downtime wordt lokale hel

Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

Jow, gasten vanaf zaterdagochtend heb ik geen PPP meer. Vrij voos om dat vast te stellen zo net bij het begin van een weekend, dus zaterdag even gebeld naar een kennis van me in de buurt, hij had blijkbaar ook geen internet. Dus maar naar de helpdesk gebeld, daar vertelden ze me dat het probleem bij hun lag en dat ze er aan werkten. Toen ik vroeg of die mensen ook zondags doorwerkten, was het antwoord tot het hersteld is werken ze door. Dit vond ik een nobele gedachte :) ... ook een beetje een ijdele gedachte bleek zondag. Het lampje brande nog steeds niet, dus even terug naar de enige tele2 er in m'n buurt gebeld, bij hem ook nog geen signaal. Dus effe terug gebeld naar de helpdesk, en daar kreeg ik te horen dat ze zondags niet werkten... (ergens begrijp ik iets niet wanneer een arts die een operatie uitvoerd stopt ook niet met werken omdat het zondag is.) anyway zijn er nog mensen met dat probleem sinds zaterdagochtend?
PS: voor alle duidelijkheid er was vanmorgen nog steeds geen internet, dus ben ik maar gaan werken :p

oops berichte niet gezien van vrijdag : http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11477

Anyway 't probleem is dus nog niet opgelost, heb reset gedaan, modem had al laatste firmware, 'k heb m'n laatste werkende .ini ook terug gezet .. resultaat de ballen
Laatst gewijzigd door Bierspier 17 aug 2006, 09:48, in totaal 2 gewijzigd.
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

maandag 14 augustus nog steeds geen PPP signaal, bij m'n kennis is alles gefixed dus terug gebeld naar de helpdesk... kreeg ik iemand aan de lijn die enkel op telefoonnr kon zoeken dus niet op account ('t was de eerste keer dat een helpdesk medewerker daarom vroeg, de andere konden m'n dossier vinden dmv m'n login acc).
Als uitleg kreeg ik dat de aanvraag nog openstond, maar dat ze zeker de 15de augustus (verlofdag imo) zouden doorwerken, en dat ik regelmatig moet resetten. Goed dus ik gisteren zowat om het uur die modem gereset tss 12 uur s'middags en 12 uur s'nachts (ook reset en 10 min af geprobeerd) Helaas nog steeds geen signaal :'(
Morgen spannend vervolg hopelijk kan ik de gunstige afloop vanop m'n home account replyen :)
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

Woensdag 16 augustus 19u05: Nog steeds geen PPP signaal, dus terug naar de helpdesk gebeld. Ik kreeg te horen dat m'n aanvraag in behandeling was maar dat drie dagen echt wel te kort is om te verwachten dat het reeds hersteld zou zijn. Toen ik vroeg op welke datum het ticket aangemaakt was kreeg ik te horen maandag 14 augustus, dit terwijl ik al vanaf zaterdag elke dag naar die helpdesk bel. Ik word helemaal niet graag als leugenachtig afgeschilderd dus daar zullen ze zich sowieso al moeten voor verantwoorden.
Het enige wat die gast me verder kon zeggen is dat ik maar geduld moet uitoefenen.. helaas is dat op aan't geraken
Willem7
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2006, 13:10
Locatie: Gent

Hier te Gent Martelaarslaan heb ik ook geen ADSL synchronisatie meer, en dit al sinds zaterdag... Moest dit sommige mensen kunnen geruststellen dat de fout niet bij hun ligt, bij deze graag gedaan.
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

Willem7 schreef:Hier te Gent Martelaarslaan heb ik ook geen ADSL synchronisatie meer, en dit al sinds zaterdag... Moest dit sommige mensen kunnen geruststellen dat de fout niet bij hun ligt, bij deze graag gedaan.


ik ben er wel 100% zeker van dat de fout niet bij mij ligt maar wel bij Tele2... schandalig dat ze zelfs niet de moeite doen om een voorstel tot gedeeltelijke terugbetaling van de niet gebruikte tijd van een switchen aan te bieden
Willem7
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2006, 13:10
Locatie: Gent

Bierspier schreef:
Willem7 schreef:Hier te Gent Martelaarslaan heb ik ook geen ADSL synchronisatie meer, en dit al sinds zaterdag... Moest dit sommige mensen kunnen geruststellen dat de fout niet bij hun ligt, bij deze graag gedaan.


