Weeral problemen?
Dit is echt belachelijk aan het worden.
21.30 en het is nog altijd zo crapy. Een paar uur geleden nog 0.5Mbits, nu 1Mbits... Jongens toch ...
Denk dat ze pvd de nodes is mogen ontdubbelen hier of wat dan ook het probleem is.
21.30 en het is nog altijd zo crapy. Een paar uur geleden nog 0.5Mbits, nu 1Mbits... Jongens toch ...
Denk dat ze pvd de nodes is mogen ontdubbelen hier of wat dan ook het probleem is.
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
bij mij zijn het juist probs met de meter
die heeft deze nacht GEEN nachttarief aangerekend terwijl ik van 5 tot 6 snachts ofzo heb gedownload
die heeft deze nacht GEEN nachttarief aangerekend terwijl ik van 5 tot 6 snachts ofzo heb gedownload
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Bij mij geen problemen met de snelheid, alleen is vannacht opeens mijn meter terug op nul gezet. gebeurt altijd op den 30ste bij mij.
Is ook gebeurt op den 30ste. Maar vannacht dus nog is. (Zat al aan 4GB)
Mij hoort ge nie klagen
Is ook gebeurt op den 30ste. Maar vannacht dus nog is. (Zat al aan 4GB)
Mij hoort ge nie klagen
EDP... precies een omgekeerde processie van Echternach.. 1 stap vooruit en twee achteruit.... het is om van te huilen.... als de snelheid een beetje hoger gaat, dan volgt een deconnect en opnieuw opstarten en snelheden die terugvallen op één derde en minder... Het komt me langzaam de strop uit....Hopelijk volgen ze niet het voorbeeld van hier beneden...
Laatst gewijzigd door biekini 02 feb 2007, 11:58, in totaal 1 gewijzigd.
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
zo te zien deze nacht toch geen probs meer met de teller die geen nachttarief aanrekent.
Spijtig wel van gisteren, maar wie weet brengen ze het nog in orde (i hope), anders mss maar een ticket openen ofzo
Spijtig wel van gisteren, maar wie weet brengen ze het nog in orde (i hope), anders mss maar een ticket openen ofzo
biekini schreef:EDP... precies een omgekeerde processie van Echternach.. 1 stap vooruit en twee achteruit.... het is om van te huilen.... als de snelheid een beetje hoger gaat, dan volgt een deconnect en opnieuw opstarten en snelheden die terugvallen op één derde en minder... Het komt me langzaam de strop uit....Hopelijk volgen ze niet het voorbeeld van hier beneden...
Geen beterschap
- isp.exe en emule gaan niet samen
- isp.exe en firefox ook niet....
Het is hoog tijd om adieu te zeggen....
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
vaarwel
zij die geen last hebben gaan u ook niet missen
Djeez wat is het toch met dat achterlijk volk dat alleen maar hier komt klagen maar de inspanning om een ticket te openen is er teveel aan
zij die geen last hebben gaan u ook niet missen
Djeez wat is het toch met dat achterlijk volk dat alleen maar hier komt klagen maar de inspanning om een ticket te openen is er teveel aan
biekini schreef:- isp.exe en emule gaan niet samen
- isp.exe en firefox ook niet....
Omdat bepaalde software niet goed werkt op je PC, ligt de schuld bij je provider?
Ik denk dat ik mij een andere auto ga kopen, want als ik er een hond en een kat samen in steek dan vechten die altijd
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:44
- Bedankt: 1 keer
FlashBlue schreef:Djeez wat is het toch met dat achterlijk volk dat alleen maar hier komt klagen maar de inspanning om een ticket te openen is er teveel aan
Mijn ticket is intussen maar dan 3 maanden oud en 35 (!!) replies en weder-replies talrijk (geuploadde bestanden NIET meegeteld). Ik heb intussen ettelijke uren gespendeerd aan het schrijven van een script om de logs van pingcommando's te verwerken, heb uren gespendeerd aan resultaten manueel in Excel te verwerken om nog maar te zwijgen van 't verzamelen van allerlei speedtest resultaten.
