Jow, gasten vanaf zaterdagochtend heb ik geen PPP meer. Vrij voos om dat vast te stellen zo net bij het begin van een weekend, dus zaterdag even gebeld naar een kennis van me in de buurt, hij had blijkbaar ook geen internet. Dus maar naar de helpdesk gebeld, daar vertelden ze me dat het probleem bij hun lag en dat ze er aan werkten. Toen ik vroeg of die mensen ook zondags doorwerkten, was het antwoord tot het hersteld is werken ze door. Dit vond ik een nobele gedachte
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
... ook een beetje een ijdele gedachte bleek zondag. Het lampje brande nog steeds niet, dus even terug naar de enige tele2 er in m'n buurt gebeld, bij hem ook nog geen signaal. Dus effe terug gebeld naar de helpdesk, en daar kreeg ik te horen dat ze zondags niet werkten... (ergens begrijp ik iets niet wanneer een arts die een operatie uitvoerd stopt ook niet met werken omdat het zondag is.) anyway zijn er nog mensen met dat probleem sinds zaterdagochtend?
PS: voor alle duidelijkheid er was vanmorgen nog steeds geen internet, dus ben ik maar gaan werken
oops berichte niet gezien van vrijdag :
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11477
Anyway 't probleem is dus nog niet opgelost, heb reset gedaan, modem had al laatste firmware, 'k heb m'n laatste werkende .ini ook terug gezet .. resultaat de ballen