DIGI Belgium
-
- Starter
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 11 apr 2022, 19:03
- Bedankt: 2 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ik heb eens de speedtest gedaan (heb ook een Google Pixel 7).
Ik vermoed dat dat wel veel meer varieert dan bij vast internet, afhankelijk van de ontvangst.
Ik vermoed dat dat wel veel meer varieert dan bij vast internet, afhankelijk van de ontvangst.
Laatst gewijzigd door boulder 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Ik heb nu mijn eerste gesprek gedaan met klassieke GSM telefonie via DIGI.
Het kan toeval zijn, maar ik vond de geluidskwaliteit niet al te best.
Mijn indruk was dat ze een zeer nauwe band gebruiken om het geluid te moduleren.
Bij telefoongesprekken kun je natuurlijk veel meer de geluidskwaliteit reduceren dan bijv. bij MP3's.
Ik zal het verder in de gaten houden.
Het kan toeval zijn, maar ik vond de geluidskwaliteit niet al te best.
Mijn indruk was dat ze een zeer nauwe band gebruiken om het geluid te moduleren.
Bij telefoongesprekken kun je natuurlijk veel meer de geluidskwaliteit reduceren dan bijv. bij MP3's.
Ik zal het verder in de gaten houden.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Dat gebruiken toch alle mobiele providers tegenwoordig?
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
Waarschijnlijk omdat er geen VoLTE is?boulder schreef: 5 maanden geleden Ik heb nu mijn eerste gesprek gedaan met klassieke GSM telefonie via DIGI.
Het kan toeval zijn, maar ik vond de geluidskwaliteit niet al te best.
Mijn indruk was dat ze een zeer nauwe band gebruiken om het geluid te moduleren.
Bij telefoongesprekken kun je natuurlijk veel meer de geluidskwaliteit reduceren dan bijv. bij MP3's.
Ik zal het verder in de gaten houden.
-
- Pro Member
- Berichten: 261
- Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:00
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 10 keer
Het nummer dat mijn dochter haar sim kreeg toegewezen, ook al had ze nummeroverdracht gevraagd, is inmiddels actief. Als ik naar dat nummer bel, kom ik uit op haar gsm. Haar originele nummer is ook nog steeds actief en dan kom ik uit op haar Jim nummer. Dus nu zijn beide sims actief op haar gsm simultaan. Geen idee of die nummeroverdracht er dus nog van gaat komen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
boulder schreef: 5 maanden geleden Hier ook SIM in de bus, dus zo lang heb ik nu echt niet moeten wachten.
Hier wat foto's.
Nu ga ik activeren.
digi-brief1.png
digi-brief2.png
digi-brief3.png
digi-brief4.png
digi-brief5.png
Toegevoegd na 8 minuten 10 seconden:
Update:
Ik heb gewoon gebeld naar dat activatienummer (0800/41001, met mijn oude SIM kaart in het toestel).
Ik kreeg de vraag over welke taal, en of ik mijn huidige nummer wilde overzetten.
Ik koos die optie, en kreeg te horen dat dit binnen de 24 uren zou gebeuren, en dat ik mijn DIGI simkaart mocht plaatsen van zodra de oude niet meer werkte.
Dit is zeer gelijkaardig aan de procedure van Hey of Dommel indertijd, alles ging deze keer super vlot.
Update 2:
Het werkt al!
Dat kan niet langer dan 1 uur geduurd hebben!
Ik ben nog nooit zo snel overgeschakeld geraakt.
Moeilijkste was iets vinden waarmee ik het oude SIM kaartje uit mijn GSM kreeg.
Dank je wel voor de uitgebreide en duidelijke uitleg
Dat is inderdaad zeer zeer snel, dat je na ontvangst van de nieuwe simkaart van Digi zo snel bent overgeschakeld.
Mag ik vragen wat je vorige provider was ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Hey! was mijn vorige provider.
Ik zal echter wel de geluidskwaliteit in de gaten houden.