Niet veralgemenen, dude, 'k denk trouwens dat de meeste klagers hier al wel een ticket hebben geoopend.
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Is het mogelijk om dat pingscriptje online te zetten of mij een link in pm doorsturen?Fietsventje schreef:Ik heb intussen ettelijke uren gespendeerd aan het schrijven van een script om de logs van pingcommando's te verwerken
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:44
- Bedankt: 1 keer
Ellow Ken,
Ik test mijn verbinding op packet loss op de volgende manier:
Hope this helps!
PS: Never mind the messy code ... Is ook maar experimtentje, eh ...
PPS: 't scriptje werkt wel maar pas als je'n 20-tal minuten dat pingcommando laat lopen. Ik doe da meestal ne gansen avond, en kijk dan naar 't resultaat.
Ik test mijn verbinding op packet loss op de volgende manier:
- Open dos-vensterken
- doe een tracert naar een willekeurige host op het net, bvb:Dan kan je zien wat het IP-adres is van de eerste hop op het netwerk van EDPnet (meestal eerste hop je modem, dan IP op internet, dat van EDP)
Code: Selecteer alles
prompt>tracert www.google.be
- dan voer je het volgende commando uit, met die x-jes dat IP-adres van hierboven:Dat pingt naar dat adres, met 1 kB grote pakketjes, totdat je't onderbreekt (met ctrl-c). De output wordt naar dat txt-bestand geschreven.
Code: Selecteer alles
prompt>ping xxx.xxx.xxx.xxx -t -l 1024 > pinglog070203.txt
- Dat logbestand haal ik dan door een PHP-scriptje dat daar een grafiekske van produceert, à la die van de vorige pagina. 'k Ga mijn u da ni presenteren op een webserver, want heb't voor eigen gebruik gemaakt, en 't is dus verre van safe ... Zal de source in attachement hangen.
Hope this helps!
PS: Never mind the messy code ... Is ook maar experimtentje, eh ...
PPS: 't scriptje werkt wel maar pas als je'n 20-tal minuten dat pingcommando laat lopen. Ik doe da meestal ne gansen avond, en kijk dan naar 't resultaat.
- Bijlagen
-
- verwerk.php.txt
- verwerk.php - vereist GD2 op de PHP server (extensie aanpassen)
- (5.48 KiB) 80 keer gedownload
-
- index.html.txt
- In deze html-file zit 'n fileselectieveldje ... (extensie aanpassen)
- (242 Bytes) 110 keer gedownload
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
FlashBlue schreef:vaarwel
zij die geen last hebben gaan u ook niet missen
Djeez wat is het toch met dat achterlijk volk dat alleen maar hier komt klagen maar de inspanning om een ticket te openen is er teveel aan
Dat is ook een instelling, dus als jij last hebt .. moet je maar weggaan eerder dan het probleem op te lossen ? Want dan hebben de andere meer bandbreedte, zever als er echt een probleem stelt moet dit opgelost worden we betalen al genoeg voor onze bandbreedte.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
het gaat er mij om dat voor veel mensen (ik zeg niet voor alle ...) het teveel moeite is om een ticket te openen; maar ze wel hier komen zagen ...
en daar bereik je dus niks mee .
en daar bereik je dus niks mee .
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Toppy schreef:Ook ticketje openen is niet alles hoor, je krijgt meestal een voorgeprepareerd antwoordje.
idd + als iedereen voor het kleinste prulleke een ticket gaat openen zal die dienst na een tijdje ook goed belast zijn he
FlashBlue schreef:het gaat er mij om dat voor veel mensen (ik zeg niet voor alle ...) het teveel moeite is om een ticket te openen; maar ze wel hier komen zagen ...
en daar bereik je dus niks mee .
