Inloggen bij e-bay

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
willempie
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:04

Hi, ik heb problemen om in te loggen bvb bij e-bay,ik vermoed dat de firewall in de box geen info doorlaat die deze sites nodig hebben om bvb P2P verbindingen te maken. heeft iemand dit al vastgesteldDe info bij online helpdesk was viendelijk maar zonder resultaat
Sugesties??
willempie
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Maak eens de cache van uw browser leeg en verwijder eens al je cookies. Waarschijnlijk zal dit het oplossen. E-bay heeft weinig of niks te zien met P2P hoor.
Afbeelding
willempie
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:04

Heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.Mogelijk laat de firewall in de box geen cookie's ed. door.Bij bvb een FTP sesie krijg je een tweede link om te downloaden naast de eerste om te uploaden.Als de firewall niet de twee lijnen doorlaat kan ik niks doen .Ik vermoed dat zo iets inde scarlet box gebeurd maar er zijn zoveel parameters om in te stellen dat ik nde weg kwijt raak
in iedere geval bedankt voor uw reaktie
willempie
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Scarlet one?
Heb het net eens getest, als de firewall aanstaat kan ik me niet inloggen op ebay. Als de firewall op "Disabled" staat gaat het wel :).
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Als die firewall opstaat blokkeerd ie gewoon bijna alles...
Onoverzichtelijk en enorm uitgebreid zijn die instelpagina's wel.
Security laat je best wél aanstaan.
En cookies doorlaten en blablabla heeft nix met uwe modem te maken ..cookies worden niet verstuurd maar aangemaakt en de volgende keer gebruikt door de browser indien dit toegelaten is
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”