Ik bel nog veel op de klassieke manier.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat is snel! Hier nog altijd verbonden met BASE… in de klantenzone van BASE zijn wel alle producten al weg dus het heeft toch al iets gedaan. Allicht morgen pas de echte overdracht?boulder schreef: 5 maanden geleden Update 2:
Het werkt al!
Dat kan niet langer dan 1 uur geduurd hebben!
Ik ben nog nooit zo snel overgeschakeld geraakt.
Moeilijkste was iets vinden waarmee ik het oude SIM kaartje uit mijn GSM kreeg.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
En als ik bij Hey naar My Hey ga, kan hij mijn abonnement niet meer weergeven, dus de omschakeling is helemaal rond.Stiaan schreef: 5 maanden geleden Dat is snel! Hier nog altijd verbonden met BASE… in de klantenzone van BASE zijn wel alle producten al weg dus het heeft toch al iets gedaan. Allicht morgen pas de echte overdracht?
Ik heb de indruk dat als je omschakelt van een "full cost" provider naar een low cost, dat het dan lang duurt, maar als je van een low cost naar een andere low cost gaat, het snel gaat.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Na activering heb ik de optie 1 geselecteerd voor het overzetten van mijn huidig nummer "BASE", echter krijg is de melding nummer niet gevonden, soms na het ingeven nog de vraag voor mijn klanten nummer " veronderstel dat van Digi". Gevolgd door weer een melding nummer niet gevonden.
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Hier ook ontvangen en avtivatie is opgestart, nu afwachten 
Wel grappi, je kan al meteen bellen met je sim voor activatie. Je gebruikt dan het nieuwe nummer ipv je oude. Eens geactiveerd zal het wel oude nummer worden

Wel grappi, je kan al meteen bellen met je sim voor activatie. Je gebruikt dan het nieuwe nummer ipv je oude. Eens geactiveerd zal het wel oude nummer worden

- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Leuke info 
Hebben we hier een insider
Hopelijk gaat digi ook internet aanbieden van de vdsl,coax of fiber van TN/PX tot ze zelf hebben uitgerold

Hebben we hier een insider

Hopelijk gaat digi ook internet aanbieden van de vdsl,coax of fiber van TN/PX tot ze zelf hebben uitgerold
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 5866
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
met de wholesales prijzen lijkt me dat geen interessante zet, want dat kunnen ze dus nooit aanbieden aan dezelfde prijzen,buthead schreef: 5 maanden geleden Hopelijk gaat digi ook internet aanbieden van de vdsl,coax of fiber van TN/PX tot ze zelf hebben uitgerold
en het aan wholesales prijs doen dekt natuurlijk je kost (installatie, support, technische zijde, ...) allemaal niet.
dus tenzij het BIPT die tarieven een keer sterk kan laten dalen (wat niet zal gebeuren), zie ik digi niet op die kar springen,
maar enkel gaan voor hun eigen fiber.
-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02 nov 2024, 08:38
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 2 keer
wow een insider bron bij Digi, te gek!Splitter schreef: 5 maanden geleden
als mijn bron het goed heeft zijn er vandaag 10 portaties *geactiveerd* op DIGI
dat wil dus zeggen: effectief een bestaand nr dat volledig geporteerd werd
(dus: besteld, verwerkt, simkaart verstuurd, simkaart ontvangen van de postbode, activatieprocedure helemaal doorlopen, en nu actief op DIGI)
helaas zegt dat niets over het aantal *aanvragen* of hoeveel simkaartjes op de post zitten (en hoeveel er daarvan verdwijnen door slecht sorteren, slecht afleveren, ....)
Btw: ook mijn Digi simkaart ontvangen (gisteren), uiteraard direct in mijn gsm gestoken, en nu zit ik dus met een (voorlopig) vreemd nummer te bellen/surfen. Zeer bevreemdemd, ik zit ook constant op roaming, zo lijkt het wel. Normaal zou het dus vandaag overgezet worden op mijn eigen nummer, dat hoop ik toch! en dan zou dat roaming symbooltje moeten verdwijnen.
PS: ik kom van Hey, en zat daar met een 2-jarige promo van 10€ ipv 15€/maand, die volgende maand afloopt. Het was niet mogelijk voor mij om te switchen naar Hey S, om éen of andere reden is dat niet wat Hey wenste. Dus dan maar naar Digi.. ben benieuwd.
