DIGI Belgium
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Oh, wow, dat is eigenlijk al een pak meer dan ik had gedacht.
Sent from my SM-X820 using Tapatalk
Sent from my SM-X820 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Kijk uit naar de opvulling in zuid oost vlaanderen xp
- VossyGamer
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@AndRo555 Nice, zou je daar de link a.u.b. van kunnen delen? Merci!AndRo555 schreef: 5 maanden geleden Kaart met alle bekende DIGI locaties gezet in 2023 & 2024 tem vandaag. (zonder de oude citimesh locaties). 359 sites in totaal. Enkel vlaanderen.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik nuanceer die locaties.AndRo555 schreef: 5 maanden geleden Kaart met alle bekende DIGI locaties gezet in 2023 & 2024 tem vandaag. (zonder de oude citimesh locaties). 359 sites in totaal. Enkel vlaanderen.
![]()
In de regio staat zogezegd proximus mast volgens de kaart.
In realiteit staat er niets, ooit wel bouwaanvraag ingediend maar de buurt kwam er tegenop. Dus waarom staat die alsnog vermeld op de kaart…
Lijkt dan voor mij een verzameling van ‘aanvraag tot installatie antenne’
Citymesh ook “amper” 359 keer vermeld in de lijst.
Proximus 10.000. Da’s wel groot verschil. Maar zoals gezegd, hoeveel zijn er dan uberhaubt actief/bestaand.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Dat zijn enkel de vergunningen. Niet of die effectief actief zijn.TheCeet schreef: 5 maanden geleden Lijkt dan voor mij een verzameling van ‘aanvraag tot installatie antenne’
Zeker niet allemaal. Ik weet van één heel zeker dat ze op een bestaande TN mast Digi-antennes gehangen hebben.Rke schreef: 5 maanden geleden Zouden dat niet de antennes zijn die ze van Proximus overnamen? Waren dat er niet rond de 400?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Het zijn inderdaad enkel de vergunningen, maar ik ga er vanuit dat de meesten er van ook effectief een site worden. Op de zendantennekaart van het LNE is zijn er een aantal die niet mee in de database zitten en dus ook niet mee in die 359 zitten.
De data komt van:
https://www.vlaanderen.be/datavindplaat ... ndantennes
Gefilterd op Citimesh Mobile, en gefiltered op 2023 & 2024 (om de oudere Citimesh sites er voorlopig uit te halen).
Daarna in een Google "My Maps" gestoken.
Als er niet gefiltered wordt op jaar wijn het 379 vergunningen, dus niet zo heel veel meer.
De data komt van:
https://www.vlaanderen.be/datavindplaat ... ndantennes
Gefilterd op Citimesh Mobile, en gefiltered op 2023 & 2024 (om de oudere Citimesh sites er voorlopig uit te halen).
Daarna in een Google "My Maps" gestoken.
Als er niet gefiltered wordt op jaar wijn het 379 vergunningen, dus niet zo heel veel meer.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
Voorlopig niet veel, maar alles wat je nodig hebt, staat er alVossyGamer schreef: 5 maanden geleden Kan iemand eens een screenshot delen van MyDIGI? Ben benieuwd naar de vormgeving. (Met verwijderen van persoonlijke gegevens natuurlijk!)
Voorbeeld van blurren met My hey!: (zwarte balkes bv.)
Alvast bedankt, ben curieus.
EDIT: ah lol, volgende pagina niet gezien
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
- VossyGamer
- Pro Member
- Bedankt: 58 keer
Maar even serieus, die roaming tarieven van andere providers zijn toch werkelijk GESTOORD, in vergelijking met DIGI: https://www.netweters.be/t5/Surfen-bell ... C%200%2C90
Thailand bijvoorbeeld, wat buiten de EU ligt:
1 GB bij DIGI = € 0,90 (negentig-cent)
1 GB bij Telenet = € 10.000,00 (tien-duizend-euro)
Alleen daarom al zou ik veranderen. De peace of mind, bv. in Zwitserland juist het zelfde (in heel de wereld zelfs). Ongezien.
