Weeral problemen?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Dit is echt belachelijk aan het worden.

21.30 en het is nog altijd zo crapy. Een paar uur geleden nog 0.5Mbits, nu 1Mbits... Jongens toch ...

Denk dat ze pvd de nodes is mogen ontdubbelen hier of wat dan ook het probleem is.
cybermix
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 16:41

hoe kan dat nu ineens bij edpnet.
ik zit ineens op smallband precies, heb nog maar net drie dagen verbinding via Edpnet.
speedtest geeft 63kb en 67kb upload.
zijn ze onderhoudswerken aan het doen bij EDPnet?
biekini
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2006, 16:25

Weer het zelfde:
- connectionloss
- onbereikbare sites (google, newsbin,....)
- opnieuw opstarten helpt niet...

Het wordt een beetje teveel...
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

bij mij zijn het juist probs met de meter
die heeft deze nacht GEEN nachttarief aangerekend terwijl ik van 5 tot 6 snachts ofzo heb gedownload
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Bij mij geen problemen met de snelheid, alleen is vannacht opeens mijn meter terug op nul gezet. gebeurt altijd op den 30ste bij mij.
Is ook gebeurt op den 30ste. Maar vannacht dus nog is. (Zat al aan 4GB)

Mij hoort ge nie klagen :-)
biekini
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2006, 16:25

EDP... precies een omgekeerde processie van Echternach.. 1 stap vooruit en twee achteruit.... het is om van te huilen.... als de snelheid een beetje hoger gaat, dan volgt een deconnect en opnieuw opstarten en snelheden die terugvallen op één derde en minder... Het komt me langzaam de strop uit....Hopelijk volgen ze niet het voorbeeld van hier beneden... :| :? :-) :-(
Laatst gewijzigd door biekini op 02 feb 2007, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

zo te zien deze nacht toch geen probs meer met de teller die geen nachttarief aanrekent.
Spijtig wel van gisteren, maar wie weet brengen ze het nog in orde (i hope), anders mss maar een ticket openen ofzo
biekini
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 apr 2006, 16:25

biekini schreef:EDP... precies een omgekeerde processie van Echternach.. 1 stap vooruit en twee achteruit.... het is om van te huilen.... als de snelheid een beetje hoger gaat, dan volgt een deconnect en opnieuw opstarten en snelheden die terugvallen op één derde en minder... Het komt me langzaam de strop uit....Hopelijk volgen ze niet het voorbeeld van hier beneden... :| :? :-) :-(


Geen beterschap
- isp.exe en emule gaan niet samen
- isp.exe en firefox ook niet....

Het is hoog tijd om adieu te zeggen....
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

vaarwel :)

zij die geen last hebben gaan u ook niet missen :)


Djeez wat is het toch met dat achterlijk volk dat alleen maar hier komt klagen maar de inspanning om een ticket te openen is er teveel aan :)
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

internet, fiber & telephony
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

biekini schreef:- isp.exe en emule gaan niet samen
- isp.exe en firefox ook niet....

Omdat bepaalde software niet goed werkt op je PC, ligt de schuld bij je provider?

Ik denk dat ik mij een andere auto ga kopen, want als ik er een hond en een kat samen in steek dan vechten die altijd :roll:
Fietsventje
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:44
Bedankt: 1 keer

FlashBlue schreef:Djeez wat is het toch met dat achterlijk volk dat alleen maar hier komt klagen maar de inspanning om een ticket te openen is er teveel aan :)


Mijn ticket is intussen maar dan 3 maanden oud en 35 (!!) replies en weder-replies talrijk (geuploadde bestanden NIET meegeteld). Ik heb intussen ettelijke uren gespendeerd aan het schrijven van een script om de logs van pingcommando's te verwerken, heb uren gespendeerd aan resultaten manueel in Excel te verwerken om nog maar te zwijgen van 't verzamelen van allerlei speedtest resultaten.

Niet veralgemenen, dude, 'k denk trouwens dat de meeste klagers hier al wel een ticket hebben geoopend.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Fietsventje schreef:Ik heb intussen ettelijke uren gespendeerd aan het schrijven van een script om de logs van pingcommando's te verwerken
Is het mogelijk om dat pingscriptje online te zetten of mij een link in pm doorsturen? :D

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Fietsventje
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:44
Bedankt: 1 keer

Ellow Ken,

Ik test mijn verbinding op packet loss op de volgende manier:

  • Open dos-vensterken
  • doe een tracert naar een willekeurige host op het net, bvb:

    Code: Selecteer alles

    prompt>tracert www.google.be
    Dan kan je zien wat het IP-adres is van de eerste hop op het netwerk van EDPnet (meestal eerste hop je modem, dan IP op internet, dat van EDP)
  • dan voer je het volgende commando uit, met die x-jes dat IP-adres van hierboven:

    Code: Selecteer alles

    prompt>ping xxx.xxx.xxx.xxx -t -l 1024 > pinglog070203.txt
    Dat pingt naar dat adres, met 1 kB grote pakketjes, totdat je't onderbreekt (met ctrl-c). De output wordt naar dat txt-bestand geschreven.
  • Dat logbestand haal ik dan door een PHP-scriptje dat daar een grafiekske van produceert, à la die van de vorige pagina. 'k Ga mijn u da ni presenteren op een webserver, want heb't voor eigen gebruik gemaakt, en 't is dus verre van safe ... Zal de source in attachement hangen.

Hope this helps!

PS: Never mind the messy code ... Is ook maar experimtentje, eh ...
PPS: 't scriptje werkt wel maar pas als je'n 20-tal minuten dat pingcommando laat lopen. Ik doe da meestal ne gansen avond, en kijk dan naar 't resultaat.
Bijlagen
verwerk.php.txt
verwerk.php - vereist GD2 op de PHP server (extensie aanpassen)
(5.48 KiB) 79 keer gedownload
index.html.txt
In deze html-file zit 'n fileselectieveldje ... (extensie aanpassen)
(242 Bytes) 109 keer gedownload
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

FlashBlue schreef:vaarwel :)

zij die geen last hebben gaan u ook niet missen :)


Djeez wat is het toch met dat achterlijk volk dat alleen maar hier komt klagen maar de inspanning om een ticket te openen is er teveel aan :)


Dat is ook een instelling, dus als jij last hebt .. moet je maar weggaan eerder dan het probleem op te lossen ? Want dan hebben de andere meer bandbreedte, zever als er echt een probleem stelt moet dit opgelost worden we betalen al genoeg voor onze bandbreedte.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

het gaat er mij om dat voor veel mensen (ik zeg niet voor alle ...) het teveel moeite is om een ticket te openen; maar ze wel hier komen zagen ...

en daar bereik je dus niks mee .
Toppy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 mei 2006, 17:16

Ook ticketje openen is niet alles hoor, je krijgt meestal een voorgeprepareerd antwoordje. :?
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Toppy schreef:Ook ticketje openen is niet alles hoor, je krijgt meestal een voorgeprepareerd antwoordje. :?

idd + als iedereen voor het kleinste prulleke een ticket gaat openen zal die dienst na een tijdje ook goed belast zijn he
Gebruikersavatar
jonas_dg
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 okt 2003, 16:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

FlashBlue schreef:het gaat er mij om dat voor veel mensen (ik zeg niet voor alle ...) het teveel moeite is om een ticket te openen; maar ze wel hier komen zagen ...

en daar bereik je dus niks mee .


Met mensen te vragen elke dag speedtestjes te doen, help je ze echt niet verder en al zeker niet met het voorgekauwde antwoord dat de snelheden niet gegarandeerd zijn, dat is misschien wel zo maar elke dag geconfronteerd worden met trager surfen/downloaden is minder leuk + dat het volgens mij gewoon te maken heeft me capaciteitsproblemen (relatief kleinere provider + boom aan klanten = problemen of slachtoffer van eigen success) Voorlopig denk ik dat ik bij EDPNet blijf, voor de snelle upload en stabiele verbinding (heb geen zin in die idiote 36h d/c), laten we hopen dat EDPNet snel tegemoet komt aan hun klanten die duidelijk merken dat het veel trager gaat dan pakweg 6 maanden geleden
Toppy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 mei 2006, 17:16

Zijn er nog mensen die vandaag rampzalig veel problemen hebben ? Geen verkeer meer/wegvallen PPP signaal.

Hier lukt niks nog, het moet toevallig weer buiten de kantooruren zijn. :roll:
ogy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 28 aug 2006, 20:55
Bedankt: 3 keer

Toppy schreef:Zijn er nog mensen die vandaag rampzalig veel problemen hebben ? Geen verkeer meer/wegvallen PPP signaal.

Hier lukt niks nog, het moet toevallig weer buiten de kantooruren zijn. :roll:


Zelfde problem hier. Dacht zelf dat modem kapot is.
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

idd, vandaag is het hier wel zwaar om zeep hoor. Ik kan zelfs tweakers.net niet openen enzo. Alee, om eerlijk te zijn zo goed als niks :| En als het dan gaat dan denk ik dat ik nog sneller af ben met 56k.