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
ik heb gisteren ook een nummer overgezet, binnen de 20 minuten werkte het.
Wat ik momenteel mis is de opvolging van het verbruik:
dat kan ik niet zien in mijn digi...
Ik zie het actieve nummer staan, maar ik kan er niet op doorklikken om meer opties of info te zien...
het gebrek aan app is ook een minnetje.
Wat ik momenteel mis is de opvolging van het verbruik:
dat kan ik niet zien in mijn digi...
Ik zie het actieve nummer staan, maar ik kan er niet op doorklikken om meer opties of info te zien...
het gebrek aan app is ook een minnetje.
-
- Premium Member
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Hoe is de gesprekskwaliteit? Iemand Speedtest?
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
-
- Pro Member
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier nog steeds niet geactiveerd op DIGI. Wel wat vreemd want vannacht een mail gekregen van BASE dat alles stopgezet is bij hen maar toch is mijn nummer nog niet overgedragen en werkt mijn BASE simkaart nog ..
-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02 nov 2024, 08:38
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 2 keer
ik denk dat mijn nummer ondertussen is overgezet, althans op de MyDigi website staat er nu mijn eigen nummer onder het huidige abonnement.
Op mijn gsm heb ik ook ontvangst, zie ik. Echter erkent mijn gsm het nummer niet! zowel onder "SIM-beheer" als bij de "About.." sectie in Android staat er "onbekend nummer". Herstarten helpt niet.. misschien nog een aantal uren geduld hebben?
Op mijn gsm heb ik ook ontvangst, zie ik. Echter erkent mijn gsm het nummer niet! zowel onder "SIM-beheer" als bij de "About.." sectie in Android staat er "onbekend nummer". Herstarten helpt niet.. misschien nog een aantal uren geduld hebben?
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
-
- Elite Poster
- Berichten: 6112
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Nu je het zegt, mijn nummer staat ook nog op "Onbekend".TOA schreef: 5 maanden geleden ik denk dat mijn nummer ondertussen is overgezet, althans op de MyDigi website staat er nu mijn eigen nummer onder het huidige abonnement.
Op mijn gsm heb ik ook ontvangst, zie ik. Echter erkent mijn gsm het nummer niet! zowel onder "SIM-beheer" als bij de "About.." sectie in Android staat er "onbekend nummer". Herstarten helpt niet.. misschien nog een aantal uren geduld hebben?
Ik heb eens gevraagd om mij op te bellen, mijn GSM gaat wel over, dus je bent wel bereikbaar, ook al toont hij "Onbekend".
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Klein uurtje geleden hier ook succesvol overgeschakeld van Hey naar Digi. Zelfde ervaring gehad zoals @boulder
Geactiveerd gisterenavond, considering normale werkdag dat begint om 9u, was het geactiveerd in 40 minuutjes. Rond 9u40 zag ik letterlijk de mobiele verbinding wegvallen.
Digi simkaart er in - geen pincode moeten invoeren - kreeg wel van OnePlus direct de settings pagina om toegangspuntnaam toe te voegen want het herkende het niet. Gegevens ingevuld, wifi uit gedaan, mobiele data aangezet en getest - en werkt!
Nu, op "Mijn Digi" klopt alles - gsmnummer staat correct enzo. Maar op de Hey! kant krijg ik tal van errors, en zie ik zelf mijn vast internet niet meer. Ik hoop dat de automatische overzetting niet internet meegepakt heeft?
EDIT: over "geen pincode moeten invoeren", heb dit zopas veranderd via beveiliginginstellingen (simkaartvergrendeling noemt het) en andere pincdoe ingesteld
Geactiveerd gisterenavond, considering normale werkdag dat begint om 9u, was het geactiveerd in 40 minuutjes. Rond 9u40 zag ik letterlijk de mobiele verbinding wegvallen.
Digi simkaart er in - geen pincode moeten invoeren - kreeg wel van OnePlus direct de settings pagina om toegangspuntnaam toe te voegen want het herkende het niet. Gegevens ingevuld, wifi uit gedaan, mobiele data aangezet en getest - en werkt!
