wat is er gaande???

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Bllijkbaar ontvangt iedereen een brief dat de installatie uitgesteld is tot 3 april?

Wat is er gaande??
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24

Kan je iets meer uitleg geven aub? Van wie heb je deze brief ontvangen? Over welk product gaat het?
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 12 keer

d-fens schreef:Kan je iets meer uitleg geven aub? Van wie heb je deze brief ontvangen? Over welk product gaat het?
Tele2 All-in. Al minstens 2 posters hebben bericht gekregen dat ze pas begin april worden geinstalleerd.

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 8816#98816 (mevo)
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 8005#98005 (The Conqueror)

EDIT : 2e link gecorrigeerd
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

tele2all in.
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24

Goed nieuws! Weeral een reden om de hele zaak te annuleren! :twisted:
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ik wil de zaak niet geannuleerd krijgen. Ik wil aangesloten worden.
en wel zo snel mogelijk. Zij hebben mij telenet laten opzeggen 2 weten na hun eerste installatie datum van 2 januari. Ik heb dit dus gedaan en telenet heeft ondertussen reeds alles komen weghalen. Dus ik heb noch telefoon noch internet. Nu beloven ze me reeds 2 weken dat alles in orde ging zijn maar er gebeurt juist niks.

En gisteren kreeg ik dan nog een brief dat ze de installatie uitstellen tot 3 april. Eigenlijk staat er vanaf 3 april dus kan eigenlijk juni of langer ook zijn.

Vanaf 3 april wil zeggen dat het 5 maanden na aanvraag maar kan geactiveerd worden. Dat is toch niet mogelijk jong.
Gebruikersavatar
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2006, 13:25
Locatie: Roeselare

stuur maar een klacht naar de ambudsman van telecom. Dat heb ik ook gedaan. Die hebben dan een klacht gestuurd naar Tele2 op 13/1. En rara 5 dagen later staat Belgacom voor de deur om de lijn te testen. ADSL ok. Nu hadden ze wel ondertussen al "kosteloos" opgezegt bij Tele2, dus kan ik nog steeds niet surfen. Dan maar teruggebeld en ze kunnen blijkbaar mijn account terug activeren. Nog even wachten dus...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”