Met mensen te vragen elke dag speedtestjes te doen, help je ze echt niet verder en al zeker niet met het voorgekauwde antwoord dat de snelheden niet gegarandeerd zijn, dat is misschien wel zo maar elke dag geconfronteerd worden met trager surfen/downloaden is minder leuk + dat het volgens mij gewoon te maken heeft me capaciteitsproblemen (relatief kleinere provider + boom aan klanten = problemen of slachtoffer van eigen success) Voorlopig denk ik dat ik bij EDPNet blijf, voor de snelle upload en stabiele verbinding (heb geen zin in die idiote 36h d/c), laten we hopen dat EDPNet snel tegemoet komt aan hun klanten die duidelijk merken dat het veel trager gaat dan pakweg 6 maanden geleden
Toppy schreef:Zijn er nog mensen die vandaag rampzalig veel problemen hebben ? Geen verkeer meer/wegvallen PPP signaal.
Hier lukt niks nog, het moet toevallig weer buiten de kantooruren zijn.
Zelfde problem hier. Dacht zelf dat modem kapot is.
idd, vandaag is het hier wel zwaar om zeep hoor. Ik kan zelfs tweakers.net niet openen enzo. Alee, om eerlijk te zijn zo goed als niks En als het dan gaat dan denk ik dat ik nog sneller af ben met 56k.
Zone 016 trouwens.
edit: tis precies terug in orde
Zone 016 trouwens.
edit: tis precies terug in orde
- Mette
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
- Locatie: Heverlee (Leuven)
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
SpoBo schreef:idd, vandaag is het hier wel zwaar om zeep hoor. Ik kan zelfs tweakers.net niet openen enzo. Alee, om eerlijk te zijn zo goed als niks En als het dan gaat dan denk ik dat ik nog sneller af ben met 56k.
Zone 016 trouwens.
edit: tis precies terug in orde
voor zover ik heb kunne zien/merken heb ik er toch geen problemen van gehad (zit ook in zone 016). ik heb daar bij edpnet (in tegenstelling tot bij scarlet) eigelijk bijna nog nooit problemen mee gehad eigelijk (mss 1 keer ofzo)
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?
Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...
Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?
Grtz
Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...
Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?
Grtz
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 26 okt 2005, 20:48
Ik woon zelf in Berchem en ik kan niet zeggen dat ik snelheidsproblemen ondervind. Ik kan jammer genoeg alleen maar testen met een 4 Mbit/s profiel, maar ik haal vlotjes 400 kbyte/s tot 430 kbyte/s, met sporadisch een heel klein dipje (enkele seconden maar dat kan ook aan de site in kwestie liggen vanwaar ik download), maar onder de 350 kbyte/s ga ik nooit.Converted schreef:Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?
Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...
Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?
Grtz
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Idd. Denk dat het iets plaatselijk is. Heb in het begin altijd een goede snelheid rond de 640 kbyte/s, maar na een week of drie was het al een stuk minder. Ne mens moet er zich maar ook tevreden mee stellen.bart_joosten schreef:Ik woon zelf in Berchem en ik kan niet zeggen dat ik snelheidsproblemen ondervind. Ik kan jammer genoeg alleen maar testen met een 4 Mbit/s profiel, maar ik haal vlotjes 400 kbyte/s tot 430 kbyte/s, met sporadisch een heel klein dipje (enkele seconden maar dat kan ook aan de site in kwestie liggen vanwaar ik download), maar onder de 350 kbyte/s ga ik nooit.Converted schreef:Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?
Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...
Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?
Grtz
De lijn is gewoon zeer instabiel geworden de laatste tijd. Over het laatste wel een ticketje aangemaakt.
We zullen wel zien wat er uit de bus komt.
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
EDPnet heeft net een VP Cap test aangevraagd bij Belgacom. Eens zien wat daar uit de bus komt. Maar pluim voor EDPnet, uitstekende service!Converted schreef:Ondervinden jullie de laatste tijd in de regio Berchem (Antwerpen) - Zone 03 vaak snelheidsproblemen in de piekuren en in weekends?
Heb al alles gedaan wat er moest gedaan worden: binnenbekabeling aangepast, nieuwe modem, nieuwe splitters, enzo...
Of ligt het dan toch aan EDPnet, dat de wijkcentrale het verkeer maar moeilijk slikt met momenten?