Nu, op "Mijn Digi" klopt alles - gsmnummer staat correct enzo. Maar op de Hey! kant krijg ik tal van errors, en zie ik zelf mijn vast internet niet meer. Ik hoop dat de automatische overzetting niet internet meegepakt heeft?
EDIT: over "geen pincode moeten invoeren", heb dit zopas veranderd via beveiliginginstellingen (simkaartvergrendeling noemt het) en andere pincdoe ingesteld
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Pro Member
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Hier is de nummeroverdracht ook in orde gebracht. Alleen krijg ik geen binnenkomende oproepen en sms’en. Uitgaand werkt alles. Data verbinding is ook top.
Even contact opgenomen met de klantendienst via whatsapp. Kan altijd iets verkeerd lopen natuurlijk
Even contact opgenomen met de klantendienst via whatsapp. Kan altijd iets verkeerd lopen natuurlijk

-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 02 nov 2024, 08:38
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 2 keer
Jep, heb hetzelfde voor bij mijn MyHey pagina, alles lijkt effe verdwenen te zijn. Zal wel tijdelijk zijn, kan me niet voorstellen dat dit ervoor zorgt dat ons vast internet plots ook verdwijnt.michaelbelgium schreef: 5 maanden geleden Klein uurtje geleden hier ook succesvol overgeschakeld van Hey naar Digi. Zelfde ervaring gehad zoals @boulder
Geactiveerd gisterenavond, considering normale werkdag dat begint om 9u, was het geactiveerd in 40 minuutjes. Rond 9u40 zag ik letterlijk de mobiele verbinding wegvallen.
Digi simkaart er in - geen pincode moeten invoeren - kreeg wel van OnePlus direct de settings pagina om toegangspuntnaam toe te voegen want het herkende het niet. Gegevens ingevuld, wifi uit gedaan, mobiele data aangezet en getest - en werkt!
Nu, op "Mijn Digi" klopt alles - gsmnummer staat correct enzo. Maar op de Hey! kant krijg ik tal van errors, en zie ik zelf mijn vast internet niet meer. Ik hoop dat de automatische overzetting niet internet meegepakt heeft?
EDIT: over "geen pincode moeten invoeren", heb dit zopas veranderd via beveiliginginstellingen (simkaartvergrendeling noemt het) en andere pincdoe ingesteld
PS: hebt gij ook als nummer "onbekend" staan in uw gsm? zowel bij "SIM beheer" als onder "info telefoon" (android)...
Wat ik ook mis sinds de nummeroverdracht is de optie "bellen via wifi".. om éen of andere reden is dat gewoon verdwenen, die optie. En da's niet fijn, ik heb hier binnen amper ontvangst door de isolatie, dus die optie was echt mega handig (het zorgt ervoor dat je normaal kan bellen/sms'en maar dat dit dan geassisteerd wordt door het wifi netwerk; maar voor de andere persoon is dit niet zichtbaar, het is alsof je echt normaal belt/sms't).
Internet (onbeperkt): Hey : 29€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
GSM (15gb): Hey S: 5€/maand
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ja staat onbekend, maar ik herinner me niet dat dit ooit ingevuld was, ook niet met Hey!. Het is wel maar de 2de keer ever dat ik de sims gegevens bekijk xdhebt gij ook als nummer "onbekend" staan in uw gsm? zowel bij "SIM beheer" als onder "info telefoon" (android).
Klopt, met Hey had ik de optie ook (op de OnePlus Nord 3) dus in tegenstelling wat digi zegt, dat het "afhankelijk van toestel is", denk ik dat dit niet waar is lolWat ik ook mis sinds de nummeroverdracht is de optie "bellen via wifi".. om éen of andere reden is dat gewoon verdwenen, die optie.
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
-
- Pro Member
- Berichten: 429
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 41 keer
Jep, heb hetzelfde voor bij mijn MyHey pagina, alles lijkt effe verdwenen te zijn. Zal wel tijdelijk zijn, kan me niet voorstellen dat dit ervoor zorgt dat ons vast internet plots ook verdwijnt.