ik ben er wel 100% zeker van dat de fout niet bij mij ligt maar wel bij Tele2... schandalig dat ze zelfs niet de moeite doen om een voorstel tot gedeeltelijke terugbetaling van de niet gebruikte tijd van een switchen aan te bieden


U stak toch tijd in configs opnieuw te uploaden naar uw router enzo .. Dus U was er niet van overtuigd dat de fout bij Tele2 lag... Mijn situatie was/is nog erger. Ik heb die telefoon nodig broodnodig en zit nu zonder. En enige wat ze zeiden op de helpdesk is binnen 5 werkdagen zou alles moeten werken.
Aangezien meerdere mensen dit probleem hebben WAAROM verwittigen ze dan niet dat ze aanpassingen doen aan hun netwerk, zodat de mensen niet beginnen zoeken of de fout bij hun ligt. Ik belde een paar keer met mijn GSM en telkens kreeg ik het bekende muziekje te horen, en als het uiteindelijk mijn beurt was kreeg ik een disconnect, pfew wat een gedoe
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

schandalig dat ze zelfs niet de moeite doen om een voorstel tot gedeeltelijke terugbetaling van de niet gebruikte tijd


Na de laatste downtime bij mij, heb ik een klachtenbrief gestuurd naar de klantendienst met vraag voor een commerciëel gebaar. Kort daarna kreeg ik telefoon waarbij men mij meedeelde dat er voor 3 dagen geen abonnement zal worden aangerekend.
Tele2 neemt niet het initiatief, je zal het zelf moeten doen :cry:
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

Vrijdag 18/08 opnieuw gebeld, ik had iemand aan de lijn die zo eerlijk was me te vertellen, dat ik nog een weekendje zonder internet ging zitten.

Maandag 21/08 opnieuw gebeld s'avonds omdat er nog steeds geen PPP signaal was, het was zeer druk op de uitvoerende dienst, maar de helpdesk medewerker, een zekere (De Wolf) had ik voor de derde keer in 2 weken tijd aan de lijn, hij ging een mailke sturen naar de productmanager ofzo...

Dinsdag 22/08 ... vandaag bel ik ze dood
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

Willem7 schreef:
Bierspier schreef:
Willem7 schreef:Hier te Gent Martelaarslaan heb ik ook geen ADSL synchronisatie meer, en dit al sinds zaterdag... Moest dit sommige mensen kunnen geruststellen dat de fout niet bij hun ligt, bij deze graag gedaan.


ik ben er wel 100% zeker van dat de fout niet bij mij ligt maar wel bij Tele2... schandalig dat ze zelfs niet de moeite doen om een voorstel tot gedeeltelijke terugbetaling van de niet gebruikte tijd van een switchen aan te bieden


U stak toch tijd in configs opnieuw te uploaden naar uw router enzo .. Dus U was er niet van overtuigd dat de fout bij Tele2 lag...


idd ik was er niet zeker van, vermits het me niet bepaald moeilijk lijkt gewoon een modem over te nemen van iemand anders, dus ik dacht dat op de bewuste nacht van vrijdag op zaterdag iemand dat bij mij had gedaan ... daarom heb ik m'n laatst werkende .ini terug gezet
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

Woensdag 23/08 nog steeds geen PPP, het probleem zou lokaal zijn en aan m'n modem liggen... vrij onbegrijpelijk als je weet dat alles werkte vrijdagavond 11 augustus en dat er zaterdagochtend 12 augustus geen PPP meer was dus s'nachts hebben de kabouters m'n modem verneukt ofzo?

Verder stelde die kerel nu net dat wanneer je in de modem bent geweest tele2 niks meer voor je kan doen... zeer raar en ook de eerste keer dat ik dat hoor
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Bierspier schreef:Woensdag 23/08 nog steeds geen PPP, het probleem zou lokaal zijn en aan m'n modem liggen... vrij onbegrijpelijk als je weet dat alles werkte vrijdagavond 11 augustus en dat er zaterdagochtend 12 augustus geen PPP meer was dus s'nachts hebben de kabouters m'n modem verneukt ofzo?

