Orange biedt op bepaalde abbo's '5G Ultra Fast' aan waarbij je kan download tot 1Gbps. Op andere is dat beperkt tot 400Mbps. Geen idee welke snelheidslimiet je dan bij Hey krijgt.
DIGI Belgium
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 14 keer
Dacht bij hey max 400 Mbits
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
ja, want amerika moet je als voorbeeld nemen met hun problemen met obesitas, school shootings, en nog heel wat dingen waar je niets meer over mag zeggen wegens "offensive"...ghostboy1993 schreef: 25 aug 2024, 22:46 We zijn Anno 2024 en in amerika bieden ze zelfs 5G UC ( Ultra Capacity ) aan dat nog meer stralingen uitzend en die mensen leven toch ook nog .
het feit is dat we pas over een jaar of 20-30 pas echt gaan weten of en wat voor schade 3g/4g/5g (kunnen) veroorzaken,
net zoals roken begon als een "luxeproduct voor de elite", en het decennia heeft geduurd alvorens het duidelijk was dat het schadelijk was,
ga je ook met straling dat pas over zoveel jaar weten (als er dan niet teveel andere factoren bijgekomen zijn, want we zijn in sneltempo aan het veranderen)
Over het algemeen is de stralingslimiet denk ik geen probleem, en ik snap dat er nood is aan data etc, maar ik denk dat het meer een beperking is van het aantal masten, en de uplink dat (sommige van die) masten hebben... niet zozeer van de stralingslimiet en het bereik van de masten zelf.
ik ben overigens wel benieuwd hoe digi het gaat doen, ze gaan dan eigen masten neerplanten, das mooi maar neemt redelijk wat tijd en geld in beslag.
masten die de overige providers niet meer nodig hebben, kunnen ze overnemen vermoedelijk, maar ook dat zal wel wat geld kosten.
en om echt een prima dekking te hebben moet je, zoals hierboven al opgemerkt, echt wel een combinatie hebben van orange/base in de walen en pxm in vlaanderen.
en de grensstreken zullen ze evengoed/slecht kunnen dekken als de huidige providers, vermoed ik.
(altijd grappig: er zijn mensen die klagen dat hun 5g te traag is, maar die vergeten hun luxepositie, want er zijn, zelfs in belgie, nog plaatsen waar je -zelfs buiten- geen eens 2g hebt met geen enkel van de belgische providers.)
- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
@Splitter ik bedenk me dat ook vaak:
Van de ene kant zullen investeerders wel weten waar ze mee bezig zijn en de ruimte zien om in dit kleine land toch als vierde speler rendabel te kunnen worden.
Van de andere kant denk ik dan: Nederland is al bij al een kwart groter dan België (maar wel veel meer potentiële klanten qua aantal inwoners 17/18 vs 10/11 miljoen) en wat makkelijker qua infrastructuur/ dekking vergeleken met bijvoorbeeld Wallonië plus natuurlijk het gedoe rond regelgeving in Brussel.. maar toch heeft een vierde speler het daar niet gered en is dat steeds op fusies of overnames uitgedraaid. (In de beginjaren had je 4 netwerken en recent nog eens maar uiteindelijk maar 3 die overblijven). In andere landen zie je t zelfde.
Zeker nu met het offensief vanuit de 3 operatoren in België (samenwerking glasvezel, 5G masten / infrastructuur) plus nu recent de “toevallige” prijsconcurrentie… ze voelen nattigheid.
Die paniek is dan ook wel weer positief want ze zullen dit natuurlijk niet zomaar doen.
Toch lijkt het erop dat ze alles uit de kast aan het halen zijn om het Digi moeilijk te maken.
Het is te hopen dat Digi komt om te blijven en dat de prijsverlaging die we nu ervaren ook permanent is.
Van de ene kant zullen investeerders wel weten waar ze mee bezig zijn en de ruimte zien om in dit kleine land toch als vierde speler rendabel te kunnen worden.
Van de andere kant denk ik dan: Nederland is al bij al een kwart groter dan België (maar wel veel meer potentiële klanten qua aantal inwoners 17/18 vs 10/11 miljoen) en wat makkelijker qua infrastructuur/ dekking vergeleken met bijvoorbeeld Wallonië plus natuurlijk het gedoe rond regelgeving in Brussel.. maar toch heeft een vierde speler het daar niet gered en is dat steeds op fusies of overnames uitgedraaid. (In de beginjaren had je 4 netwerken en recent nog eens maar uiteindelijk maar 3 die overblijven). In andere landen zie je t zelfde.
Zeker nu met het offensief vanuit de 3 operatoren in België (samenwerking glasvezel, 5G masten / infrastructuur) plus nu recent de “toevallige” prijsconcurrentie… ze voelen nattigheid.
Die paniek is dan ook wel weer positief want ze zullen dit natuurlijk niet zomaar doen.
Toch lijkt het erop dat ze alles uit de kast aan het halen zijn om het Digi moeilijk te maken.
Het is te hopen dat Digi komt om te blijven en dat de prijsverlaging die we nu ervaren ook permanent is.
-
- Pro Member
@Ptoeneigh , denk je nu echt dat de andere spelers digi het moeilijk maken ?
Denk vooral dat ze kei veel schrik hebben omdat ze in spanje , roemenie , italie kei goedkoop zijn !
Wss hebben ze die landen als vb wat ze hier ook kunne toepassen
Denk vooral dat ze kei veel schrik hebben omdat ze in spanje , roemenie , italie kei goedkoop zijn !