Zone 016 trouwens.

edit: tis precies terug in orde :)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

SpoBo schreef:idd, vandaag is het hier wel zwaar om zeep hoor. Ik kan zelfs tweakers.net niet openen enzo. Alee, om eerlijk te zijn zo goed als niks :| En als het dan gaat dan denk ik dat ik nog sneller af ben met 56k.

Zone 016 trouwens.

edit: tis precies terug in orde :)

voor zover ik heb kunne zien/merken heb ik er toch geen problemen van gehad (zit ook in zone 016). ik heb daar bij edpnet (in tegenstelling tot bij scarlet) eigelijk bijna nog nooit problemen mee gehad eigelijk (mss 1 keer ofzo)
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?

Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...

Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?

Grtz
bart_joosten
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2005, 20:48

Converted schreef:Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?

Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...

Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?

Grtz


Ik woon zelf in Berchem en ik kan niet zeggen dat ik snelheidsproblemen ondervind. Ik kan jammer genoeg alleen maar testen met een 4 Mbit/s profiel, maar ik haal vlotjes 400 kbyte/s tot 430 kbyte/s, met sporadisch een heel klein dipje (enkele seconden maar dat kan ook aan de site in kwestie liggen vanwaar ik download), maar onder de 350 kbyte/s ga ik nooit.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Hebben jullie ook last van dalingen in snelheid tijdens nachttarief? Ik download meestal op het einde(van 7 tot 8u), en ik haal 'maar' 450kb/s. Normaal overdag haal ik zo'n 550.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

bart_joosten schreef:
Converted schreef:Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?

Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...

Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?

Grtz


Ik woon zelf in Berchem en ik kan niet zeggen dat ik snelheidsproblemen ondervind. Ik kan jammer genoeg alleen maar testen met een 4 Mbit/s profiel, maar ik haal vlotjes 400 kbyte/s tot 430 kbyte/s, met sporadisch een heel klein dipje (enkele seconden maar dat kan ook aan de site in kwestie liggen vanwaar ik download), maar onder de 350 kbyte/s ga ik nooit.


Idd. Denk dat het iets plaatselijk is. Heb in het begin altijd een goede snelheid rond de 640 kbyte/s, maar na een week of drie was het al een stuk minder. Ne mens moet er zich maar ook tevreden mee stellen.
De lijn is gewoon zeer instabiel geworden de laatste tijd. Over het laatste wel een ticketje aangemaakt.

We zullen wel zien wat er uit de bus komt.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

heb hier vaak daling vak 650 naar 200-300 s' avonds om 18u ongeveer
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

Converted schreef:Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?

Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...

Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?

Grtz


EDPnet heeft net een VP Cap test aangevraagd bij Belgacom. Eens zien wat daar uit de bus komt. Maar pluim voor EDPnet, uitstekende service!
Gebruikersavatar
turboke
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
Locatie: st-gillis-waas
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Bij mij zijn de problemen nu al maanden bezig, en er komt geen einde aan. Werk draadloos, met een modem-router bij Edpnet zelf aangekocht. Eerste maanden een snelheid van 750kb/sec., dus razendsnel... Dan ineens een daling naar 250 kb/sec. Ticket aangemaakt, men kon niks doen, vond het ook maar raar enz... Toen ineens weer een week alle dagen 750, na die week weer een daling naar 250 die nog steeds blijft duren. Andere draadloze modem geprobeerd, probleem bleef verderduren. Getest met een gewone modem-router en weer alle dagen 750 kb/sec.....En dan de uitleg van de helpdesk...Mss een firma die een tijdje in verlof geweest is, en dat daaraan de "opstoot" te danken was, enz. Nu krijg ik het voorstel om ofwel een gewone modem bij hen te kopen, en zelf nog eens een draadloze router te kopen, en deze achter de modem te bevestigen, ofwel een downgrade op de tel. lijn te laten uitvoeren door Belgacom, om alzo een stabielere lijn te hebben... Ik meen het, mijn "haat" tov Edp en hun geklungel groeit met het uur. Btw, ik woon 1650 m. van de dichtsbijzijnde centrale, dat is toch niet overdreven of wat ? :x
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