Grtz
- turboke
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
- Locatie: st-gillis-waas
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bij mij zijn de problemen nu al maanden bezig, en er komt geen einde aan. Werk draadloos, met een modem-router bij Edpnet zelf aangekocht. Eerste maanden een snelheid van 750kb/sec., dus razendsnel... Dan ineens een daling naar 250 kb/sec. Ticket aangemaakt, men kon niks doen, vond het ook maar raar enz... Toen ineens weer een week alle dagen 750, na die week weer een daling naar 250 die nog steeds blijft duren. Andere draadloze modem geprobeerd, probleem bleef verderduren. Getest met een gewone modem-router en weer alle dagen 750 kb/sec.....En dan de uitleg van de helpdesk...Mss een firma die een tijdje in verlof geweest is, en dat daaraan de "opstoot" te danken was, enz. Nu krijg ik het voorstel om ofwel een gewone modem bij hen te kopen, en zelf nog eens een draadloze router te kopen, en deze achter de modem te bevestigen, ofwel een downgrade op de tel. lijn te laten uitvoeren door Belgacom, om alzo een stabielere lijn te hebben... Ik meen het, mijn "haat" tov Edp en hun geklungel groeit met het uur. Btw, ik woon 1650 m. van de dichtsbijzijnde centrale, dat is toch niet overdreven of wat ?
- turboke
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
- Locatie: st-gillis-waas
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Heeft niks met de kaart te maken, ik werk beneden met de kabel, en de pc boven draadloos. Alle 2 apart getest, zowel met de kabel als draadloos, en net hetzelfde. De draadloze modem (Zyxel) geeft dus de flopsnelheid, en de gewone (Bausch) geeft de pieken. Alvorens ik kritiek geef, zorg ik wel dat deze terecht is. Zo meet ik de snelheid via isp-monitor, userbase, speedtest, en edpnet-speedtest, en dat heb ik via de kabel, en draadloos gedaan op 4 verschillende tijdstippen, gaande van 04.00 u. in de ochtend, over 12.00 u. en in de avonduren om 22.00 u. Ik vind het gewoon het toppunt dat men wss de oplossing kent, nl. de kwaliteit van de draadloze modems, maar toch maar probeert om de klant zelf voor de problemen te laten opdraaien.
Een vb. van organisatie bij Edp ? Let op de datum, en het uur ;
2/03/2007 10:54:10
Beste klant
We hebben Belgacom gecontacteerd om hen te laten nakijken of de centrale waarop uw lijn aangesloten is wel degelijk genoeg capaciteit heeft voor een 6 Mbit-adsl-lijn. Zij hebben ons dit wel degelijk bevestigd. Volgens de onderstaande netwerkstatistieken is er ook geen signaalverlies op de lijn. Maar we hebben inderdaad gemerkt dat u niet de volle snelheden van uw profiel haalt. Dit is zo eigenaardig voor dergelijke goede lijnwaarden, dat we u aanraden met een andere modem te testen of de huidige modem op een andere locatie te (laten) controleren.
2/03/2007 11:03:46
Beste,
Volgens onderzoek van Belgacom is de afstand tussen uw modem en de lokale wijkcentrale te lang (1790 m) voor een 6 Mb profiel. Derhalve raden we u aan uw profiel naar 4 Mb te laten downgraden (dit duurt ongeveer 10 dagen), of een tijdelijke testdowngrade naar 1 Mb te laten uitvoeren (dit duurt 3 dagen). Dit om een optimale profiel voor uw ADSL-lijn te kunnen bepalen.
Een vb. van organisatie bij Edp ? Let op de datum, en het uur ;
2/03/2007 10:54:10
Beste klant
We hebben Belgacom gecontacteerd om hen te laten nakijken of de centrale waarop uw lijn aangesloten is wel degelijk genoeg capaciteit heeft voor een 6 Mbit-adsl-lijn. Zij hebben ons dit wel degelijk bevestigd. Volgens de onderstaande netwerkstatistieken is er ook geen signaalverlies op de lijn. Maar we hebben inderdaad gemerkt dat u niet de volle snelheden van uw profiel haalt. Dit is zo eigenaardig voor dergelijke goede lijnwaarden, dat we u aanraden met een andere modem te testen of de huidige modem op een andere locatie te (laten) controleren.