Wss hebben ze die landen als vb wat ze hier ook kunne toepassen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Bij Hey! is het max 1Gbps bij alle abonnementen,
Toegevoegd na 2 minuten :
Max 1Gbps.
Toegevoegd na 16 seconden:
Welke bron?
Toegevoegd na 52 minuten 47 seconden:
3G is al 21 jaar oud, 4g en 5g gebruiken dezelfde frequencies als 3g dus in theorie zou dat onmogelijk zijn. 5G UC zal nooit komen, te duur, te weinig bereik en er is geen veiling voor dit.Splitter schreef: 26 aug 2024, 11:44ja, want amerika moet je als voorbeeld nemen met hun problemen met obesitas, school shootings, en nog heel wat dingen waar je niets meer over mag zeggen wegens "offensive"...ghostboy1993 schreef: 25 aug 2024, 22:46 We zijn Anno 2024 en in amerika bieden ze zelfs 5G UC ( Ultra Capacity ) aan dat nog meer stralingen uitzend en die mensen leven toch ook nog .
het feit is dat we pas over een jaar of 20-30 pas echt gaan weten of en wat voor schade 3g/4g/5g (kunnen) veroorzaken,
net zoals roken begon als een "luxeproduct voor de elite", en het decennia heeft geduurd alvorens het duidelijk was dat het schadelijk was,
ga je ook met straling dat pas over zoveel jaar weten (als er dan niet teveel andere factoren bijgekomen zijn, want we zijn in sneltempo aan het veranderen)
Over het algemeen is de stralingslimiet denk ik geen probleem, en ik snap dat er nood is aan data etc, maar ik denk dat het meer een beperking is van het aantal masten, en de uplink dat (sommige van die) masten hebben... niet zozeer van de stralingslimiet en het bereik van de masten zelf.
ik ben overigens wel benieuwd hoe digi het gaat doen, ze gaan dan eigen masten neerplanten, das mooi maar neemt redelijk wat tijd en geld in beslag.
masten die de overige providers niet meer nodig hebben, kunnen ze overnemen vermoedelijk, maar ook dat zal wel wat geld kosten.
en om echt een prima dekking te hebben moet je, zoals hierboven al opgemerkt, echt wel een combinatie hebben van orange/base in de walen en pxm in vlaanderen.
en de grensstreken zullen ze evengoed/slecht kunnen dekken als de huidige providers, vermoed ik.
(altijd grappig: er zijn mensen die klagen dat hun 5g te traag is, maar die vergeten hun luxepositie, want er zijn, zelfs in belgie, nog plaatsen waar je -zelfs buiten- geen eens 2g hebt met geen enkel van de belgische providers.)
Trouwens voor wifi gebruikt men 5Gz dat hoger is dan alle 3G/4G/5G frequencies, maar wifi kan nienand iets schelen.
ISP+TV: TN
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
Ik heb ook al die richtdatum gehoord, maar andere bronnen zeggen me zeker niet meer dit jaar.
Dat heb je met verschillende bronnen dus ik verwacht daar ergens tussen in maar tbegint al goed, was eerst begin van de zomer

iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
-
- Pro Member
Waarom? Het is perfect mogelijk om nu de mobiele abonnementen te lanceren omdat ze toch de masten van Proximus huren.lithion schreef: 31 aug 2024, 12:25 Op facebook heb ik ook al paar vacatures zien passeren voor installateurs. Midden sept is dan misschien wel heel kortbij om te starten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Ze zoeken zelfs nog mensen om hun producten te verkopen... . Ze huren ook geen masten van Proximus: enerzijds hebben ze er gewoon overgenomen (overbodig door samenwerking Orange) en anderzijds hebben ze een roaming akkoord met Proximus.
-
- Pro Member
Roaming akkoord... dus ze gebruiken gewoen het netwerk van Proximus zoals EDPnet.lithion schreef: 31 aug 2024, 13:51 Ze zoeken zelfs nog mensen om hun producten te verkopen... . Ze huren ook geen masten van Proximus: enerzijds hebben ze er gewoon overgenomen (overbodig door samenwerking Orange) en anderzijds hebben ze een roaming akkoord met Proximus.
-
- Pro Member
Is er ondertussen al wat meer beweging van digi ?
16 September beginnen ze?
16 September beginnen ze?

