... ook een beetje een ijdele gedachte bleek zondag. Het lampje brande nog steeds niet, dus even terug naar de enige tele2 er in m'n buurt gebeld, bij hem ook nog geen signaal. Dus effe terug gebeld naar de helpdesk, en daar kreeg ik te horen dat ze zondags niet werkten... (ergens begrijp ik iets niet wanneer een arts die een operatie uitvoerd stopt ook niet met werken omdat het zondag is.) anyway zijn er nog mensen met dat probleem sinds zaterdagochtend?
 ... ook een beetje een ijdele gedachte bleek zondag. Het lampje brande nog steeds niet, dus even terug naar de enige tele2 er in m'n buurt gebeld, bij hem ook nog geen signaal. Dus effe terug gebeld naar de helpdesk, en daar kreeg ik te horen dat ze zondags niet werkten... (ergens begrijp ik iets niet wanneer een arts die een operatie uitvoerd stopt ook niet met werken omdat het zondag is.) anyway zijn er nog mensen met dat probleem sinds zaterdagochtend?PS: voor alle duidelijkheid er was vanmorgen nog steeds geen internet, dus ben ik maar gaan werken

oops berichte niet gezien van vrijdag : http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11477
Anyway 't probleem is dus nog niet opgelost, heb reset gedaan, modem had al laatste firmware, 'k heb m'n laatste werkende .ini ook terug gezet .. resultaat de ballen

andere opties waren er niet (dus geen PPPoa of PPPoe) en dan brand het natuurlijk wel... maar geen internet dan voor alle duidelijkheid. Dus is het volgende plan die rom backward te flashen.
  andere opties waren er niet (dus geen PPPoa of PPPoe) en dan brand het natuurlijk wel... maar geen internet dan voor alle duidelijkheid. Dus is het volgende plan die rom backward te flashen.