Verder stelde die kerel nu net dat wanneer je in de modem bent geweest tele2 niks meer voor je kan doen... zeer raar en ook de eerste keer dat ik dat hoor


Verneukt? Als ik lees dat jullie allemaal jullie ini en dergelijke liggen te wijzigen, dan verneuk je het zelf hé. Waarom levert een ISP een modem met bepaalde firmware, kenmerken,... niet om het dan te laten verkrachten, neen doen ze omdat het werkt met wat nodig is en zo doende de dienst gegeven kan worden. Ga verder: waarom leveren ze nu modems met andere firmware en wel toegang voor hun klanten? Juist, les geleerd van vorige versie, dus aanpassing. Het is makkelijk te lopen klagen en het in de schoenen van de ISP te steken als jezelf de schuld draagt.
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

320i schreef:
Bierspier schreef:Woensdag 23/08 nog steeds geen PPP, het probleem zou lokaal zijn en aan m'n modem liggen... vrij onbegrijpelijk als je weet dat alles werkte vrijdagavond 11 augustus en dat er zaterdagochtend 12 augustus geen PPP meer was dus s'nachts hebben de kabouters m'n modem verneukt ofzo?

Verder stelde die kerel nu net dat wanneer je in de modem bent geweest tele2 niks meer voor je kan doen... zeer raar en ook de eerste keer dat ik dat hoor


Verneukt? Als ik lees dat jullie allemaal jullie ini en dergelijke liggen te wijzigen, dan verneuk je het zelf hé. Waarom levert een ISP een modem met bepaalde firmware, kenmerken,... niet om het dan te laten verkrachten, neen doen ze omdat het werkt met wat nodig is en zo doende de dienst gegeven kan worden. Ga verder: waarom leveren ze nu modems met andere firmware en wel toegang voor hun klanten? Juist, les geleerd van vorige versie, dus aanpassing. Het is makkelijk te lopen klagen en het in de schoenen van de ISP te steken als jezelf de schuld draagt.


Ho maar, de mensen (zoals ik) die dus nog met een oude firmware werkten en die geen nieuwe modem (met bijhorende nieuwe firmware en axx hebben ontvangen en die dan gewoon de nieuwe firmware gebruiken (en zelfs de juiste versie en die daarinboven perfect voor 2 maandjes gedraaid heeft) kunnen ze dan zomaar in de steek laten? Kijk ik zet vanavond m'n oude firmware terug dmv de bijgeleverde tele2 cd. Indien ik dan nog geen PPP heb gebruik ik m'n eigen D-Link modem opnieuw om te zien of ik wel PPP heb, mocht nu blijken dat dat ook niet werkt ben ik wel es benieuwd naar de uitleg.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

als je je oude firmware (met behulp van die cd) terug zet, dan kan je terug rekenen op de nodig support. Het is toch logisch dat als jij niet goedgekeurde firmware gaat gebruiken zelf verantwoordelijk bent voor het niet functioneren van uw toestel. Dat is een lijn dat je bij alles kan trekken.

Stond/staat zelfs in de algemene voorwaarden...
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

320i schreef:als je je oude firmware (met behulp van die cd) terug zet, dan kan je terug rekenen op de nodig support. Het is toch logisch dat als jij niet goedgekeurde firmware gaat gebruiken zelf verantwoordelijk bent voor het niet functioneren van uw toestel. Dat is een lijn dat je bij alles kan trekken.

Stond/staat zelfs in de algemene voorwaarden...


Maar ik zeg je toch dat het twee maand perfect gedraaid heeft.. dus het slaat op niks om te zeggen "door die nieuwe firmware werkt je PPP niet meer"
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

320i schreef:als je je oude firmware (met behulp van die cd) terug zet, dan kan je terug rekenen op de nodig support. Het is toch logisch dat als jij niet goedgekeurde firmware gaat gebruiken zelf verantwoordelijk bent voor het niet functioneren van uw toestel. Dat is een lijn dat je bij alles kan trekken.

Stond/staat zelfs in de algemene voorwaarden...

Geheel mee eens. Als de ISP van mening is dat er een nieuwe firmware nodig is, dan zal je deze wel krijgen als je naar de helpdesk belt en de nodige informatie verstrekt.

Mvg,
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

kan wel zijn, maar kan je ook verklaren waarom het nu niet werkt?

btw, je spreekt over het feit dat je nog een d-link modem hebt hangen. Daar je nu toch al enige tijd zonder verbinding blijkt te zitten, heb je die modem daar dan nog niet op gehangen om te zien wat er gebeurt?
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

320i schreef:kan wel zijn, maar kan je ook verklaren waarom het nu niet werkt?

btw, je spreekt over het feit dat je nog een d-link modem hebt hangen. Daar je nu toch al enige tijd zonder verbinding blijkt te zitten, heb je die modem daar dan nog niet op gehangen om te zien wat er gebeurt?


