Als ik in mijn tele2 modem kijk bij Home>Broadband connection>DSL connection zie je onder LINK Information bij Bandwidth(up /Down)
256 / 512 staan. Wat staat daar bij andere tele2allin gebruikers hier op het forum? Kan ik dit wijzigen ? Mijn snelheid is sinds ik van versatel naar tele2allin ben over gestapt nog steeds hetzefde (Down 420 kbits/s).
Heb al klacht in gedient bij tele2 en de ombudsman maar mijn snelheid is nog steeds hetzelfde gebleven.
DSL connection ??
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
- Locatie: Hoeselt
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Computerleek schreef:Als ik in mijn tele2 modem kijk bij Home>Broadband connection>DSL connection zie je onder LINK Information bij Bandwidth(up /Down)
256 / 512 staan. Wat staat daar bij andere tele2allin gebruikers hier op het forum? Kan ik dit wijzigen ? Mijn snelheid is sinds ik van versatel naar tele2allin ben over gestapt nog steeds hetzefde (Down 420 kbits/s).
Heb al klacht in gedient bij tele2 en de ombudsman maar mijn snelheid is nog steeds hetzelfde gebleven.
Je snelheidsprofiel staat duidelijk nog steeds op Versatel Always. Bellen en mailen, ze moeten het maar in orde brengen. Indien ze beginnen te zeveren van "hoe ziet U dat" zeg je maar dat je je oude ADSL modem gebruikt hebt, en dat die z'n syncspeed toont op 256/512.
Er hoort wel degelijk 384/4096 te staan.
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
- Locatie: Hoeselt
Bedankt Kaween,heb net een mailtje gestuurd naar tele2 en een cc naar de ombudsman of het veel helpt weet ik niet. Kun je me misschien vertellen hoe ik wifi moet uit zetten?
groetjes computerleek
groetjes computerleek
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Tuurlijk
Je logt in op je modem.
- Op het eerste statusscherm klik je gewoon op "Wireless" (staat onder "Home Network", rechts van het "huisje"
- je komt dan de wireless access point configuration. Druk je op "configure", rechtsbovenaan het scherm, net onder het woord "Speedtouch"
- dan vink je gewoon het hokje "Interface enabled" uit, en druk je rechts onderaan dat scherm "Apply"
Klaar.
Ik raad je zowiezo aan eerst een backup te maken van je config voordat je begint te spelen met de modem.
Je logt in op je modem.
- Op het eerste statusscherm klik je gewoon op "Wireless" (staat onder "Home Network", rechts van het "huisje"
- je komt dan de wireless access point configuration. Druk je op "configure", rechtsbovenaan het scherm, net onder het woord "Speedtouch"
- dan vink je gewoon het hokje "Interface enabled" uit, en druk je rechts onderaan dat scherm "Apply"
Klaar.
Ik raad je zowiezo aan eerst een backup te maken van je config voordat je begint te spelen met de modem.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Computerleek schreef:Bedankt Kaween,heb net een mailtje gestuurd naar tele2 en een cc naar de ombudsman of het veel helpt weet ik niet. Kun je me misschien vertellen hoe ik wifi moet uit zetten?
groetjes computerleek
In mijn ervaring helpt het wel (na een tijdje) als je bij hun blijft aandringen : ook je snelheidsprofiel zou feitelijk heel eenvoudig oplosbaar moeten wezen. Bellen op 078 nummer, en blijven zeuren tot het in orde is.
Succes !
-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29
Nikst te 078 nummer:
(0800) 321 30 dit nummer werkt ook.
(0800) 321 30 dit nummer werkt ook.
- mikezwet
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 29 jan 2006, 19:03
- Locatie: Poppel (Ravels)
- Contacteer:
Computerleek schreef:Als ik in mijn tele2 modem kijk bij Home>Broadband connection>DSL connection zie je onder LINK Information bij Bandwidth(up /Down)
256 / 512 staan. Wat staat daar bij andere tele2allin gebruikers hier op het forum? Kan ik dit wijzigen ? Mijn snelheid is sinds ik van versatel naar tele2allin ben over gestapt nog steeds hetzefde (Down 420 kbits/s).
Heb al klacht in gedient bij tele2 en de ombudsman maar mijn snelheid is nog steeds hetzelfde gebleven.
Waar heb je die klacht ingediend, bij welke ombudsman ect.
Hoor het graag
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
[email protected]
Graag gedaan.
... heb daar ook al een tijdje een klacht lopen, nog niks van gehoord, en dat zal ook waarschijnlijk wel niet. Hooguit zo'n niets zeggend antwoord van "aanloopproblemen", en misschien zelfs dat niet.
Graag gedaan.
... heb daar ook al een tijdje een klacht lopen, nog niks van gehoord, en dat zal ook waarschijnlijk wel niet. Hooguit zo'n niets zeggend antwoord van "aanloopproblemen", en misschien zelfs dat niet.