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
- Bedankt: 118 keer
Lijkt langer te gaan duren. Frans artikel:
https://www.lecho.be/entreprises/teleco ... 62824.html
De concurentie is al voorbereid of ermee bezig, Orange met hun budget merk Hey! bedoel ik dan:
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 63471.html
Orange met hun budget merk Hey!
Meer kranten en media beginnen erover:
https://www.hln.be/geld/besparen-op-je- ... ~a3d0081c/
Recruitment issue?, genoeg en de juiste mensen vinden? Zie veel vacatures voor Digi Belgium:
https://citymesh.recruitee.com/
https://www.lecho.be/entreprises/teleco ... 62824.html
De concurentie is al voorbereid of ermee bezig, Orange met hun budget merk Hey! bedoel ik dan:
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 63471.html
Orange met hun budget merk Hey!
Meer kranten en media beginnen erover:
https://www.hln.be/geld/besparen-op-je- ... ~a3d0081c/
Recruitment issue?, genoeg en de juiste mensen vinden? Zie veel vacatures voor Digi Belgium:
https://citymesh.recruitee.com/
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Artikel van l’Echo:
Digi zelf geeft geen specifieke reden van uitstel, maar journalist ziet dat er nog veel vacatures openstaan en dus ze nog niet genoeg mensen hebben. Ook zijn de concurrenten, volgens de journalist, hun aanbod aan het veranderen.
“Le résumé
Digi, qui avait annoncé une arrivée en été, ne devrait pas tenir sa promesse.
Pour l'heure, encore aucune date officielle de lancement n'a été communiquée.
L'opérateur dispose encore de nombreuses offres d'emplois sur son site internet.
Avant même son arrivée, tous ses concurrents ont déjà adapté leur offre low cost.”
Digi zelf geeft geen specifieke reden van uitstel, maar journalist ziet dat er nog veel vacatures openstaan en dus ze nog niet genoeg mensen hebben. Ook zijn de concurrenten, volgens de journalist, hun aanbod aan het veranderen.
“Le résumé
Digi, qui avait annoncé une arrivée en été, ne devrait pas tenir sa promesse.
Pour l'heure, encore aucune date officielle de lancement n'a été communiquée.
L'opérateur dispose encore de nombreuses offres d'emplois sur son site internet.
Avant même son arrivée, tous ses concurrents ont déjà adapté leur offre low cost.”
Mobile Vikings Fiber 1000/500
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
MobileVikings mobile
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Ventura via OpenCore
OVH - vaste telefoon
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 33 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Het is de laatste zomerdag. Geen digi te zien,maar ze lanceerde wel een wedstrijd.
https://www.digi-belgium.be/#competition
https://www.digi-belgium.be/#competition
Reclame maken maar niets aanbieden.Eerste DIGI-winkels in Gent en BrusselVanavond schittert DIGI Belgium voor het eerst op televisie als partner van The Masked Singer. Later deze herfst staan partnerships met Star Academy en met Stubru’s De Jaren Nul op de kalender. DIGI Belgium is dit jaar ook hoofdpartner van het Weekend van de Klant, dat doorgaat op 5 en 6 oktober 2024.“Als Belgisch telecombedrijf vinden we lokale verankering en visibiliteit aan beide kanten van de taalgrens zeer belangrijk. Via creatieve partnerships willen we mensen op een laagdrempelige
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
Wedstrijd geeft hier in verschillende browsers een error? "Je inschrijving kon niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw."
- Splitter
- Elite Poster
nou dan denk je.. wedstrijd, even eerst de AV bekijken ( https://www.digi-belgium.be/wedstrijdreglement )...
504 gateway timeout
als hun producten even goed gaan werken als hun website, dan kunnen ze maar al beter stoppen
de fout van het formulier (dat trouwens extern gehost is op sibforms.com) is volgende:
Object { WHATSAPP: "Unable to update contact, ext_id is already associated with another Contact" }
lijkt dat ze werken met/via brevo
504 gateway timeout

als hun producten even goed gaan werken als hun website, dan kunnen ze maar al beter stoppen
de fout van het formulier (dat trouwens extern gehost is op sibforms.com) is volgende:
Object { WHATSAPP: "Unable to update contact, ext_id is already associated with another Contact" }
lijkt dat ze werken met/via brevo
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Zelfde hier geeft foutje bij deelnemen.
Komt wel goed elk begin is moeilijk
Komt wel goed elk begin is moeilijk

