DSL connection ??

Plaats reactie
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Als ik in mijn tele2 modem kijk bij Home>Broadband connection>DSL connection zie je onder LINK Information bij Bandwidth(up /Down)
256 / 512 staan. Wat staat daar bij andere tele2allin gebruikers hier op het forum? Kan ik dit wijzigen ? Mijn snelheid is sinds ik van versatel naar tele2allin ben over gestapt nog steeds hetzefde (Down 420 kbits/s).
Heb al klacht in gedient bij tele2 en de ombudsman maar mijn snelheid is nog steeds hetzelfde gebleven.
Bijlagen
Thomson3.doc
(75 KiB) 75 keer gedownload
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Computerleek schreef:Als ik in mijn tele2 modem kijk bij Home>Broadband connection>DSL connection zie je onder LINK Information bij Bandwidth(up /Down)
256 / 512 staan. Wat staat daar bij andere tele2allin gebruikers hier op het forum? Kan ik dit wijzigen ? Mijn snelheid is sinds ik van versatel naar tele2allin ben over gestapt nog steeds hetzefde (Down 420 kbits/s).
Heb al klacht in gedient bij tele2 en de ombudsman maar mijn snelheid is nog steeds hetzelfde gebleven.


Je snelheidsprofiel staat duidelijk nog steeds op Versatel Always. Bellen en mailen, ze moeten het maar in orde brengen. Indien ze beginnen te zeveren van "hoe ziet U dat" zeg je maar dat je je oude ADSL modem gebruikt hebt, en dat die z'n syncspeed toont op 256/512.

Er hoort wel degelijk 384/4096 te staan.
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Bedankt Kaween,heb net een mailtje gestuurd naar tele2 en een cc naar de ombudsman of het veel helpt weet ik niet. Kun je me misschien vertellen hoe ik wifi moet uit zetten?

groetjes computerleek
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Tuurlijk

Je logt in op je modem.

- Op het eerste statusscherm klik je gewoon op "Wireless" (staat onder "Home Network", rechts van het "huisje"
- je komt dan de wireless access point configuration. Druk je op "configure", rechtsbovenaan het scherm, net onder het woord "Speedtouch"
- dan vink je gewoon het hokje "Interface enabled" uit, en druk je rechts onderaan dat scherm "Apply"

Klaar.

Ik raad je zowiezo aan eerst een backup te maken van je config voordat je begint te spelen met de modem.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Computerleek schreef:Bedankt Kaween,heb net een mailtje gestuurd naar tele2 en een cc naar de ombudsman of het veel helpt weet ik niet. Kun je me misschien vertellen hoe ik wifi moet uit zetten?

groetjes computerleek


In mijn ervaring helpt het wel (na een tijdje) als je bij hun blijft aandringen : ook je snelheidsprofiel zou feitelijk heel eenvoudig oplosbaar moeten wezen. Bellen op 078 nummer, en blijven zeuren tot het in orde is.

Succes !
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Nikst te 078 nummer:

(0800) 321 30 dit nummer werkt ook.
Gebruikersavatar
mikezwet
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 jan 2006, 19:03
Locatie: Poppel (Ravels)
Contacteer:

Computerleek schreef:Als ik in mijn tele2 modem kijk bij Home>Broadband connection>DSL connection zie je onder LINK Information bij Bandwidth(up /Down)
256 / 512 staan. Wat staat daar bij andere tele2allin gebruikers hier op het forum? Kan ik dit wijzigen ? Mijn snelheid is sinds ik van versatel naar tele2allin ben over gestapt nog steeds hetzefde (Down 420 kbits/s).
Heb al klacht in gedient bij tele2 en de ombudsman maar mijn snelheid is nog steeds hetzelfde gebleven.


Waar heb je die klacht ingediend, bij welke ombudsman ect.
Hoor het graag :wink:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

[email protected]

Graag gedaan. :lol:

... heb daar ook al een tijdje een klacht lopen, nog niks van gehoord, en dat zal ook waarschijnlijk wel niet. Hooguit zo'n niets zeggend antwoord van "aanloopproblemen", en misschien zelfs dat niet.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”