2/03/2007 11:03:46
Beste,
Volgens onderzoek van Belgacom is de afstand tussen uw modem en de lokale wijkcentrale te lang (1790 m) voor een 6 Mb profiel. Derhalve raden we u aan uw profiel naar 4 Mb te laten downgraden (dit duurt ongeveer 10 dagen), of een tijdelijke testdowngrade naar 1 Mb te laten uitvoeren (dit duurt 3 dagen). Dit om een optimale profiel voor uw ADSL-lijn te kunnen bepalen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Er zijn altijd uitzonderingen die bij het kleinste probleem de schuld op de provider steken . Maar jij hebt zo te zien wel eerst onderzoek gedaan
Mss kan je eens proberen om elke dag je modem te resetten ofzo?
Mss kan je eens proberen om elke dag je modem te resetten ofzo?
- turboke
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 23:36
- Locatie: st-gillis-waas
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Ook al geprobeerd, dude, aanzetten, een tijdje later weer eens afzetten, en weer eens opstarten...Deze is zelfs door Edpnet zelf geconfigureerd, dus die zou het zeker moeten doen, maar neen hoor. Bij int. wil ik de hele uitleg, van het begin van het probleem tot nu, eens in een word-docu. gieten, heb je wel effe leesvoer, en wss daarna een depressie...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb wel tijd om het eens te lezen . Maar het is natuurlijk kut als je niet veel snelheid hebt. Maar mss je je toch op 4mbit profiel laten zetten . dan heb je toch zoeen 420kb stabiel
-
- Starter Plus
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 06 maa 2003, 22:09
- Locatie: Brussel
- Contacteer:
*whine*
Dernet maar 11kb/s down en 13 up
Your DOWNLOAD Speed:
89 kbps or 11 KB/sec
an efficiency of ~1%
Your UPLOAD Speed:
100 kbps or 13 KB/sec
(mooi geowned eh)
nu iets beter:
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 476 kbit/s or 60 kbyte/s
- Upload speed : 517 kbit/s or 65 kbyte/s
Sat May 12 2007 at 20:05:53 UTC+0200
maar toch..
Sinds 2fit is niemand meer gerust...
Dernet maar 11kb/s down en 13 up
Your DOWNLOAD Speed:
89 kbps or 11 KB/sec
an efficiency of ~1%
Your UPLOAD Speed:
100 kbps or 13 KB/sec
(mooi geowned eh)
nu iets beter:
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 476 kbit/s or 60 kbyte/s
- Upload speed : 517 kbit/s or 65 kbyte/s
Sat May 12 2007 at 20:05:53 UTC+0200
maar toch..
Sinds 2fit is niemand meer gerust...
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat moet dan toch een lokaal probleem zijn hoor. Leuven hier:
Perfect gewoon. Misschien doe je best een ticket open en vraag je hen eens na te kijken of je node in de centrale niet overbelast is.
Code: Selecteer alles
Your DOWNLOAD Speed:
5122 kbps or 640 KB/sec
an efficiency of ~85%
Your UPLOAD Speed:
534 kbps or 67 KB/sec
-
- Starter Plus
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 06 maa 2003, 22:09
- Locatie: Brussel
- Contacteer:
Mjah, had ik al gedaan hoor, maar daar zit waarschijnlijk geen kat op't moment.
Code: Selecteer alles
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 315 kbit/s or 39 kbyte/s
- Upload speed : 464 kbit/s or 58 kbyte/s
Sat May 12 2007 at 23:37:18 UTC+0200
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
natuurlijk niet, je hebt een consumer abo, wat wil zegge 8x5 support en geen 24x7 supportChAmPi0N schreef:Mjah, had ik al gedaan hoor, maar daar zit waarschijnlijk geen kat op't moment.
Verder vraag ik me af wat je zelf hebt gedaan buiten klagen ? Modem eens gereset, bekabeling eens nagezien, etc etc