Ik heb die er niet aanhangen, die ligt in m'n kast maar ik zal't vanavond testen

En hoe ik het kan verklaren dat het die buwuste vrijdag op zaterdag gestopt is met een PPP verbinding geven weet ik niet s'nachts slaap ik af en toe ;)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

vind je het zelf niet een beetje gek dat je die modem daar onberoerd in je kast laat liggen? Als je dat al had geprobeerd, dan had je meer dat je kan aanhalen he.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Bierspier schreef:
320i schreef:kan wel zijn, maar kan je ook verklaren waarom het nu niet werkt?

btw, je spreekt over het feit dat je nog een d-link modem hebt hangen. Daar je nu toch al enige tijd zonder verbinding blijkt te zitten, heb je die modem daar dan nog niet op gehangen om te zien wat er gebeurt?


Ik heb die er niet aanhangen, die ligt in m'n kast maar ik zal't vanavond testen

En hoe ik het kan verklaren dat het die buwuste vrijdag op zaterdag gestopt is met een PPP verbinding geven weet ik niet s'nachts slaap ik af en toe ;)


Niet slapen hé, testen gedekke :p

Alle gekheid op een stokje, prutsen met een config waar je niets van afkent is gewoon vragen om shit. In de toekomst, als iets stopt met werken, begin niet zelf te spelen ermee, doe de normale dingen en indien dat niet helpt bel je naar de helpdesk.
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

inderdaad The_One, that's the spirit! waarom is er anders een helpdesk?
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

320i schreef:inderdaad The_One, that's the spirit! waarom is er anders een helpdesk?

Tja, als ik hier sommige comments lees dan dienen wij tot niets meer, misschien moeten we denken aan een andere job te zoeken. :P

Bah, neen, ben nogal "into" SM, kword graag uitgescholden door klanten wat voor een onbenul ik ben enzo. Misschien moet ik mijn nummer hier zetten, dan krijg ik nog wat meer stimulerende taal :P :lol:
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

AMEN!

en laat ons een andere job zoeken :-P Helpdesk heeft nu eenmaal zijn mooie kanten. Plus de helpdesk zou niet blijven bestaan als niemand belt...

maar goed dit doet naast de kwestie
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

320i schreef:AMEN!

en laat ons een andere job zoeken :-P Helpdesk heeft nu eenmaal zijn mooie kanten. Plus de helpdesk zou niet blijven bestaan als niemand belt...

maar goed dit doet naast de kwestie


Ge hebt mij overtuigd beste collega, laat er ons samen het beste van maken en nog wat klantjes gaan helpen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

are you ladies gonna kiss now ;)?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

lol, neen zo ver gaan we het niet drijven ;-)
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

k m'n Dlink werkt dus perfect, binnen de minuut zat ik terug online.
Nu moet iemand die hier zegt da'k nie mag prutsen aan m'n modem me toch eens verklaren hoe een modem met firmware twee maand draait, dan plots stopt en niks leven in PPP vertoont....
Allee 't is te zeggen, toebn ik gisteren die hersteldisk van tele2 erinstak had ik PPP .. bridged PPP :evil: andere opties waren er niet (dus geen PPPoa of PPPoe) en dan brand het natuurlijk wel... maar geen internet dan voor alle duidelijkheid. Dus is het volgende plan die rom backward te flashen.
Trouwens als ik naar de helpdesk bel duurt het wel effe voor ze m'n dossier doorgenomen hebben, blijkbaar hebben ze daar bij de technische dienst ook al gezocht.

