Heeft iemand dit al meegemaakt ? Ik ben een nieuwe klant en bestel op 3/1 een netconnect plus abonnement. Belgacom voorziet de activatie van mijn adsl signaal op 12/1.
Op 13/1 staat mijn status nog altijd op 'The activation of the dommel.com adsl signal has been requested' (zie screenshot). Ook heb ik nog geen login/pwd gegevens ontvangen. Maar bij aansluiting van mn modem/router (linksys WAG200G) zie ik dat het DSL lichtje nu wel brandt . Via de klantensite van dommel log ik aan en vraag ik mijn accountgegevens op. Alles instellen op de router en ja hoor, alles werkt perfect. Komende van Telenet, met een mega orgastisch gevoel een kleine 9 GB gedownload gedurende zaterdag en zondag
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Maar.... maandag kon ik blijkbaar niet meer aanloggen. 3 keer opnieuw user en passwoord ingesteld op de router maar tevergeefs... Dan maar direct de helpdesk gecontacteerd en die vertellen mij dat BGC nog niet alles afgerond heeft.... Bizar want in het weekend werktte het wel en nu niet meer... Enfin, ik ben er van overtuigd dat dit een BGC probleem maar ik vraag mij toch af of iemand al zoiets voor heeft gehad ?
Groetjes,
Hans