Hallo,
Heeft iemand dit al meegemaakt ? Ik ben een nieuwe klant en bestel op 3/1 een netconnect plus abonnement. Belgacom voorziet de activatie van mijn adsl signaal op 12/1.
Op 13/1 staat mijn status nog altijd op 'The activation of the dommel.com adsl signal has been requested' (zie screenshot). Ook heb ik nog geen login/pwd gegevens ontvangen. Maar bij aansluiting van mn modem/router (linksys WAG200G) zie ik dat het DSL lichtje nu wel brandt . Via de klantensite van dommel log ik aan en vraag ik mijn accountgegevens op. Alles instellen op de router en ja hoor, alles werkt perfect. Komende van Telenet, met een mega orgastisch gevoel een kleine 9 GB gedownload gedurende zaterdag en zondag
Maar.... maandag kon ik blijkbaar niet meer aanloggen. 3 keer opnieuw user en passwoord ingesteld op de router maar tevergeefs... Dan maar direct de helpdesk gecontacteerd en die vertellen mij dat BGC nog niet alles afgerond heeft.... Bizar want in het weekend werktte het wel en nu niet meer... Enfin, ik ben er van overtuigd dat dit een BGC probleem maar ik vraag mij toch af of iemand al zoiets voor heeft gehad ?
Groetjes,
Hans
Activatie lijn niet afgerond en toch online ....
Ik heb hier 2 weken moeten wachten op de aansluiting, en als die om waren kreeg ik hier de login gegevens; en kon inloggen..
Maar had nog geen ADSL daarvoor (kwam van Telenet)
Maar blijkbaar is dan nog niet alles afgerond..
Nog even geduld dan
Maar had nog geen ADSL daarvoor (kwam van Telenet)
Maar blijkbaar is dan nog niet alles afgerond..
Nog even geduld dan
Wel, ik had ook nog geen ADSL daarvoor. Maar wat wel merkwaardig is, is dat Dommel het effectief wel doorhad dat ik al aan het downloaden was terwijl mijn "lijn-status" nog niet geactiveerd was. Dus, ze zijn slimmer dan ik dacht wat alleen maar hun professionaliteit en - eerlijk gezegd - mijn respect in hen ten goede komtRobinvv schreef:Ik heb hier 2 weken moeten wachten op de aansluiting, en als die om waren kreeg ik hier de login gegevens; en kon inloggen..
Maar had nog geen ADSL daarvoor (kwam van Telenet)
Maar blijkbaar is dan nog niet alles afgerond..
Nog even geduld dan
Geduld heb ik zeker, ik heb nog altijd Telenet, maar hopelijk niet voor lang meer
Maar een voorstel he, maar al is geprobeerd om uw modem herop te starten ? (ofwel door stekker uit en weer in te steken, schakelaar uit/aan, of eventueel in uw routerpage) ?
Mijn Belkin Router/modem geeft altijd wel een signaal weer en verbinding, maar toch krijgen mijn PC's geen internet meer na de 36u disconnect, tot ik hem heropstart, weet niet of dit aan modem light (fabrieksfout) of zijn firmware . . mischien ga ik toch is contact opnemen met Belkin . .
Mijn Belkin Router/modem geeft altijd wel een signaal weer en verbinding, maar toch krijgen mijn PC's geen internet meer na de 36u disconnect, tot ik hem heropstart, weet niet of dit aan modem light (fabrieksfout) of zijn firmware . . mischien ga ik toch is contact opnemen met Belkin . .
-
- Premium Member
- Berichten: 602
- Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Had hetzelfde probleem. Heb het opgelost dmv en tijdschakelaar tussen te plaatsen. Elke nacht om 05.00 valt mijn modem uit voor 1 min. (minimum tijd die ik met mijn tijdschakelaar kon instellen) en sindsdien nooit meer last gehad.Draco888 schreef: Mijn Belkin Router/modem geeft altijd wel een signaal weer en verbinding, maar toch krijgen mijn PC's geen internet meer na de 36u disconnect, tot ik hem heropstart, weet niet of dit aan modem light (fabrieksfout) of zijn firmware . . mischien ga ik toch is contact opnemen met Belkin . .
Na kweet nie hoeveel maand ben ik erachter gekomen dat ge een v'tje moet zetten bij "dial on demand" bij de instellingen ('k denk waar ge uw dommelaccountgegevens ook moest ingeven) en sindsdien enkel nog maar manueel moeten herstarten als'k verander naar mediumband of terug naar broadband
't is zo'n simpele oplossing, edoch heb'k er ook lang over gedaan
(wel da timeout ding uitzetten eronder)
't is zo'n simpele oplossing, edoch heb'k er ook lang over gedaan
(wel da timeout ding uitzetten eronder)
Vervolg: vandaag brief gekregen van Belgacom om te vragen of ik maandag 22/1 thuis ben omdat ze in mijn huis moeten zijn !? Iemand enig idee wat ze hier binnen gaan doen ?proxy schreef: Maar.... maandag kon ik blijkbaar niet meer aanloggen. 3 keer opnieuw user en passwoord ingesteld op de router maar tevergeefs... Dan maar direct de helpdesk gecontacteerd en die vertellen mij dat BGC nog niet alles afgerond heeft.... Bizar want in het weekend werktte het wel en nu niet meer... Enfin, ik ben er van overtuigd dat dit een BGC probleem maar ik vraag mij toch af of iemand al zoiets voor heeft gehad ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Vreemd. Ik zou bellen naar BC met de vraag waarom ze binnen moeten zijn. 1 ding is zeker, het heeft NIETS met de overstap naar Dommel te maken.proxy schreef: Vervolg: vandaag brief gekregen van Belgacom om te vragen of ik maandag 22/1 thuis ben omdat ze in mijn huis moeten zijn !? Iemand enig idee wat ze hier binnen gaan doen ?
Heb je een BC centrale of alarmsysteem?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
heb da ook aangeklikt, maar toch probs, en achter die timeout staat een 0zippie666 schreef:Na kweet nie hoeveel maand ben ik erachter gekomen dat ge een v'tje moet zetten bij "dial on demand" bij de instellingen ('k denk waar ge uw dommelaccountgegevens ook moest ingeven) en sindsdien enkel nog maar manueel moeten herstarten als'k verander naar mediumband of terug naar broadband
't is zo'n simpele oplossing, edoch heb'k er ook lang over gedaan
(wel da timeout ding uitzetten eronder)
Modem/router geeft weer dat er signal is en verbinding met het net, maar om een of andere reden vinden mozilla,azureus,etc deze niet, en werken pas weer als ik de router restart (vie de router page of door de stroom aan/uit te zetten).
Hanee, bij mij is't sindsdien opgelost raarDraco888 schreef:heb da ook aangeklikt, maar toch probs, en achter die timeout staat een 0
Modem/router geeft weer dat er signal is en verbinding met het net, maar om een of andere reden vinden mozilla,azureus,etc deze niet, en werken pas weer als ik de router restart (vie de router page of door de stroom aan/uit te zetten).