En heb je al eens gewoon je snelheid getest met een kabel? Mss is het gewoon jouw draadloze netwerk kaart die het probleem is.
Gebruikersavatar
turboke
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
Locatie: st-gillis-waas
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Heeft niks met de kaart te maken, ik werk beneden met de kabel, en de pc boven draadloos. Alle 2 apart getest, zowel met de kabel als draadloos, en net hetzelfde. De draadloze modem (Zyxel) geeft dus de flopsnelheid, en de gewone (Bausch) geeft de pieken. Alvorens ik kritiek geef, zorg ik wel dat deze terecht is. Zo meet ik de snelheid via isp-monitor, userbase, speedtest, en edpnet-speedtest, en dat heb ik via de kabel, en draadloos gedaan op 4 verschillende tijdstippen, gaande van 04.00 u. in de ochtend, over 12.00 u. en in de avonduren om 22.00 u. Ik vind het gewoon het toppunt dat men wss de oplossing kent, nl. de kwaliteit van de draadloze modems, maar toch maar probeert om de klant zelf voor de problemen te laten opdraaien.
Een vb. van organisatie bij Edp ? Let op de datum, en het uur ;

2/03/2007 10:54:10

Beste klant

We hebben Belgacom gecontacteerd om hen te laten nakijken of de centrale waarop uw lijn aangesloten is wel degelijk genoeg capaciteit heeft voor een 6 Mbit-adsl-lijn. Zij hebben ons dit wel degelijk bevestigd. Volgens de onderstaande netwerkstatistieken is er ook geen signaalverlies op de lijn. Maar we hebben inderdaad gemerkt dat u niet de volle snelheden van uw profiel haalt. Dit is zo eigenaardig voor dergelijke goede lijnwaarden, dat we u aanraden met een andere modem te testen of de huidige modem op een andere locatie te (laten) controleren.

2/03/2007 11:03:46

Beste,

Volgens onderzoek van Belgacom is de afstand tussen uw modem en de lokale wijkcentrale te lang (1790 m) voor een 6 Mb profiel. Derhalve raden we u aan uw profiel naar 4 Mb te laten downgraden (dit duurt ongeveer 10 dagen), of een tijdelijke testdowngrade naar 1 Mb te laten uitvoeren (dit duurt 3 dagen). Dit om een optimale profiel voor uw ADSL-lijn te kunnen bepalen.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Er zijn altijd uitzonderingen die bij het kleinste probleem de schuld op de provider steken :). Maar jij hebt zo te zien wel eerst onderzoek gedaan :thumbs:

Mss kan je eens proberen om elke dag je modem te resetten ofzo?
Gebruikersavatar
turboke
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
Locatie: st-gillis-waas
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Ook al geprobeerd, dude, aanzetten, een tijdje later weer eens afzetten, en weer eens opstarten...Deze is zelfs door Edpnet zelf geconfigureerd, dus die zou het zeker moeten doen, maar neen hoor. Bij int. wil ik de hele uitleg, van het begin van het probleem tot nu, eens in een word-docu. gieten, heb je wel effe leesvoer, en wss daarna een depressie... :?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik heb wel tijd om het eens te lezen :). Maar het is natuurlijk kut als je niet veel snelheid hebt. Maar mss je je toch op 4mbit profiel laten zetten . dan heb je toch zoeen 420kb stabiel
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

*whine*

Dernet maar 11kb/s down en 13 up

Your DOWNLOAD Speed:
89 kbps or 11 KB/sec
an efficiency of ~1%

Your UPLOAD Speed:
100 kbps or 13 KB/sec


(mooi geowned eh)

nu iets beter:

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 476 kbit/s or 60 kbyte/s
- Upload speed : 517 kbit/s or 65 kbyte/s
Sat May 12 2007 at 20:05:53 UTC+0200

maar toch..

Sinds 2fit is niemand meer gerust...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Dat moet dan toch een lokaal probleem zijn hoor. Leuven hier:

Code: Selecteer alles

Your DOWNLOAD Speed:
5122 kbps or 640 KB/sec
     
an efficiency of ~85%

Your UPLOAD Speed:
534 kbps or 67 KB/sec


Perfect gewoon. Misschien doe je best een ticket open en vraag je hen eens na te kijken of je node in de centrale niet overbelast is.
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Mjah, had ik al gedaan hoor, maar daar zit waarschijnlijk geen kat op't moment.

Code: Selecteer alles

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 315 kbit/s or 39 kbyte/s
- Upload speed : 464 kbit/s or 58 kbyte/s
Sat May 12 2007 at 23:37:18 UTC+0200
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

ChAmPi0N schreef:Mjah, had ik al gedaan hoor, maar daar zit waarschijnlijk geen kat op't moment.


natuurlijk niet, je hebt een consumer abo, wat wil zegge 8x5 support en geen 24x7 support :)

Verder vraag ik me af wat je zelf hebt gedaan buiten klagen ? Modem eens gereset, bekabeling eens nagezien, etc etc :)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Iemand die daarjuist ook problemen heeft gehad met zijn verbinding, heb hier bijna 2u zonder internet gezeten.

Nu lijken de problemen weer opgelost te zijn denk ik.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”