Nu die 5.3.3.5 nog vinden :)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

wat een antwoord kan zijn op het twee maand perfect werken: er was een kleine outage, jij hebt toen actie genomen en weer de ini gewijzigd en daar is het misgelopen. of de ini heeft gefaald... Ik hoop nu maar dat jou ROM niet naar de hemel is, want wat ga je dan doen?

never forget dat jij pppoe 0/32 settings moet gebruiken. En ik denk dat een kleine verontschuldig ook wel plaats mag vinden, niet?
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Helemaal mee eens waarde collega
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

dit is misschien al handig om te weten:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 842#123842
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

320i schreef:wat een antwoord kan zijn op het twee maand perfect werken: er was een kleine outage, jij hebt toen actie genomen en weer de ini gewijzigd en daar is het misgelopen. of de ini heeft gefaald... Ik hoop nu maar dat jou ROM niet naar de hemel is, want wat ga je dan doen?

never forget dat jij pppoe 0/32 settings moet gebruiken. En ik denk dat een kleine verontschuldig ook wel plaats mag vinden, niet?


:) sorry dat m'n modem twee maanden perfect werkte, en door een downtime en een reset defect is gegaan? :)
'tja als ik dan een nieuwe koop is't ook opgelost wur :D
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Bierspier schreef:
320i schreef:wat een antwoord kan zijn op het twee maand perfect werken: er was een kleine outage, jij hebt toen actie genomen en weer de ini gewijzigd en daar is het misgelopen. of de ini heeft gefaald... Ik hoop nu maar dat jou ROM niet naar de hemel is, want wat ga je dan doen?

never forget dat jij pppoe 0/32 settings moet gebruiken. En ik denk dat een kleine verontschuldig ook wel plaats mag vinden, niet?


:) sorry dat m'n modem twee maanden perfect werkte, en door een downtime en een reset defect is gegaan? :)
'tja als ik dan een nieuwe koop is't ook opgelost wur :D


niet daarvoor he bierspier ;-)

maar als we nou alsnog proberen die modem op het net te krijgen?
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

320i schreef:
Bierspier schreef:
320i schreef:wat een antwoord kan zijn op het twee maand perfect werken: er was een kleine outage, jij hebt toen actie genomen en weer de ini gewijzigd en daar is het misgelopen. of de ini heeft gefaald... Ik hoop nu maar dat jou ROM niet naar de hemel is, want wat ga je dan doen?

never forget dat jij pppoe 0/32 settings moet gebruiken. En ik denk dat een kleine verontschuldig ook wel plaats mag vinden, niet?


:) sorry dat m'n modem twee maanden perfect werkte, en door een downtime en een reset defect is gegaan? :)
'tja als ik dan een nieuwe koop is't ook opgelost wur :D


niet daarvoor he bierspier ;-)

maar als we nou alsnog proberen die modem op het net te krijgen?

Tuurlijk ga ik hem nog proberen fixen, zo moeilijk kan dat niet zijn, zeker niet als ik hem op 6.1.7.2 moet krijgen (want dat weet ik dat da werkt).. alleen moet je ergens die firmware nog zien op te zetten.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

slagen we wel in ;-) en dan kan er verder gekeken worden ;-)
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

320i schreef:slagen we wel in ;-) en dan kan er verder gekeken worden ;-)

Hij is toch om te stelen hé :P

Just kidding, just kidding

Vooraleer dat em raar gedachten krijgt :lol:
Afbeelding
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

The_One schreef:
320i schreef:slagen we wel in ;-) en dan kan er verder gekeken worden ;-)

Hij is toch om te stelen hé :P

Just kidding, just kidding

Vooraleer dat em raar gedachten krijgt :lol:


Ja man, straks is't nog van "bijouke" zeker ;)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

niet naar kijken... collega's onderling...
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Ge moest ons eens zien IRL, ge zout u een breuk lachen (verschil in grootte en breedte :p)
Afbeelding
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

k hij werkt terug sinds gisterenavond.
Wat heb ik gedaan.. even de reset knop langer dan 12 seconden ingedrukt houden, eerst wordt het lampje rood.. even later oranje (na 30 seconden ofzo).

Wat ik dacht was dat wanneer het oranje brande dat dit de orginele firmware instellingen zou nemen dus 5.3.3.5 blijkbaar is dat niet het geval.

Daarna opnieuw een setup gedaan en hij werkte.

De LCC kan je echter nergens instellen maar ik vermoed dat ie dat automatisch pakt.
Verder instellingen gezet op PPPoE en 0/32

De firmware versie staat nog steeds op 6.1.7.2, ik hoop dat nu alles blijft draaien zoals het hoort.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Ik hoop het mee voor jou
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

320i schreef:Ik hoop het mee voor jou


Droge reactie :)

Kleine verbreking gehad van het PPP tss 20:48 en ong 20:53 op 1 sep
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”