Thailand bijvoorbeeld, wat buiten de EU ligt:
1 GB bij DIGI = € 0,90 (negentig-cent)
1 GB bij Telenet = € 10.000,00 (tien-duizend-euro)
Alleen daarom al zou ik veranderen. De peace of mind, bv. in Zwitserland juist het zelfde (in heel de wereld zelfs). Ongezien.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Elk bedrijf kan problemen kennen of het verkloten maar een bedrijf dat begint zal logischerwijze ook leergeld betalen. Niemand is perfect.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 5 keer
Prachtig initiatief om deze kaart te makenAndRo555 schreef: 5 maanden geleden https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Voor iedereen die de link vroeg
ik zie dat ook voor twee andere operatoren een kaart is aangemaakt
Super
word deze kaart bijgewerkt ?
Dank u wel
- Flying
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Op basis van de roamingtarieven heb ik mijn bestelling geplaatst. Gedaan met foefelen met extra apps en eSims wanneer ik naar de VS ga. 0,0005 euro/MB. Goedkoper dan Airalo of gelijkaardige providers. Dat staat dan nog los van het steunen van een nieuw bedrijf.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
voor nieuwe nummers hebben ze hun eigen, gloednieuwe range gekregen van het BIPT.Bert1 schreef: 5 maanden geleden Werken ze ook met een nieuwe prefix? Of nemen ze een bestaande Proximus prefix voor nieuwe nummers?
0451 xx xx xx als ik het goed heb
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Die booster is dezelfde als hun modem voor hun 1Gbit producten. Namelijk die van ZTE. https://www.zte.com.cn/global/product_i ... 3601p.html
Staat op hun website bij de veelgestelde vragen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Recent bedankt: 2 keer
1. Ik zie dat dat 3 Gbps ondersteunt. Beetje raar als mensen met 10 Gbps dat ook krijgen, maar ik zie dat hun Wifi 7 variant 46 Gbps ondersteunt dus ik neem aan dat hun wifi 7 modem en boosters snel aankomen wanneer ze eindelijk buiten Brussel zitten.Nordic schreef: 5 maanden geleden Die booster is dezelfde als hun modem voor hun 1Gbit producten. Namelijk die van ZTE. https://www.zte.com.cn/global/product_i ... 3601p.html
2. Ik heb nog nooit van ZTE gehoord. Ik hoop dat de prijzen niet zo laag zijn omdat ze data aan China verkopen

3. Wifi 7 (mesh) routers zijn super duur, als ik 1 kan krijgen voor €1/maand. Dat zou echt gek zijn.
ISP+TV: TN
-
- Member
- Bedankt: 12 keer
Op een werkdag om 14u40 via Whatsapp een vraag gesteld, om 14u45 een uitgebreid antwoord gekregen.
Heb al wat kilometers op de teller staan en geen een provider is er in geslaagd om in al die jaren zo snel een antwoord te geven. Mijn eerste indruk is dus positief.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik heb 2 dagen geleden een vraag gesteld via hun whatsapp (donderdag middag) en nog steeds geen antwoord gekregen.custk9 schreef: 5 maanden geledenOp een werkdag om 14u40 via Whatsapp een vraag gesteld, om 14u45 een uitgebreid antwoord gekregen.
