Bllijkbaar ontvangt iedereen een brief dat de installatie uitgesteld is tot 3 april?
Wat is er gaande??
wat is er gaande???
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 12 keer
Tele2 All-in. Al minstens 2 posters hebben bericht gekregen dat ze pas begin april worden geinstalleerd.d-fens schreef:Kan je iets meer uitleg geven aub? Van wie heb je deze brief ontvangen? Over welk product gaat het?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 8816#98816 (mevo)
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 8005#98005 (The Conqueror)
EDIT : 2e link gecorrigeerd
Ik wil de zaak niet geannuleerd krijgen. Ik wil aangesloten worden.
en wel zo snel mogelijk. Zij hebben mij telenet laten opzeggen 2 weten na hun eerste installatie datum van 2 januari. Ik heb dit dus gedaan en telenet heeft ondertussen reeds alles komen weghalen. Dus ik heb noch telefoon noch internet. Nu beloven ze me reeds 2 weken dat alles in orde ging zijn maar er gebeurt juist niks.
En gisteren kreeg ik dan nog een brief dat ze de installatie uitstellen tot 3 april. Eigenlijk staat er vanaf 3 april dus kan eigenlijk juni of langer ook zijn.
Vanaf 3 april wil zeggen dat het 5 maanden na aanvraag maar kan geactiveerd worden. Dat is toch niet mogelijk jong.
en wel zo snel mogelijk. Zij hebben mij telenet laten opzeggen 2 weten na hun eerste installatie datum van 2 januari. Ik heb dit dus gedaan en telenet heeft ondertussen reeds alles komen weghalen. Dus ik heb noch telefoon noch internet. Nu beloven ze me reeds 2 weken dat alles in orde ging zijn maar er gebeurt juist niks.
En gisteren kreeg ik dan nog een brief dat ze de installatie uitstellen tot 3 april. Eigenlijk staat er vanaf 3 april dus kan eigenlijk juni of langer ook zijn.
Vanaf 3 april wil zeggen dat het 5 maanden na aanvraag maar kan geactiveerd worden. Dat is toch niet mogelijk jong.
- The Conquer
- Plus Member
stuur maar een klacht naar de ambudsman van telecom. Dat heb ik ook gedaan. Die hebben dan een klacht gestuurd naar Tele2 op 13/1. En rara 5 dagen later staat Belgacom voor de deur om de lijn te testen. ADSL ok. Nu hadden ze wel ondertussen al "kosteloos" opgezegt bij Tele2, dus kan ik nog steeds niet surfen. Dan maar teruggebeld en ze kunnen blijkbaar mijn account terug activeren. Nog even wachten dus...