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- Splitter
- Elite Poster
als ze effectief "goedkoper willen zijn dan de prijzen die we hier altijd gezien hebben" en ik dacht ergens ooit gelezen te hebben minimaal 10% goedkoper dan wat er nu op de markt is.... dan gaan ze dat mogen aanbieden voor 7/8 euro en niet meer (want voor 9 heb je bij hey 20gb)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 33 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ze moeten niet goedkoper zijn dan hey, want daar gaan ze niet de concurrentie met aan. Ze moeten goedkoper zijn dan telenet, proximus en Orange en dan is 10% goedkoper zijn eigenlijk vrij bescheiden.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 9 keer
Degadt wil zich niet laten vastpinnen op een nieuwe deadline. “Als de testen succesvol verlopen, kan het snel gaan. Maar ik ga niet beloven dat we zeker voor het jaareinde op de markt komen.” Degadt gaf aan dat de persbabbel niet alleen diende om het uitstel aan te kondigen. Het bedrijf begint zijn marketinginspanningen fors op te trekken. “Vandaag start de The masked singer op VTM, Digi is hier de partner. Er is ook een online campagne begonnen waarin vijfhonderd pakketten te winnen zijn voor een jaar gratis Digi Mobile.” https://www.standaard.be/cnt/dmf20240920_93949529
Zal nog wel even duren wellicht
Zal nog wel even duren wellicht

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Ze zijn achterliggend deze dinsdag geregistreerd als mobiele telefonie provider.
Maw, nu pas kunnen ze testen, sim kaarten testen, hun backend platform beginnen ontwikkelen.
Lijkt me dat het nog makkelijk 3 maand zal duren.
Maw, nu pas kunnen ze testen, sim kaarten testen, hun backend platform beginnen ontwikkelen.
Lijkt me dat het nog makkelijk 3 maand zal duren.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Beter traag en degelijk dan rap en halfslachtig.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
Op hun website was er een wedstrijd voor tester te zijn , heb mee gedaan en hoop dat ik een tester mag zijn.cadsite schreef: 22 sep 2024, 15:55 Ze zoeken test-gezinnen in Kuregem:
https://itdaily.be/nieuws/netwerk/telec ... lancering/
Het is me wel opgevallen dat ze vb sms prijzen en bel prijzen buiten bundel zeggen maar ze zeggen er niet bij wat je moet bijbetalen na 15Gb dat je hebt opgebruikt

Zouden ze ook een verlaagd snelheid abo aanbieden zoals Orange?

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 27 keer
Ook zijn ze sponsor van het VTM programma " The masked singer"
https://www.demorgen.be/nieuws/dit-is-t ... ~b5570e42/
of
niet toegelaten link/dkLRo
https://www.demorgen.be/nieuws/dit-is-t ... ~b5570e42/
of
niet toegelaten link/dkLRo
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Ze hebben alvast hun eigen speedtest net server in locatie Brussel
Internet = Telenet + HeyTelecom
-
- Plus Member
- Bedankt: 5 keer
In omgeving Vlaanderen zijn er aanvragen voor de vierde operator
Ze geven net als Telenet een referentie mee als OVXXXXX WVXXXXX
Maar daar bij staat nog een aanduiding als NB PEV NB VILLA23 NB 1HO
Weet iemand wat het doel daar van is
Ze geven net als Telenet een referentie mee als OVXXXXX WVXXXXX
Maar daar bij staat nog een aanduiding als NB PEV NB VILLA23 NB 1HO
Weet iemand wat het doel daar van is
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 111 keer
- Recent bedankt: 4 keer
BIPT heeft vorige week Citymesh een vergunning afgeleverd.
Ze hebben vanaf nu hun eigen telefoonnummer-range, en kunnen portaties aan.
Proximus wordt hun transitpartner voor telefonie/messaging.
Ze hebben vanaf nu hun eigen telefoonnummer-range, en kunnen portaties aan.
Proximus wordt hun transitpartner voor telefonie/messaging.
-
- Pro Member
Wel fijn om te lezen dat ze nog effectief bezig zijn
Kost tijd maar ze zulle wel eindelijk actief geraken

Kost tijd maar ze zulle wel eindelijk actief geraken