Sync problemen Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Voor de eerste keer sinds ik Scarlet heb, ondervind ik problemen met het ADSL gedeelte ...

Gisteren viel de sync weg van m'n telefoonlijn, m'n 2 ADSL modems bleven steken op het handshake gedeelte, en disconnecten met de foutmelding Received disconnect from peer, session terminated

Sinds vanmorgen kan ik terug syncen, maar niet aan de volledige snelheid ... De Rx Bit Rate is meestal wel hoog genoeg (soms ook 4096kbit), maar de Tx Bit Rate is meestal héél laag, nu draait het precies terug stabiel, maar het is dan ook maar 256kbit ... En als ik de lijn fel belast, dan disconnect de modem, en reconnect hij direct daarna terug (met meestal andere waardes als Rx en Tx)

Ik vermoed dat dit "werk" is voor de Scarlet helpdesk, of heeft er hier iemand nog een idee aan wat dat kan liggen?
Hier thuis heb ik namelijk niets veranderd aan kabels of dergelijke ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”