PS: hebt gij ook als nummer "onbekend" staan in uw gsm? zowel bij "SIM beheer" als onder "info telefoon" (android)...
Wat ik ook mis sinds de nummeroverdracht is de optie "bellen via wifi".. om éen of andere reden is dat gewoon verdwenen, die optie. En da's niet fijn, ik heb hier binnen amper ontvangst door de isolatie, dus die optie was echt mega handig (het zorgt ervoor dat je normaal kan bellen/sms'en maar dat dit dan geassisteerd wordt door het wifi netwerk; maar voor de andere persoon is dit niet zichtbaar, het is alsof je echt normaal belt/sms't).
[/quote]
Toen ik deze zomer de overstap maakte van Hey naar Yoin was alles ook plots verdwenen uit de MyHey pagina.
Ik heb het opgelost met een account aan te maken met een ander email adres.
Nu kan ik mijn internetverbruik en facturen terug opvolgen.
PS: hebt gij ook als nummer "onbekend" staan in uw gsm? zowel bij "SIM beheer" als onder "info telefoon" (android)...
Wat ik ook mis sinds de nummeroverdracht is de optie "bellen via wifi".. om éen of andere reden is dat gewoon verdwenen, die optie. En da's niet fijn, ik heb hier binnen amper ontvangst door de isolatie, dus die optie was echt mega handig (het zorgt ervoor dat je normaal kan bellen/sms'en maar dat dit dan geassisteerd wordt door het wifi netwerk; maar voor de andere persoon is dit niet zichtbaar, het is alsof je echt normaal belt/sms't).
[/quote]
Toen ik deze zomer de overstap maakte van Hey naar Yoin was alles ook plots verdwenen uit de MyHey pagina.
Ik heb het opgelost met een account aan te maken met een ander email adres.
Nu kan ik mijn internetverbruik en facturen terug opvolgen.
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 5 maanden geleden
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 4 keer
Ja hier ook. Zodra ik mijn nummer geactiveerd had, was het bij MyBase verdwenen. Een 10-tal minuten later was mijn signaal weg op de gsm en heb ik de Digi sim geïnstalleerd.Stiaan schreef: 5 maanden geleden Zijn er nog mensen die van BASE komen en waar de overdracht ook nog “lopende” is? (Ondanks dat in de klantenzone van BASE alle producten al gedeactiveerd zijn)
Bij 2 gezinsleden ging het gelijkaardig, enkel dat het signaal na12h nog niet weg is. Administratief lijkt de MyBase page dus real-time te zijn, maar het updaten van het gsm netwerk lijkt inderdaad "tot 24h" te kunnen duren.
Bij Base heb ik enkel nog internet, maar ik kan op geen enkele manier nog inloggen.
Als ik een nieuwe MyBase account probeer aan te maken met mijn klantennummer, krijg ik de foutmelding: "Registreer je met een BASE mobiel nummer of neem contact op met de persoon op wiens naam de BASE-diensten staan.". Die persoon ben ik zelf dus ... lol.
Ik zal mezelf contacteren en zien of het dan lukt

Laatst gewijzigd door FrankyBru 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1341
- Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
- Locatie: Bevergem :-)
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Vandaag ook mijn simkaart ontvangen. Wel verwarrend dat er op de brief staat dat men moet telefoneren om de simkaart te activeren. Dit is dus enkel nodig als er een nummeroverdracht van een andere operator moet gebeuren, voor een nieuw nummer is dit niet nodig.
-
- Member
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 21 mei 2012, 12:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Digi heeft geen voicemail. Hoe lang blijft een inkomende oproep dan bellen en wat krijgt de beller te horen als je niet opneemt ?
Ik zit nu bij Base, voicemail staat uit: mijn gsm blijft 60 seconden bellen en dan hoort beller bericht “oproepnummer momenteel niet bereikbaar”.
Ik zit nu bij Base, voicemail staat uit: mijn gsm blijft 60 seconden bellen en dan hoort beller bericht “oproepnummer momenteel niet bereikbaar”.