Heb al wat kilometers op de teller staan en geen een provider is er in geslaagd om in al die jaren zo snel een antwoord te geven. Mijn eerste indruk is dus positief.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Beste klant,
Door een storing in het WhatsApp-systeem buiten onze controle, konden we u niet eerder antwoorden, onze excuses hiervoor. Met betrekking tot uw bericht:
We begrijpen dat u graag uw account wil activeren. Wij willen u informeren dat onze dienst MyDigi momenteel technische problemen ondervindt. Ons team werkt hard om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. U zal later nog een email krijgen hierover. Groeten, Customer Care
Dus ik kreeg dit bericht
Door een storing in het WhatsApp-systeem buiten onze controle, konden we u niet eerder antwoorden, onze excuses hiervoor. Met betrekking tot uw bericht:
We begrijpen dat u graag uw account wil activeren. Wij willen u informeren dat onze dienst MyDigi momenteel technische problemen ondervindt. Ons team werkt hard om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. U zal later nog een email krijgen hierover. Groeten, Customer Care
Dus ik kreeg dit bericht
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Waarschijnlijk niet zolang ze zelf niet een volledige nieuwe mast neerplanten (die site houdt enkel nog de locaties bij en niet de vergunningen). De vergunningen in Vlaanderen vind je op https://omgeving.vlaanderen.be/nl/onder ... ndantennesbartman schreef: 5 maanden geleden Vanaf wanneer verschijnt Digi als vierde operator op
de antennesite https://www.sites.bipt.be? Is dat pas wanneer hun allereerste eigen antenne operationeel is?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 279 keer
Er waren wereldwijd problemen met Meta's platforms, waaronder WhatsApp, Facebook, en Instagram.Kun schreef: 5 maanden geleden Nieuwe bedrijven hebben altijd last van technische problemen bij hun lancering.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Kies een land en zoek op MB op de paginaheist_175 schreef: 5 maanden geleden Zie ik er systematisch over, of staat er niets over de prijs voor data?

Is inderdaad verrassend goedkoop, duurste dat ik al gevonden heb is Canada met € 16/GB.
Edit: Mongolië & verrassend Monaco blijken wel "normaal" duur te zijn bij Digi met € 12/MB voor een GB is dat dan iets van € 12 000. Vraag met af wat het grote verschil met de andere landen verklaart?
Maar hangt natuurlijk ook af wie hun lokale partners zijn en welke kwaliteit ze bieden.
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
- Bedankt: 133 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Dat zijn die van die van 'Citymesh Mobile' (bijv. ambachtslaan Brecht) .bartman schreef: 5 maanden geleden Vanaf wanneer verschijnt Digi als vierde operator op
de antennesite https://www.sites.bipt.be? Is dat pas wanneer hun allereerste eigen antenne operationeel is?
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Gebruikt DIGI een ONT? Of gaat de fiber direct naar de modem?
Wat als je een modem op een hoge kast wilt plaatsen en de kabel achter de kast verstoppen? Dat gaat makkelijk met een CAT6 kabel maar niet echt met een fiber kabel omdat ze best wel fragiel zijn, of geven ze je een media converter?
Wat als je een modem op een hoge kast wilt plaatsen en de kabel achter de kast verstoppen? Dat gaat makkelijk met een CAT6 kabel maar niet echt met een fiber kabel omdat ze best wel fragiel zijn, of geven ze je een media converter?
ISP+TV: TN
-
- Plus Member
- Bedankt: 5 keer
Let op de site van BIPT zit in een nieuw kleedje maar ze al jaren niet aangepastBlock schreef: 5 maanden geledenDat zijn die van die van 'Citymesh Mobile' (bijv. ambachtslaan Brecht) .bartman schreef: 5 maanden geleden Vanaf wanneer verschijnt Digi als vierde operator op
De gewesten hebben hun website en regels
Brussel past regelmatige de site aan
Wallonie een keer in de drie maand
https://geodata.environnement.brussels/ ... 4c6b7cb29c
http://geoapps.wallonie.be/Cigale/Publi ... 6119718907
Toegevoegd na 24 minuten 39 seconden:
Goede morgen
ik zou graag weten of er al confirmatie attesten voor DIGI afgeleverd zijn in Wallonië
op de site hier onder moet je meer dan twee duizend antenne sites aanklikken om ze te bekijken
weet er iemand een snellere manier omdat te weten ?
http://geoapps.wallonie.be/Cigale/Publi ... 9980939664
Toegevoegd na 1 uur 21 minuten 53 seconden:
Heeft er al iemand zijn simkaart ontvangen ?
Ik heb ze woensdag gevraagd met een nieuw nummer
e mails gekregen voor de bevestiging verder niets