OPGELET Verandering "Extra volume"
Ik was nog eens op de versatel page aant kijken en ik zag bij tarieven waar voorheen stond "tot 5€ max, nadien gratis" nu dit staat:
Aan de huidige klanten: zijn jullie er al over geweest en hoeveel hebben jullie moeten bijbetalen ?
Aan de huidige klanten: zijn jullie er al over geweest en hoeveel hebben jullie moeten bijbetalen ?
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Tot nu toe nog niets extra te betalen.
Indien het echter zo is mogen wordt morgen alles opgezegd !!!
Heb naar klantendienst gebeld. Degene die al ingeschreven waren blijven hun voorwaarden behouden : max 5 euro. Degene die vanaf vandaag inschrijven betalen 1 euro per gig : onbeperkt.
Dus goed opvolgen !!!
Heb naar klantendienst gebeld. Degene die al ingeschreven waren blijven hun voorwaarden behouden : max 5 euro. Degene die vanaf vandaag inschrijven betalen 1 euro per gig : onbeperkt.
Dus goed opvolgen !!!
Verdorie, net nu ik ging overschakelen... en hun Always More abonnement hebben ze ook al stopgezet. Nu maar hopen dat RealDSL zijn snelheidsproblemen in de komende maanden kan oplossen, dan hebben ze er zeker een klant bij...
Normaal ging den installateur vandaag komen
Maar ze belden om te zeggen dat ij ziek is (dees betwijfel ik, ik heb een vermoeden da ze mij ier nie gaan aansluiten of tan toch later)
Maar nu ik dees ier lees moek der niemer van weten!
Kan ik nog altijd opzeggen?
Maar ze belden om te zeggen dat ij ziek is (dees betwijfel ik, ik heb een vermoeden da ze mij ier nie gaan aansluiten of tan toch later)
dietervanb schreef:Tot nu toe nog niets extra te betalen.
Dus goed opvolgen !!!
dus diegene die always more hebben blijven zo (zonder limiet?)
Dus het ziet er naar uit dat er dan toch geen FUP of onbeperkt surfen word aangeboden door Tele 2 :s
Slim zijn ze wel eerst klanten lokken met onbeperkt internet te bieden en nu ineens een limiet opstellen
Onbeperkt internet is nog niet voor vandaag hier in Vlaanderen
Slim zijn ze wel eerst klanten lokken met onbeperkt internet te bieden en nu ineens een limiet opstellen
Onbeperkt internet is nog niet voor vandaag hier in Vlaanderen
oei, begonnen dan al de grootverbruikers massaal naar versatel te verhuizen dat ze daarmee always more hebben opgezegd en tele2allin ingevoerd. maar ze kunnen de voorwaarden van de huidige niet veranderen zonder officiele mededeling dus er gaan een aantal met unlimited zitten en de rest dik betalen :( Waarschijnlijk aan het einde van het contractjaar zal er wel een mailke volgen met de tekst "genoeg gedownload! nu betalen!"
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Wow, wat een verandering plots!
En maar te hopen de bestaande klanten nu niet het slachtoffer er van worden!
En ik kan het nog niet checken, want mijn volume is nog niet hoog genoeg (zit nog onder de extra 10€).
Zal eens rap een gigje downloaden
Ze zullen er nu alles aan doen om de All-in formule zo goed mogelijk te laten werken, en daarom andere formules hun strot toeknijpen (kijk maar naar de snelheden van Always More tegenwoordig... )
En maar te hopen de bestaande klanten nu niet het slachtoffer er van worden!
En ik kan het nog niet checken, want mijn volume is nog niet hoog genoeg (zit nog onder de extra 10€).
Zal eens rap een gigje downloaden
Ze zullen er nu alles aan doen om de All-in formule zo goed mogelijk te laten werken, en daarom andere formules hun strot toeknijpen (kijk maar naar de snelheden van Always More tegenwoordig... )
grox schreef:dietervanb schreef:Tot nu toe nog niets extra te betalen.
Dus goed opvolgen !!!
dus diegene die always more hebben blijven zo (zonder limiet?)
Heb dus ook naar klantendienst gebeld en er werd mij inderdaad bevestigd dat door het overweldigend aantal aanvragen, de voorwaarden werden herzien. Voor reeds bestaande inschrijvingen worden de oude voorwaarden gehandhaafd: dus maximaal 5€.
Jammer voor diegenen die later komen
Nu ik heb zojuist naar die 0800 nummer gebeld en daar zeggen ze dat het enkel geldt voor nieuwe inschrijvingen...Aaarghh ze kennen hun eigen producten weer niet...Dit is precies hetzelfde als bij de lancering van dit nieuwe product, toen werden er ook verschillende bevestigigen gegeven
- svenska
- Elite Poster
Ben ik blij dat ik binnen een maand en half weg kan bij Versatel!
Ik ben nu bijna 2 jaar klant, en ben altijd SUPER tevreden geweest: het netwerk was stabiel en haalde de beloofde snelheden, nooit geen downtimes gemerkt, maar sinds Tele2 daar de lakens uitdeelt, is het niets anders dan dikke miserie: dns server down, niet meer kunnen inloggen, snelheden die zakken, voorwaarden die plots veranderen, Always More verdwijnt...
Wat een klucht daar!
Op de website van Versatel staan nog wel de originele voorwaarden voor Always ADSL, dus daar wordt niets aan veranderd (29,9€ per maand voor ongelimiteerd internet aan 512Kbps down) -> maar hoelang duurt dit nog..?
In februari zeg ik voorgoed 'salu' tegen Versatel-Tele2
(wie weet wat gebeurt er nog allemaal in de periode december-februari )
Al een hele tijd loop ik rond met het idee: men zou geen abo meer mogen afsluiten bij de 3 grote providers (Skynet, Telenet en Scarlet) om hen te doen inzien dat ze fout bezig zijn met limieten, maar Tele2 komt stilaan ook tussen die 3 ISP's te staan hoor.
Ik ben nu bijna 2 jaar klant, en ben altijd SUPER tevreden geweest: het netwerk was stabiel en haalde de beloofde snelheden, nooit geen downtimes gemerkt, maar sinds Tele2 daar de lakens uitdeelt, is het niets anders dan dikke miserie: dns server down, niet meer kunnen inloggen, snelheden die zakken, voorwaarden die plots veranderen, Always More verdwijnt...
Wat een klucht daar!
Op de website van Versatel staan nog wel de originele voorwaarden voor Always ADSL, dus daar wordt niets aan veranderd (29,9€ per maand voor ongelimiteerd internet aan 512Kbps down) -> maar hoelang duurt dit nog..?
Al een hele tijd loop ik rond met het idee: men zou geen abo meer mogen afsluiten bij de 3 grote providers (Skynet, Telenet en Scarlet) om hen te doen inzien dat ze fout bezig zijn met limieten, maar Tele2 komt stilaan ook tussen die 3 ISP's te staan hoor.
Svekke schreef:Ben ik blij dat ik binnen een maand en half weg kan bij Versatel!
Wat een klucht daar!
naar waar gade? realdsl?
- svenska
- Elite Poster
Zoals het er nu uit ziet, naar Dommel.com.
Maar als EDPnet ADSL2+ uitbrengt aan een goeie prijs, EN als het beschikbaar zou zijn hier thuis, valt dit nog te bekijken.
Maar dus nu: DOMMEL (4Mbps down, 256Kbps up, 50GB limiet voor 33€ per maand)
Maar als EDPnet ADSL2+ uitbrengt aan een goeie prijs, EN als het beschikbaar zou zijn hier thuis, valt dit nog te bekijken.
Maar dus nu: DOMMEL (4Mbps down, 256Kbps up, 50GB limiet voor 33€ per maand)
skindred schreef:Normaal ging den installateur vandaag komen
Iemand rap antwoord op?
Mijn gevoel:
Iets van nen aap en derin gelogeerd zijn!!!!!
-
- Member
- Bedankt: 1 keer
Svekke schreef:Ben ik blij dat ik binnen een maand en half weg kan bij Versatel!
Wat een klucht daar!
@svekke: zijde wel zeker da je er in februari vanaf kan ? Als je all-in hebt gekregen of besteld dan ga je eigenlijk een nieuw contract aan, dus opnieuw één jaar... Ikzelf zat met adsl always more reeds 5 maand, nu heb ik all-in.... maar volgens mij mag ik dus geen rekening meer houden met die 5 maand. Vanaf nu december all-in terug voor één jaar.... denk ik toch?
- svenska
- Elite Poster
@yoho: ik ben zo slim geweest om GEEN All-In te nemen, en te blijven bij Always ADSL.
Het abonnement kan op 14 februari zonder kosten worden stopgezet.
Na 2 jaar mag dat ook wel eh? (ik wil niet eeuwig verbonden blijven aan Versatel)
EDIT: Jij zit slechter, jij moet nog een jaar wachten (nieuw contract)
MAAR: door die nieuwe aanpassing: stel dat je in januari toch moet blijven betalen voor extra volume, dan passen zij een contract toe waar jij NIET voor hebt getekend, en zouden alle All-In klanten hier stappen voor moeten ondernemen...
Maar weet hier nu iemand of het werkelijk zo is dat Tele2 die regel gaat toepassen vanaf begin 2006 voor ALLE klanten?
Na 2 jaar mag dat ook wel eh? (ik wil niet eeuwig verbonden blijven aan Versatel)
MAAR: door die nieuwe aanpassing: stel dat je in januari toch moet blijven betalen voor extra volume, dan passen zij een contract toe waar jij NIET voor hebt getekend, en zouden alle All-In klanten hier stappen voor moeten ondernemen...
Maar weet hier nu iemand of het werkelijk zo is dat Tele2 die regel gaat toepassen vanaf begin 2006 voor ALLE klanten?
Laatst gewijzigd door svenska 19 dec 2005, 15:40, in totaal 1 gewijzigd.
Svekke schreef:... en daarom andere formules hun strot toeknijpen (kijk maar naar de snelheden van Always More tegenwoordig... )
Toch even vermelden dat er niets mis is met mijn Always More snelheid.
Aan de andere kant ga ik nu ook niet meer upgraden naar All-In. Van unlimited terug naar 1€/GB boven 10 GB... dat is onmogelijk
Slechte punten voor Tele2/Versatel
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Net aangetekend schrijven weggedaan (wat een volk in de post zeg) :
Laat jullie even meegenieten :
Ondanks het feit dat de installateur op 10 december bij de installatie heeft vastgesteld dat de downloadsnelheid absoluut onaanvaarbaar is, en dit ook op de werkbon heeft vermeld.
Ondanks het feit dat ik u dit zowel telefonisch (na 40 minuten op een wachtlijn te zitten), als via email heb gemeld. Ref TFxxxxxx
Ondanks het feit dat me telkens werd beloofd dat men mij zou contacteren en dat het probleem binnen enkele dagen zou opgelost zijn.
Ondanks het feit dat ik niet alleen meermaals de technische dienst van Versatel, maar ook die van Tele2 (op een veel duurder 070-nummer) meermaals op de hoogte heb gebracht.
Ondanks het feit dat u mij een hoger verbruik aanrekend zelfs voor dat u ook maar iets geïnstalleerd heb en ik u daar per email van op de hoogte heb gebracht (ref TFxxxxxx )
Ondanks dit alles geeft u mij nog altijd niet de snelheid die u in uw advertenties beloofd en waar ik ook voor betaal en reageert u niet behalve met het nietszeggende antwoord : “we werken er aan”.
Dit zijn de povere snelheden die ik haal :
(en hier volgt een EXEL-tabel, maar kan ik hier moeilijk weergeven)
Zoals u zelf kunt vaststellen zijn deze onaanvaardbaar.
Daarom stel ik u met dit schrijven formeel in gebreke om mij te geven waarvoor ik betaal.
Indien dit niet binnen de 3 dagen in orde is geeft u daarmee te kennen dat ik mijn facturen mag halveren tot alles naar behoren werkt daar is slechts 25 % van de beloofde snelheid geeft.
U geeft mij ook het recht mijn domicliering te stoppen en dit zonder enige extra kost voor mij.
Indien alles naar behoren werkt mag u mij een nieuwe domiciliering sturen.
Dit alles geeft u absoluut geen enkel recht om om het even welke actie tegenover mij te nemen, daar de fout volledig bij u ligt. Indien er toch enige actie van u komt en ik daar nadelige gevolgen van ondervind zullen alle kosten op u verhaald worden met een minimum van 100 euro.
Tevens stel ik vast dat u uw voorwaarden gewijzigd heeft. Ik heb ingetekend met als voorwaarde “extra volume : 1 euro per GB tot max 5 euro, nadien gratis”. Ik stel u ook in gebreken deze te blijven toepassen. Indien deze gewijzigd worden mag u ons contract als nietig beschouwen. Ook zeg ik bij deze onze overeenkomst op indien u ooit in de toekomst dit zou wijzigen zonder dat er nog een aangetekend schrijven nodig is.
Ik hoop echter dat u zich vanaf nu wat klantvriendelijker opstelt en dit alles niet nodig zal blijken.
Dit schrijven bevat geen enkele voor mij nadelige erkentenis en is onder voorbehoud van al mijn rechten.
En nu zij
Gelukkig had ik dat van die 5 gig hier nog net gelezen, heb ik het er bij gezet? Spaart me 4,5 euro aan zegel uit.
Nu maar hopen dat ik die speedtouch later nog bij een andere provider kan gebruiken. Anders betaal ik niets en mogen ze het toestel terug hebben.
Laat jullie even meegenieten :
Ondanks het feit dat de installateur op 10 december bij de installatie heeft vastgesteld dat de downloadsnelheid absoluut onaanvaarbaar is, en dit ook op de werkbon heeft vermeld.
Ondanks het feit dat ik u dit zowel telefonisch (na 40 minuten op een wachtlijn te zitten), als via email heb gemeld. Ref TFxxxxxx
Ondanks het feit dat me telkens werd beloofd dat men mij zou contacteren en dat het probleem binnen enkele dagen zou opgelost zijn.
Ondanks het feit dat ik niet alleen meermaals de technische dienst van Versatel, maar ook die van Tele2 (op een veel duurder 070-nummer) meermaals op de hoogte heb gebracht.
Ondanks het feit dat u mij een hoger verbruik aanrekend zelfs voor dat u ook maar iets geïnstalleerd heb en ik u daar per email van op de hoogte heb gebracht (ref TFxxxxxx )
Ondanks dit alles geeft u mij nog altijd niet de snelheid die u in uw advertenties beloofd en waar ik ook voor betaal en reageert u niet behalve met het nietszeggende antwoord : “we werken er aan”.
Dit zijn de povere snelheden die ik haal :
(en hier volgt een EXEL-tabel, maar kan ik hier moeilijk weergeven)
Zoals u zelf kunt vaststellen zijn deze onaanvaardbaar.
Daarom stel ik u met dit schrijven formeel in gebreke om mij te geven waarvoor ik betaal.
Indien dit niet binnen de 3 dagen in orde is geeft u daarmee te kennen dat ik mijn facturen mag halveren tot alles naar behoren werkt daar is slechts 25 % van de beloofde snelheid geeft.
U geeft mij ook het recht mijn domicliering te stoppen en dit zonder enige extra kost voor mij.
Indien alles naar behoren werkt mag u mij een nieuwe domiciliering sturen.
Dit alles geeft u absoluut geen enkel recht om om het even welke actie tegenover mij te nemen, daar de fout volledig bij u ligt. Indien er toch enige actie van u komt en ik daar nadelige gevolgen van ondervind zullen alle kosten op u verhaald worden met een minimum van 100 euro.
Tevens stel ik vast dat u uw voorwaarden gewijzigd heeft. Ik heb ingetekend met als voorwaarde “extra volume : 1 euro per GB tot max 5 euro, nadien gratis”. Ik stel u ook in gebreken deze te blijven toepassen. Indien deze gewijzigd worden mag u ons contract als nietig beschouwen. Ook zeg ik bij deze onze overeenkomst op indien u ooit in de toekomst dit zou wijzigen zonder dat er nog een aangetekend schrijven nodig is.
Ik hoop echter dat u zich vanaf nu wat klantvriendelijker opstelt en dit alles niet nodig zal blijken.
Dit schrijven bevat geen enkele voor mij nadelige erkentenis en is onder voorbehoud van al mijn rechten.
En nu zij
Gelukkig had ik dat van die 5 gig hier nog net gelezen, heb ik het er bij gezet? Spaart me 4,5 euro aan zegel uit.
Nu maar hopen dat ik die speedtouch later nog bij een andere provider kan gebruiken. Anders betaal ik niets en mogen ze het toestel terug hebben.
Laatst gewijzigd door dietervanb 19 dec 2005, 15:44, in totaal 1 gewijzigd.
- svenska
- Elite Poster
@Krekkie: niet iedereen zal hier last van hebben, toch lees je hier vanalles op UB over de veranderlijke snelheden (ikzelf met mijn Always ADSL merk hier weinig van - heel soms 10Kb minder)
Maar het is toch duidelijk dat ze vanalles proberen om de snelheid en stabiliteit van All-In op te trekken
Maar het is toch duidelijk dat ze vanalles proberen om de snelheid en stabiliteit van All-In op te trekken
-
- Member
- Bedankt: 1 keer
Svekke schreef:@yoho: ik ben zo slim geweest om GEEN All-In te nemen, en te blijven bij Always ADSL.
@svekke: ik denk niet dat ze uitzonderingen gaan maken hoor op die abonnementen, zou te moeilijk worden om alles te beheren. het zal 10GB worden, daarna betalen voor extra volume 1€/GB voor iedereen die het all-in heeft. Ik had 5maand adsl more heel tevreden van, maar nu met all-in begint het stilaan op mijn zenuwen te werken. En als je belt weet de ene niet van de andere....
dietervanb, groot gelijk!
als den installateur hier bij mij komt en et sta mij nie aan dan wijs ik die kerel vriendelijk de deur en geef ik em ne schonen brief mee die ij in mijnen persoon in de "geweetwel" van zijn bazen mag steken!
als den installateur hier bij mij komt en et sta mij nie aan dan wijs ik die kerel vriendelijk de deur en geef ik em ne schonen brief mee die ij in mijnen persoon in de "geweetwel" van zijn bazen mag steken!
- KaiZas
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Net ook efkes een telefoontje gedaan naar Versatel. Ik kreeg de bestiging dat alle inschrijvingen vóór vandaag zullen genieten van de voorwaarden zoals die waren. (€5 max.)
Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Ben benieuwd hoe het uitpakt.
- svenska
- Elite Poster
@yoho: inderdaad, intern spreken ze mekaar tegen, en Tele2 tov Versatel spreken mekaar nog harder tegen.
Altijd, maar dan ook ALTIJD, komen ze met een andere uitleg af.
Of je nu 2x belt, of 10x...
Goedkope werkkrachten zonder diploma? Of met diploma, maar dan met het verkeerde?
Wat het er ook van mag zijn: als het echt zo is dat er voor elke MB moet bijbetaald worden, hoop ik dat de al bestaande klanten zich niet gaan laten doen en stappen ondernemen...
Wij moeten VERSCHRIKKELIJK veel afdokken als we vroeger weg willen bij een ISP, maar als zij contractbreuk plegen, is er niets aan de hand
Altijd, maar dan ook ALTIJD, komen ze met een andere uitleg af.
Of je nu 2x belt, of 10x...
Goedkope werkkrachten zonder diploma? Of met diploma, maar dan met het verkeerde?
Wat het er ook van mag zijn: als het echt zo is dat er voor elke MB moet bijbetaald worden, hoop ik dat de al bestaande klanten zich niet gaan laten doen en stappen ondernemen...
Wij moeten VERSCHRIKKELIJK veel afdokken als we vroeger weg willen bij een ISP, maar als zij contractbreuk plegen, is er niets aan de hand
Laatst gewijzigd door svenska 19 dec 2005, 15:59, in totaal 1 gewijzigd.
Uhm of et nu unlimmited is of niet
ik lees nie anders dan slechte zaken
snelheid te laag
modem beveiligd
onduidelijkheden op helpdesk
wel mijnen besten dees noemen ze service!
en services is zéér belangrijk in de economie
en die van Tele2
wel laat et mij zo zeggen: Tele2 heeft geen service!
ik lees nie anders dan slechte zaken
snelheid te laag
modem beveiligd
onduidelijkheden op helpdesk
wel mijnen besten dees noemen ze service!
en services is zéér belangrijk in de economie
en die van Tele2
wel laat et mij zo zeggen: Tele2 heeft geen service!
Ik vrees een beetje voor de always more abonnementen. Heb het zelf nog juist op de valreep kunnen bestellen maar het zou me niet verwonderen als ze die binnen een half jaartje gaan 'upgraden' naar tele2 adsl. Versatel was een droom maar het ziet er naar uit dat Versatel/Tele2 een nachtmerrie wordt :(
- svenska
- Elite Poster
Hier nog steeds € 1 per GB hoor, zonder een bovengrens...
Misschien ben je bij Always ADSL aan het kijken?
EDIT: ze zijn er weer mee aan foefelen!
Nu stond er plots: 'Maandelijks abonnement: Inbegrepen'
Dus de 10GB was ineens weg
Misschien ben je bij Always ADSL aan het kijken?
EDIT: ze zijn er weer mee aan foefelen!
Nu stond er plots: 'Maandelijks abonnement: Inbegrepen'
Dus de 10GB was ineens weg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Misschien wat extra druk van Belgacom en Telenet om die fup af te schaffen...
Nee serieus: hun netwerk kan gewoonweg geen fup aan, always more ging hun nog juist af....
Den deze blijft weer mooi bij Telenet, soms blijf je toch beter waar je bent.
Succes aan de huidige klanten!!
Greetz, Jelly
Nee serieus: hun netwerk kan gewoonweg geen fup aan, always more ging hun nog juist af....
Den deze blijft weer mooi bij Telenet, soms blijf je toch beter waar je bent.
Succes aan de huidige klanten!!
Greetz, Jelly
Everything that has a beginning has an end.
- svenska
- Elite Poster
Jelly schreef:Den deze blijft weer mooi bij Telenet, soms blijf je toch beter waar je bent.
Dan nog: je betaald teveel voor wat je krijgt...
Bekijk FullADSL: 4Mbps down - 256Kbps up - 10GB limiet voor 27€ per maand.
Of Dommel.com: 4Mbps down - 256Kbps up - 50GB limiet voor 33€ per maand.
En deze 2 gebruiken het stabiele Turboline netwerk...
Ik heb nu ff gebeld
Met zéér vriendelijke dame moet ik zeggen
Zij heeft even aan de verantwoordelijke gevraagd en die vertelde mij dan dat het tot €5 maximum is (dus unlimmited)
Ook naar de modem heb ik gevraagd (goed van me he)
En ook die kan je wijzigen
Vraag aan de technieker de software cd
Ze vertelde me ook dat ze een Doe-Het-Zelf plan gaan lanceren
En dan zal je dit ook zelf moeten doen
(Ik heb gezegd dat ik in de modem moest voor netmeeting /P)
Dus ik hoop dat deze info correct is
Anyway, de technieker gaat hier niet buiten voor ik tevreden ben
Met zéér vriendelijke dame moet ik zeggen
Zij heeft even aan de verantwoordelijke gevraagd en die vertelde mij dan dat het tot €5 maximum is (dus unlimmited)
Ook naar de modem heb ik gevraagd (goed van me he)
Ze vertelde me ook dat ze een Doe-Het-Zelf plan gaan lanceren
En dan zal je dit ook zelf moeten doen
(Ik heb gezegd dat ik in de modem moest voor netmeeting /P)
Dus ik hoop dat deze info correct is
Anyway, de technieker gaat hier niet buiten voor ik tevreden ben
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Svekke schreef:Jelly schreef:Den deze blijft weer mooi bij Telenet, soms blijf je toch beter waar je bent.
Dan nog: je betaald teveel voor wat je krijgt...
Bekijk FullADSL: 4Mbps down - 256Kbps up - 10GB limiet voor 27€ per maand.
Of Dommel.com: 4Mbps down - 256Kbps up - 50GB limiet voor 33€ per maand.
En deze 2 gebruiken het stabiele Turboline netwerk...
Svekke tuurlijk betaal ik te veel voor wat ik krijg, maar als ik hier elke keer opnieuw al die problemen zie....
Telenet is bij mij nog maar totaal een half uur down geweest in al die jaren...
Voor een gevestigde waarde is het wel logisch dat je iets meer betaald zekers
Natuurlijk blijf ik uitkijken naar andere alternatieven, Dommel.com ziet er heel interessant uit (All in een paar weken geleden ook nog) dus als deze zich kunnen bewijzen komt er misschien wel een klant bij.
Mvg, Jelly
Everything that has a beginning has an end.
skindred schreef:Ook naar de modem heb ik gevraagd (goed van me he)
De technieker had hier niet eens een cd mee, noch een handleiding.
skindred schreef:(Ik heb gezegd dat ik in de modem moest voor netmeeting /P)
Ze hebben er geen zaken mee waarvoor jij in de modem zou moeten zijn. Je hebt hem gekocht, hij is van jou.