoon toeval?
on4bam schreef:Hier ook, zo nu en dan lukt het wel. Deze morgen headers opgehaald, 1 bericht gepostr. 1 uur later geen connectie meer mogelijk.
BTW: FREE agent bestaat toch al geruime tijd niet meer... tijd voor een upgrade?
Silver_Rain schreef:Ik kan nog altijd niet op de news.dommel.be connecten...
Waneer zou dit terug in orde zijn?
malinwa001 schreef:Hopelijk dat het vanaf 01/07/07 niet nog slechter wordt als de limieten hoger gaan...
Arqentus schreef:
Wat ik me al lang afvraag is, waarom zet men niet een locale newsserver op, met de data gestreamed van giganews. Moet Dommel toch goedkoper uitkomen, want al die overhead valt weg van de backbone, en ze moeten niet zoveel accounts hebben op giganews.
malinwa001 schreef:Hopelijk dat het vanaf 01/07/07 niet nog slechter wordt als de limieten hoger gaan...
woutervh schreef:Arqentus schreef:
Wat ik me al lang afvraag is, waarom zet men niet een locale newsserver op, met de data gestreamed van giganews. Moet Dommel toch goedkoper uitkomen, want al die overhead valt weg van de backbone, en ze moeten niet zoveel accounts hebben op giganews.
Nog nooit bij stilgestaan hoeveel opslagruimte dat zou vergen?
En dan heb ik het niet over de tekstgroepen hé
Arqentus schreef:malinwa001 schreef:Hopelijk dat het vanaf 01/07/07 niet nog slechter wordt als de limieten hoger gaan...
Tussen haakjes, iemand al opgemerkt dat de Mediumband + boosterpack ineens trager geworden is? Normaal is dat +-150kb/s, maar de afgelopen 2 dagen toen ik op Mediumband zat ( en ik heb een boosterpack ) was het 110kb/sec, en best wel onstabiel ( aka, also de boosterpack ineens niet meer werkte ( de upload van de booster was wel nog aanwezig ) ).
malinwa001 schreef:bij mij schommelt het tss de 150-200 kb.
Het werkt, maar das toch niet wat het moet zijn hé.
Denk dat ze bij dommel gewoon te weinig lijntjes beschikbaar stellen.
of als je het omdraait te veel volk voor de nieuwsgroepen.
Hopelijk dat het vanaf 01/07/07 niet nog slechter wordt als de limieten hoger gaan...
klooooon schreef:malinwa001 schreef:bij mij schommelt het tss de 150-200 kb.
Hopelijk dat het vanaf 01/07/07 niet nog slechter wordt als de limieten hoger gaan...
neem een abbo op een limiet loze payserver van 2 mbits ofzo
dat samen gebruiken met de nukkige news server van dommel en je zit goed
malinwa001 schreef:klooooon schreef:malinwa001 schreef:bij mij schommelt het tss de 150-200 kb.
neem een abbo op een limiet loze payserver van 2 mbits ofzo
dat samen gebruiken met de nukkige news server van dommel en je zit goed
Dan kan men beter het contract met giganews opzeggen en de klant vrij laten kiezen. waarom bijbetalen als het al in het pakket zit?
amigozz schreef:Haal hier met moeite 1 thread.... verwacht toch net iets meer van dommel..
woutervh schreef:Arqentus schreef:
Nog nooit bij stilgestaan hoeveel opslagruimte dat zou vergen?
En dan heb ik het niet over de tekstgroepen hé
Ajunne schreef:Maar dit praat natuurlijk niet de verschrikkelijke performance van de nieuwsserver de laatste tijd goed...
Krekkie schreef:Ajunne schreef:Maar dit praat natuurlijk niet de verschrikkelijke performance van de nieuwsserver de laatste tijd goed...
Net even getest: onmiddellijk connectie, 10 threads, 410 kB/s volgens mijn newsreader, 435 kB/s volgens een ander metertje... op dit moment toch niet slecht, zou ik zeggen.