Edpnet down?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
allexiel
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 mar 2005, 20:28

Hallo ^^

sindz deze morgen is mijn internet down! Zaterdag smorgens!
Wanneer et natuurlijk geen technische dienst beschikbaar is...

Mijn facturen zijn betaald, et ik zit trouwens in exams... het is echt niet het moment om 2 dagen zonder internet te liggen :-(

Zijn hun login servers down? ^^

Bedankt voor info
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 mar 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Het heeft gans de nacht niet goed gewerkt, constant disconnecten om de 5 min. Sinds 9uur deze morgen werkt het hier terug zoals het zou moeten zijn.
Greetz Bossie
hologic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 21 jul 2003, 17:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Hier zijn geen problemen geweest vandaag (Limburg - regio hasselt).

Enkel gisteren gedurende een 5-tal keer verspreid over de dag.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Hier ook niet (regio Kortrijk - Moeskroen)
enkel een probleem met m'n UTP kabel die naar de kloten was :(

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Toch ook al een paar keer voorgehad dat ik slechte snelheden heb.

En weeral een aanmaningsbrief gekregen van facturen die ik al lang heb betaald. Dit begint nu ook mijn keel uit te hangen zene.

Ik snap trouwens niet waarom ze niet erbij zetten welke facturen er al betaald zijn zoals Adsl2fit.

Als dit abonnementsjaar maar snel gedaan is want die meter hangt ook al mijn strot uit :evil:
allexiel
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 mar 2005, 20:28

Ja, op hun website kan ik zelfs niet zien welke facturen ze als "betaald" beschouwen... (twerkt hier nog altijd niet... volgens mij hebben ze mij uitgeschakeld... (CHAP authentification error :x))
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

allexiel schreef:Ja, op hun website kan ik zelfs niet zien welke facturen ze als "betaald" beschouwen... (twerkt hier nog altijd niet... volgens mij hebben ze mij uitgeschakeld... (CHAP authentification error :x))


Ik heb die CHAP ook gehad, had je vroeger een ander EDPNET abbo? Dan moet je gewoon het passwoord en username van je vroeger abbo nemen ipv het vernieuwde.

Dat kwam door een of andere interne fout bij hen. Het oude moest opgezegd worden maar de technicus nam de oude weer aan ipv de nieuwe.

Ticket details 27/05/2005 15:28:02 -

Omschrijving adsl-probleem
Klant kan sinds gisteren (26 mei) niet meer on line met login nieuwe 6 Mbps-abonnement: xxxx.postcode.xx@EDPNET
Krijgt chap authentication error

Historiek 27/05/2005 15:29:17
Loginnaam in abonnementsgegevens blijkt niet meer de nieuwe te zijn, maar login oud abonnement: xx.xxxxxxx@EDPNET
Verontschuldigingen aangeboden voor nalatigheid klant hiervan niet op de hoogte gebracht te hebben.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
allexiel
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 mar 2005, 20:28

ik zal morgen is bellen... volgens mij, ben ik zeker van, komt het door de facturen!
en nee, ik zat vroeger bij 2fit :)
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

Vrijdagavond net hetzelfde voorgehad. Kon niet meer connecten en had dus ook een aanmaningsbrief gehad. Gelukkig vond ik mijn (papieren) bewijs van betaling want normaal gezien vraag ik alles op via online-banking dus ook mijn uitreksels. Anyway, mijn bewijs doorgefaxed na eerder een tijd aan de lijn te hangen (0902-nummer !!) en korte tijd daarna eindelijke terug online. MAW heel slechte organisatie op dat vlak en in mijn ogen een trapje lager op de confidence-ladder!! Eigenlijk zouden ze mij een korting mogen geven voor de ongetwijfelde hoge gsmkosten.
Hopelijk herhaalt zich dit niet volgende maand anders zie ik mij genoodzaakt stappen te ondernemen.
allexiel
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 mar 2005, 20:28

Er is een 03 nummer voor problemen bij edpnet!!

En btw, i'm back online 8)
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

allexiel schreef:Er is een 03 nummer voor problemen bij edpnet!!

En btw, i'm back online 8)


Jammer genoeg niet als het vrijdagavond betreft en je in het weekend online wilt zijn...
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Ik heb momenteel nog niet gebeld (idd ze hebben een 03 tel.nr. niet zoals A2F dus) vanwege die aanmaningsbrief van die facturen die al betaald zijn.

