Hi, ik heb problemen om in te loggen bvb bij e-bay,ik vermoed dat de firewall in de box geen info doorlaat die deze sites nodig hebben om bvb P2P verbindingen te maken. heeft iemand dit al vastgesteldDe info bij online helpdesk was viendelijk maar zonder resultaat
Sugesties??
Inloggen bij e-bay
Heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.Mogelijk laat de firewall in de box geen cookie's ed. door.Bij bvb een FTP sesie krijg je een tweede link om te downloaden naast de eerste om te uploaden.Als de firewall niet de twee lijnen doorlaat kan ik niks doen .Ik vermoed dat zo iets inde scarlet box gebeurd maar er zijn zoveel parameters om in te stellen dat ik nde weg kwijt raak
in iedere geval bedankt voor uw reaktie
in iedere geval bedankt voor uw reaktie
willempie
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Als die firewall opstaat blokkeerd ie gewoon bijna alles...
Onoverzichtelijk en enorm uitgebreid zijn die instelpagina's wel.
Security laat je best wél aanstaan.
En cookies doorlaten en blablabla heeft nix met uwe modem te maken ..cookies worden niet verstuurd maar aangemaakt en de volgende keer gebruikt door de browser indien dit toegelaten is
Onoverzichtelijk en enorm uitgebreid zijn die instelpagina's wel.
Security laat je best wél aanstaan.
En cookies doorlaten en blablabla heeft nix met uwe modem te maken ..cookies worden niet verstuurd maar aangemaakt en de volgende keer gebruikt door de browser indien dit toegelaten is
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder