Sync problemen Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

Voor de eerste keer sinds ik Scarlet heb, ondervind ik problemen met het ADSL gedeelte ...

Gisteren viel de sync weg van m'n telefoonlijn, m'n 2 ADSL modems bleven steken op het handshake gedeelte, en disconnecten met de foutmelding Received disconnect from peer, session terminated

Sinds vanmorgen kan ik terug syncen, maar niet aan de volledige snelheid ... De Rx Bit Rate is meestal wel hoog genoeg (soms ook 4096kbit), maar de Tx Bit Rate is meestal héél laag, nu draait het precies terug stabiel, maar het is dan ook maar 256kbit ... En als ik de lijn fel belast, dan disconnect de modem, en reconnect hij direct daarna terug (met meestal andere waardes als Rx en Tx)

Ik vermoed dat dit "werk" is voor de Scarlet helpdesk, of heeft er hier iemand nog een idee aan wat dat kan liggen?
Hier thuis heb ik namelijk niets veranderd aan kabels of dergelijke ...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”