Mijn contract (1e jaar) loopt af op 01/03/2006. Ik heb als datum voor stopzetting 28/02/2006 gekozen en er komt dus op "opzegvergoeding 0 €".
Ik quote even de voorwaarden:
Ik begrijp hieruit dat je het aantal maanden te gaan (in mijn geval 0) moet betalen.15: Ik wil mijn abonnement opzeggen
Conform de algemene voorwaarden kunnen we hierop enkel ingaan wanneer u dit verzoek indient via een aangetekend schrijven of via "Mijn Versatel". Voor Always ADSL en Always More ADSL gebruikers geldt een verbrekingsvergoeding gelijk aan het maandelijks Abonnement vermenigvuldigd met het aantal resterende maanden tot aan het einde van de initiële duurtijd van 1 jaar. Deze vergoeding vervalt indien u twee maanden voor de vervaldatum van uw contract de aanvraag tot verbreking van het contract indient. Gelieve uw aangetekende opzegbrief over te maken aan: Versatel Belgie t.a.v. Order Entry Koningin Astridlaan 166 1780 Wemmel
Deze zin is me compleet onduidelijk. Ik moet inderdaad een vergoeding betalen omdat ik na die 2 maanden kom, maar mijn contract loopt nog 3 weken (1e jaar) en die doe ik uit bij hun."Deze vergoeding vervalt indien u twee maanden voor de vervaldatum van uw contract de aanvraag tot verbreking van het contract indient."
toen ik naar Versatel belde om dit te bevestigen kreeg ik natuurlijk wat anders te horen. Volgens hun zou ik 12 maand opzeg moeten betalen omdat ik al in mijn 2e jaar zit? Tellen is precies niet hun sterkste kant...
De persoon aan de telefoon zei dat het "een fout van het systeem is" en "dat ik geluk heb".
Ik heb screenshots van de website waarop duidelijk 0 Euro staat. Maar wie heeft er nu gelijk? Ik wil geen maanden discussie over die opzegvergoeding want ondertussen geraak ik ook ni bij een andere provider...
Zou ik mijn domicielering alvast opzeggen?