![Afbeelding](http://fst.0wnage.be/vertevch.png)
Aan de huidige klanten: zijn jullie er al over geweest en hoeveel hebben jullie moeten bijbetalen ?
dus diegene die always more hebben blijven zo (zonder limiet?)dietervanb schreef:Tot nu toe nog niets extra te betalen.
Indien het echter zo is mogen wordt morgen alles opgezegd !!!
Heb naar klantendienst gebeld. Degene die al ingeschreven waren blijven hun voorwaarden behouden : max 5 euro. Degene die vanaf vandaag inschrijven betalen 1 euro per gig : onbeperkt.
Dus goed opvolgen !!!
Heb dus ook naar klantendienst gebeld en er werd mij inderdaad bevestigd dat door het overweldigend aantal aanvragen, de voorwaarden werden herzien. Voor reeds bestaande inschrijvingen worden de oude voorwaarden gehandhaafd: dus maximaal 5€.grox schreef:dus diegene die always more hebben blijven zo (zonder limiet?)dietervanb schreef:Tot nu toe nog niets extra te betalen.
Indien het echter zo is mogen wordt morgen alles opgezegd !!!
Heb naar klantendienst gebeld. Degene die al ingeschreven waren blijven hun voorwaarden behouden : max 5 euro. Degene die vanaf vandaag inschrijven betalen 1 euro per gig : onbeperkt.
Dus goed opvolgen !!!
naar waar gade? realdsl?Svekke schreef:Ben ik blij dat ik binnen een maand en half weg kan bij Versatel!
Ik ben nu bijna 2 jaar klant, en ben altijd SUPER tevreden geweest: het netwerk was stabiel en haalde de beloofde snelheden, nooit geen downtimes gemerkt, maar sinds Tele2 daar de lakens uitdeelt, is het niets anders dan dikke miserie: dns server down, niet meer kunnen inloggen, snelheden die zakken, voorwaarden die plots veranderen, Always More verdwijnt...
Wat een klucht daar!
Op de website van Versatel staan nog wel de originele voorwaarden voor Always ADSL, dus daar wordt niets aan veranderd (29,9€ per maand voor ongelimiteerd internet aan 512Kbps down) -> maar hoelang duurt dit nog..?
In februari zeg ik voorgoed 'salu' tegen Versatel-Tele2
(wie weet wat gebeurt er nog allemaal in de periode december-februari)
Al een hele tijd loop ik rond met het idee: men zou geen abo meer mogen afsluiten bij de 3 grote providers (Skynet, Telenet en Scarlet) om hen te doen inzien dat ze fout bezig zijn met limieten, maar Tele2 komt stilaan ook tussen die 3 ISP's te staan hoor.
Iemand rap antwoord op?skindred schreef:Normaal ging den installateur vandaag komen
Maar ze belden om te zeggen dat ij ziek is (dees betwijfel ik, ik heb een vermoeden da ze mij ier nie gaan aansluiten of tan toch later)
Maar nu ik dees ier lees moek der niemer van weten!
Kan ik nog altijd opzeggen?
@svekke: zijde wel zeker da je er in februari vanaf kan ? Als je all-in hebt gekregen of besteld dan ga je eigenlijk een nieuw contract aan, dus opnieuw één jaar... Ikzelf zat met adsl always more reeds 5 maand, nu heb ik all-in.... maar volgens mij mag ik dus geen rekening meer houden met die 5 maand. Vanaf nu december all-in terug voor één jaar.... denk ik toch?Svekke schreef:Ben ik blij dat ik binnen een maand en half weg kan bij Versatel!
Ik ben nu bijna 2 jaar klant, en ben altijd SUPER tevreden geweest: het netwerk was stabiel en haalde de beloofde snelheden, nooit geen downtimes gemerkt, maar sinds Tele2 daar de lakens uitdeelt, is het niets anders dan dikke miserie: dns server down, niet meer kunnen inloggen, snelheden die zakken, voorwaarden die plots veranderen, Always More verdwijnt...
Wat een klucht daar!
Op de website van Versatel staan nog wel de originele voorwaarden voor Always ADSL, dus daar wordt niets aan veranderd (29,9€ per maand voor ongelimiteerd internet aan 512Kbps down) -> maar hoelang duurt dit nog..?
In februari zeg ik voorgoed 'salu' tegen Versatel-Tele2
(wie weet wat gebeurt er nog allemaal in de periode december-februari)
Al een hele tijd loop ik rond met het idee: men zou geen abo meer mogen afsluiten bij de 3 grote providers (Skynet, Telenet en Scarlet) om hen te doen inzien dat ze fout bezig zijn met limieten, maar Tele2 komt stilaan ook tussen die 3 ISP's te staan hoor.
Toch even vermelden dat er niets mis is met mijn Always More snelheid.Svekke schreef:... en daarom andere formules hun strot toeknijpen (kijk maar naar de snelheden van Always More tegenwoordig... )
@svekke: ik denk niet dat ze uitzonderingen gaan maken hoor op die abonnementen, zou te moeilijk worden om alles te beheren. het zal 10GB worden, daarna betalen voor extra volume 1€/GB voor iedereen die het all-in heeft. Ik had 5maand adsl more heel tevreden van, maar nu met all-in begint het stilaan op mijn zenuwen te werken. En als je belt weet de ene niet van de andere....Svekke schreef:@yoho: ik ben zo slim geweest om GEEN All-In te nemen, en te blijven bij Always ADSL.
Het abonnement kan op 14 februari zonder kosten worden stopgezet.
Na 2 jaar mag dat ook wel eh? (ik wil niet eeuwig verbonden blijven aan Versatel)
EDIT: Jij zit slechter, jij moet nog een jaar wachten (nieuw contract)
MAAR: door die nieuwe aanpassing: stel dat je in januari toch moet blijven betalen voor extra volume, dan passen zij een contract toe waar jij NIET voor hebt getekend, en zouden alle All-In klanten hier stappen voor moeten ondernemen...
Maar weet hier nu iemand of het werkelijk zo is dat Tele2 die regel gaat toepassen vanaf begin 2006 voor ALLE klanten?
Dan nog: je betaald teveel voor wat je krijgt...Jelly schreef:Den deze blijft weer mooi bij Telenet, soms blijf je toch beter waar je bent.
Svekke schreef:Dan nog: je betaald teveel voor wat je krijgt...Jelly schreef:Den deze blijft weer mooi bij Telenet, soms blijf je toch beter waar je bent.
Bekijk FullADSL: 4Mbps down - 256Kbps up - 10GB limiet voor 27€ per maand.
Of Dommel.com: 4Mbps down - 256Kbps up - 50GB limiet voor 33€ per maand.
En deze 2 gebruiken het stabiele Turboline netwerk...
De technieker had hier niet eens een cd mee, noch een handleiding.skindred schreef:Ook naar de modem heb ik gevraagd(goed van me he)
En ook die kan je wijzigen
Vraag aan de technieker de software cd
Ze hebben er geen zaken mee waarvoor jij in de modem zou moeten zijn. Je hebt hem gekocht, hij is van jou.skindred schreef:(Ik heb gezegd dat ik in de modem moest voor netmeeting /P)