Ik lees hier juist dat als je online betaald je geen bewijzen in handen hebt ?!?!

Wat moet ik dan doen in mijn geval want ik betaal altijd alles via Ebanking
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Tae schreef:Ik heb momenteel nog niet gebeld (idd ze hebben een 03 tel.nr. niet zoals A2F dus) vanwege die aanmaningsbrief van die facturen die al betaald zijn.

Ik lees hier juist dat als je online betaald je geen bewijzen in handen hebt ?!?!

Wat moet ik dan doen in mijn geval want ik betaal altijd alles via Ebanking


Normaal krijgt ge toch uitreksels, wat wel als bewijs telt.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ge kunt ervoor kiezen om die uitreksels van Netbanking zelf te halen in pdf of ze afhalen van aan automaat of wachten dat ze met de post worden opgestuurd.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

allemaal akkoord, maar wat moet je doen als je geen uitreksels naar je thuis laat sturen (dat is perfect mogelijk) en je wil nog iemand bereiken op vrijdagavond (03 nummer kan niet meer). Dan moet je wel naar dat 0902 nummer bellen anders kan je het hele weekend niet meer online en dat allemaal vanwege een interne fout bij edpnet.

ps: je kan toch moeilijk alle uitreksels gaan afdrukken voor in geval je iets moet bewijzen en je niet meer online kan...
Gebruikersavatar
herkato
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 06 nov 2004, 06:34
Locatie: Limburg

Toch maar afdrukken Kerberos, dan moet je je ganse betalingsverkeer niet opvragen bij je bank indien er wat fout loopt en je bewijzen nodig hebt.
Weet iemand of het opvragen van betalingsverkeer gratis is?
Liefst antwoord van de bank-PDG himself. :wink:
It's better to be pissed off than pissed on.
Gebruikersavatar
flamenca
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 05 jul 2003, 15:49
Locatie: Inbetween De Haan - Gent
Contacteer:

Dubbelkes van uittreksels opsturen is betalend (en ik ben dan wel gene PDG, maar heb deze week zelf naar een bank moeten bellen ervoor)

flamenca
toerist
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

De pdf files bij online banking worden beschouwd als WETTELIJKE betaalbewijzen.
Dit komt op je scherm bij Dexia bank :

De rekeningafschriften die u ontvangt via Net Banking vervangen dan de andere afschriften, en hebben dezelfde rechtsgeldigheid.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Inderdaad :) even afhalen om m'n engelse host te bewijzen dat ik wel degelijk heb betaald. Gvd. :p

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

herkato schreef:Weet iemand of het opvragen van betalingsverkeer gratis is?

Dat is inderdaad betalend bij de meeste banken.
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 mar 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ken schreef:
allexiel schreef:Ja, op hun website kan ik zelfs niet zien welke facturen ze als "betaald" beschouwen... (twerkt hier nog altijd niet... volgens mij hebben ze mij uitgeschakeld... (CHAP authentification error :x))


Ik heb die CHAP ook gehad, had je vroeger een ander EDPNET abbo? Dan moet je gewoon het passwoord en username van je vroeger abbo nemen ipv het vernieuwde.

Dat kwam door een of andere interne fout bij hen. Het oude moest opgezegd worden maar de technicus nam de oude weer aan ipv de nieuwe.

Ticket details 27/05/2005 15:28:02 -

Omschrijving adsl-probleem
Klant kan sinds gisteren (26 mei) niet meer on line met login nieuwe 6 Mbps-abonnement: xxxx.postcode.xx@EDPNET
Krijgt chap authentication error

Historiek 27/05/2005 15:29:17
Loginnaam in abonnementsgegevens blijkt niet meer de nieuwe te zijn, maar login oud abonnement: xx.xxxxxxx@EDPNET
Verontschuldigingen aangeboden voor nalatigheid klant hiervan niet op de hoogte gebracht te hebben.


Ik ben sinds gisteren aangesloten bij EDPNET. De eerste maal direct kunnen inloggen voor een test. Maar toen ik alles ordelijk had neergepoot, wou ik terug inloggen. Probleem, ik kreeg nl. ook die chap authentication error, alhoewel ik voordien geen abo gehad heb bij EDPNET. Na herhaaldelijk te proberen, was het opeens gelukt en ziehier nu ben ik online :-D
Greetz Bossie
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”